Vrij onnozele hypothese inderdaad. Maar goed. Mensen lijken zich vandaag de dag niet meer te beseffen dat dingen als een gasexplosie ook gewoon nog steeds voorkomen.quote:
Wel extreme verhalen voor een gasexplosie. Maar wel waarschijnlijker dan die spannende verhalen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vrij onnozele hypothese inderdaad. Maar goed. Mensen lijken zich vandaag de dag niet meer te beseffen dat dingen als een gasexplosie ook gewoon nog steeds voorkomen.
Ik zal maar niet zeggen welk werk ik doe, maar het blijft me altijd verwonderen hoe mensen zomaar aannames op het internet de wereld in slingeren als zijnde de waarheid.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Opletten, dat is niet de trauma arts maar vaak een arts in opleiding.
Nou niet eigenwijs gaan lopen doen.
Welke extreme verhalen precies?quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:53 schreef mitt het volgende:
[..]
Wel extreme verhalen voor een gasexplosie. Maar wel waarschijnlijker dan die spannende verhalen.
Termen als gigantische explosie, aardbevingen ectera.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Welke extreme verhalen precies?
Ik woon op pakweg 800m afstand en ik heb niet eens wat gehoord, laat staan een aardbeving gevoeld.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:56 schreef mitt het volgende:
[..]
Termen als gigantische explosie, aardbevingen ectera.
Maar zie dat ze al uit gaan van een gaslek, en dat klinkt ook wel logisch.
Ik ook niet, is ook maar de interpretatie ervan. En het klinkt natuurlijk ook wat spannender allemaal.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik woon op pakweg 800m afstand en ik heb niet eens wat gehoord, laat staan een aardbeving gevoeld.
In de meeste gevallen wordt de patiënt per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Indien nodig rijdt de arts van het MMT met de ambulance mee naar het ziekenhuis. Alleen als er belangrijke tijdwinst voor de gezondheid van de patiënt te behalen valt, wordt de patiënt per helikopter naar het ziekenhuis vervoerd. Ook als de patiënt ergens is waar de ambulance moeilijk kan komen (bijvoorbeeld op het strand of in een bosgebied), kan besloten worden de patiënt per helikopter naar het ziekenhuis te vervoeren. De MMT-arts neemt de beslissing hierover.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb deze discussie al vaker gevoerd. Zinloos.
Arts gaat met taxi/OV naar huis en opereert in andere ziekenhuizen, wat jij wil.
Wat is het verschil tussen in principe en in de meeste gevallen?quote:Op donderdag 15 januari 2026 20:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In de meeste gevallen wordt de patiënt per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Indien nodig rijdt de arts van het MMT met de ambulance mee naar het ziekenhuis. Alleen als er belangrijke tijdwinst voor de gezondheid van de patiënt te behalen valt, wordt de patiënt per helikopter naar het ziekenhuis vervoerd. Ook als de patiënt ergens is waar de ambulance moeilijk kan komen (bijvoorbeeld op het strand of in een bosgebied), kan besloten worden de patiënt per helikopter naar het ziekenhuis te vervoeren. De MMT-arts neemt de beslissing hierover.
https://www.radboudumc.nl/afdelingen/mobiel-medisch-team-mmt
Wat voor werk doe je.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen welk werk ik doe, maar het blijft me altijd verwonderen hoe mensen zomaar aannames op het internet de wereld in slingeren als zijnde de waarheid.
Oei, waar was jij vanmiddag rond 15:30?quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:40 schreef Marsenal het volgende:
Er zit daar een kapper die heeft mijn haar eens compleet verneukt echt drie dagen voordat ik naar een hele ijdele bruiloft ging en zo hebben we allemaal wel ons eigen verleden met de Visscherssteeg. Never forget.
Nou als je deze ravage ziet, dan is het echt een godswonder dat er geen dooie zijn gevallen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:22 schreef Stupidisco het volgende:
Nieuwe beelden van de ravage:
https://youtube.com/shorts/ibK4fgXfElQ?si=IT1Q9mCkS-9sMsgA
[ x ]
Doet me erg denken aan die gasexplosie op Urk 10 jaar geleden. 0 gewonden terwijl er compleet huizenblok was weggeblazenquote:Op donderdag 15 januari 2026 22:29 schreef Vlinder het volgende:
Echt hè. "Maar" 4 gewonden. De wonderen zijn de wereld nog niet uit
6 gewonden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:11 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Doet me erg denken aan die gasexplosie op Urk 10 jaar geleden. 0 gewonden terwijl er compleet huizenblok was weggeblazen
https://www.destentor.nl/(...)ar-oorzaak~a9f972af/
Als dit 's nachts was gebeurd ... moet je toch niet aan denkenquote:Op donderdag 15 januari 2026 22:29 schreef Vlinder het volgende:
Echt hè. "Maar" 4 gewonden. De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Oh, is VI weer begonnen dan? Of bedoel je Oranjewinter?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 07:55 schreef Toine51 het volgende:
Bij VI zijn ze ook niet de snuggersten...
"Dat niemand een gaslek opmerkt"
"Ja, maar gas ruik je ook niet".....
Nee, daarom zit er ook een stofje in dat je het wel ruikt...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |