abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219833208

SPOILER: Informatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Spellchecker woensdag 14 januari 2026 @ 17:26:07 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219833307
His & Hers gezien
Begon niet geweldig .... maar naarmate het vorderde werd het steeds beter.

Zoe Harper deed me denken aan Fiona Gallagher in Shameless.
pi_219833640
One Piece seizoen 2

Bekijk deze YouTube-video
pi_219835437
Fargo seizoen 3, ik dacht waar ken ik die ene ook alweer van :? en toen wist ik het, dat is Gennaro uit Gomorra :D _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_219837709
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Agatha Christie's Seven Dials - VK S01 2026 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Mysterie
Wanneer een uitbundig feest in een landhuis eindigt met een moord, gaat een scherpzinnige jonge aristocraat op onderzoek uit in deze bewerking van het boek van Agatha Christie.

Love Through a Prism - Japan S01 2026 6 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Begin 20e eeuw schrijft een jonge Japanse vrouw zich in bij een beroemde kunstacademie in London. Ze is verrast als haar rivaliteit met een klasgenoot tot een romance leidt.

To Love, To Lose - Turkije S01 2026 14 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Een noodlottige romance bezegelt het lot van twee families als een vrouw die haar familierestaurant probeert te redden, verliefd wordt op de norse erfgenaam van een schuldeiser.

The Upshaws - VS D07 2025 16 - Netflix Original | Comedy
Met gekibbel en humor gaat een arbeidersgezin uit Indiana om met de dagelijkse problemen en verrassingen in deze levendige comedyserie.
pi_219846732
Can This Love Be Translated? - Zuid-Korea Miniserie 2025 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Een celebrity en haar tolk reizen de wereld rond om een tv-programma op te nemen, maar hebben moeite om hun gevoelens te uiten. Zal de liefde haar eigen taal vinden?

No Tail to Tell - Zuid-Korea S01/E01 2026 12 - Netflix Original | Comedy, Fantasie, Romantisch
Het leven van een cynische vos met 9 staarten en de kracht om wensen te vervullen neemt een wending als ze een voetballer ontmoet, waardoor het lot van beiden verandert.

The Rip - VS 2026 16 1:52 uur - Netflix Original | Actie, Drama, Misdaad
Wanneer een team van politieagenten uit Miami miljoenen aan contant geld ontdekt in een opslagpand, weet niemand meer wie er nog te vertrouwen is.

Tenet - VK 2020 12 2:30 uur | Actie, Intellectueel, Sci-Fi, Spionage
Een undercoveragent moet een mysterieus en krachtig wapen terughalen om een tijdsoorlog te stoppen die de wereld zou kunnen vernietigen.

Traitor - VS 2008 12 1:54 uur | Drama, Spionage, Thriller
Een FBI-agent moet een ex-commando opsporen die zich bij een terroristennetwerk heeft aangesloten. Hij begint echter te twijfelen over de ware bedoelingen van de man.
pi_219851268
Season 2 van Unlocked aan het kijken. Echt wel weer boeiend gemaakt. Een soort Big Brother met gevangenen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219855205
I Know What You Did Last Summer - VS 2025 16 1:50 uur | Boek, Horror
Vijf vrienden zweren een duister geheim mee te nemen in het graf. Maar het verleden blijft niet begraven: ze worden opgejaagd door een moordenaar die beweert de waarheid te weten.

Undercover Miss Hong - Zuid-Korea S01/E01 2026 12 - Netflix Original | Comedy, Drama
Een vastberaden rechercheur gaat undercover bij een effectenbedrijf om corruptie aan het licht te brengen, maar haar missie wordt bemoeilijkt door de nieuwe CEO: haar ex-vriend.
pi_219856037
Dodgeball: A True Underdog Story - VS 2004 AL 1:32 uur | Comedy
Wanneer de eigenaar van een fitnesscentrum een sportschool van de zorgeloze Pete overneemt, kan Pete op maar één manier terugvechten: met trefbal.

The Lucky One - VS 2012 12 1:40 uur | Boek, Drama, Romantisch
Een marinier denkt dat zijn geluksamulet (een foto van een onbekende vrouw) hem heeft gered. Eenmaal thuis gaat hij op zoek naar de dame die zijn leven heeft veranderd.

The Magnificent Seven - VS 2016 12 2:13 uur | Actie, Western
Als een bloeddorstige magnaat een klein mijnstadje bedreigt, formeert een laconieke premiejager een oppositie van gevaarