abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 januari 2026 @ 10:21:42 #26
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219881790
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 10:12 schreef Farenji het volgende:
Ik heb net toch maar de petitie om het Trump-WK te boycotten getekend. Op dit moment al meer dan 58 duizend handtekeningen, dat is best veel.

De column van initiatiefnemer Teun van de Keuken waar het mee begon: https://www.vn.nl/boycot-het-trump-wk
Bedankt voor de tip, gelijk getekend!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219882307
Het is dit WK, het WK voetbal is namelijk een wereldkampioenschap en niet wereldkampioenschappen.
graag op anoniem
pi_219885977
Ik heb Qatar niet gekeken omdat er bij het bouwen van de stadions zoveel arbeiders zijn omgekomen.

Zolang de VS alleen maar blaft en niet bijt, wat wel heel vervelend is, zie ik nog geen reden om te boycotten.
  woensdag 21 januari 2026 @ 09:28:34 #29
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219888798
WK boycot om gedrag Trump – Deze Europese landen staan ervoor’

https://faqts.net/wk-boyc(...)oor/#google_vignette
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 21 januari 2026 @ 09:29:10 #30
66444 Lord_Vetinari
pi_219888802
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 19:28 schreef OmniRocket het volgende:
Ik heb Qatar niet gekeken omdat er bij het bouwen van de stadions zoveel arbeiders zijn omgekomen.

Zolang de VS alleen maar blaft en niet bijt, wat wel heel vervelend is, zie ik nog geen reden om te boycotten.
Hoe noem jij dan wat er in Venezuela is gebeurd?
pi_219888945
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
quote:
vervelend
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 21 januari 2026 @ 10:07:53 #32
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219889090
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
WK boycot om gedrag Trump – Deze Europese landen staan ervoor’

https://faqts.net/wk-boyc(...)oor/#google_vignette
Lees in dat hele artikel nergens welke landen er dan voor staan :') wel mooi om te zien dat het zoveel steunbetuigingen heeft gekregen, al zal die zwakke KNVB wel gewoon gaan.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219889109
quote:

Ja het is inderdaad vrij vervelend als je onschuldig opgepakt wordt door een zwaar bewapende trigger happy knokploeg en je naar een concentratiekamp verdwijnt waar niemand je nog kan vinden.
pi_219889127
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 10:12 schreef Farenji het volgende:
Ik heb net toch maar de petitie om het Trump-WK te boycotten getekend. Op dit moment al meer dan 58 duizend handtekeningen, dat is best veel.

De column van initiatiefnemer Teun van de Keuken waar het mee begon: https://www.vn.nl/boycot-het-trump-wk
Een dag later en we zijn de 110.000 gepasseerd _O_
pi_219889513
.

[ Bericht 99% gewijzigd door OmniRocket op 21-01-2026 10:52:11 ]
pi_219889757
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 10:10 schreef Farenji het volgende:

[..]
Ja het is inderdaad vrij vervelend als je onschuldig opgepakt wordt door een zwaar bewapende trigger happy knokploeg en je naar een concentratiekamp verdwijnt waar niemand je nog kan vinden.
Vervelend is niet het goede woord. Dit zijn zaken die niet mogen gebeuren.

Maar deze hebben niet te maken met het WK.

Hebben jullie het WK in Qatar ook niet gekeken?
  woensdag 21 januari 2026 @ 12:01:55 #37
66444 Lord_Vetinari
pi_219890148
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 11:01 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
[..]

Nee. Maar ik kijk sowieso weinig voetbal.
pi_219890204
quote:

[..]
[..]

Nee natuurlijk niet.
Het is niet terecht om dingen als het WK los te zien van de politiek. Het gaat niet eens om voetbal, het WK is een immens PR event dat zeker hier gebruikt gaat worden voor politieke propaganda. Van een fascistenstaat, dat moet nu echt gezegd worden. In 1936 was het hetzelfde in nazi-Duitsland. Toen werd dat ook gebagatelliseerd, toen had je ook de Ruttes en de Infantino's die Hitler probeerden te paaien met geslijm, te veel mensen die zeiden "het zal zo'n vaart niet lopen", maar achteraf was iedereen (behalve de nazi's) het er wel over eens dat ze dit beter niet hadden kunnen doen.
  woensdag 21 januari 2026 @ 17:27:58 #39
66444 Lord_Vetinari
pi_219893008
quote:

[..]
[..]

Het ging mij erom dat de user zei dat Trump alleen maar blafte en niet beet. Vandaar mijn vraag hoe Venezuela in die bewering past.
  FOK!Fotograaf woensdag 21 januari 2026 @ 17:46:32 #40
842 Zorro
Z
pi_219893114
Opzouten met die boycotofielen.
Spelers hun WK ontnemen, wat kunnen zij er aan doen. Alleen maar omdat anderen zo nodig moeten laten zien dat ze deugen? Want verschil maken doet het niet.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator woensdag 21 januari 2026 @ 18:14:44 #41
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219893342
quote:
6s.gif Op woensdag 21 januari 2026 17:46 schreef Zorro het volgende:
Opzouten met die boycotofielen.
Spelers hun WK ontnemen, wat kunnen zij er aan doen. Alleen maar omdat anderen zo nodig moeten laten zien dat ze deugen? Want verschil maken doet het niet.
Nou ik heb in 2022 het WK van Qatar geboycot en daar hebben ze daar nog last van
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 21 januari 2026 @ 18:26:09 #42
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219893438
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:13 schreef Farenji het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet.
Het is niet terecht om dingen als het WK los te zien van de politiek. Het gaat niet eens om voetbal, het WK is een immens PR event dat zeker hier gebruikt gaat worden voor politieke propaganda. Van een fascistenstaat, dat moet nu echt gezegd worden. In 1936 was het hetzelfde in nazi-Duitsland. Toen werd dat ook gebagatelliseerd, toen had je ook de Ruttes en de Infantino's die Hitler probeerden te paaien met geslijm, te veel mensen die zeiden "het zal zo'n vaart niet lopen", maar achteraf was iedereen (behalve de nazi's) het er wel over eens dat ze dit beter niet hadden kunnen doen.
Als dit gevaar er in zit, dan néé. Al zou ik het ontzettend jammer vinden als het niet door zou gaan.
  woensdag 21 januari 2026 @ 18:29:44 #43
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_219893470
Alsof de ruggengraatloze KNVB gaat besluiten om het NL elftal thuis te laten :')
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_219893489
Ik heb qatar ook niet gekeken, meer omdat ik gewoon voetbalmoe ben, maar toen bleek ik ook niks gemist te hebben. Ik denk dat je prima kan boycotten zonder fomo.
-nee-
pi_219900736
Ik ga dit brood en spelen circus wef wk skippen

twitter
pi_219906746
quote:

- Er worden zonder vorm van proces boten in internationale wateren aangevallen en opvarenden worden vermoord;
- De president van een soevereine staat wordt afgezet en ontvoerd;
- Ordediensten in eigen land jagen op mensen op basis van huidskleur en afkomst;
- Zonder enige vorm van proces (of zelfs maar toegang tot juridische bijstand) worden deze mensen vastgezet in (concentratie)kampen in binnen- én buitenland;
- Instituten en bedrijven die niet collaboreren met de regering worden afgesloten van fondsen. Medewerkers ontslagen of het werken onmogelijk gemaakt;
- Landen die niet wensen mee te werken en/of kritiek uiten krijgen importtarieven of anderszins strafmaatregelen te verwerken.

Project 2025 wordt in hoog tempo uitgevoerd in de VS. Met als doel: het inrichten van een totalitair regime.
Mag ik je er aan herinneren dat dat aanstaande totalitaire regime de beschikking heeft over een shitload aan nucleaire wapens en een immens militair arsenaal?

De Amerikaanse regering is al een jaar lang aan het bijten.
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
pi_219908093
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 13:15 schreef mazeind het volgende:

[..]
- Er worden zonder vorm van proces boten in internationale wateren aangevallen en opvarenden worden vermoord;
- De president van een soevereine staat wordt afgezet en ontvoerd;
- Ordediensten in eigen land jagen op mensen op basis van huidskleur en afkomst;
- Zonder enige vorm van proces (of zelfs maar toegang tot juridische bijstand) worden deze mensen vastgezet in (concentratie)kampen in binnen- én buitenland;
- Instituten en bedrijven die niet collaboreren met de regering worden afgesloten van fondsen. Medewerkers ontslagen of het werken onmogelijk gemaakt;
- Landen die niet wensen mee te werken en/of kritiek uiten krijgen importtarieven of anderszins strafmaatregelen te verwerken.

Project 2025 wordt in hoog tempo uitgevoerd in de VS. Met als doel: het inrichten van een totalitair regime.
Mag ik je er aan herinneren dat dat aanstaande totalitaire regime de beschikking heeft over een shitload aan nucleaire wapens en een immens militair arsenaal?

De Amerikaanse regering is al een jaar lang aan het bijten.
Ja eens dat ze niet goed bezig zijn. Ze bijten inderdaad wel.

Maar het heeft nog steeds niet met het WK voetbal te maken. Ik ga mijn mening omtrent een organiserend land niet veranderen als het WK zo fantastisch zou zijn.

Ik ga het WK eerder boycotten wegens het megalomane gedrag van Infantino. Maar ik heb niet het idee dat ik met het boycotten van het WK in Qatar veel impact heb gehad.
pi_219912190
Natuurlijk niet

Met een boycot straffen we ook Canada en Mexico. En dat kunnen we die landen niet aandoen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zaterdag 24 januari 2026 @ 09:00:44 #49
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_219912244
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 22:13 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Omdat alles maar geboycot moet worden.
Alles? _O-
  vrijdag 30 januari 2026 @ 14:05:58 #50
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_219962926
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 15:51 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
We zijn ook helemaal niet naar Rusland gegaan.
Oeps. Helemaal vergeten hoe reteslecht we toen voetbalden.
Niet dat het nu veel beter is of zo.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')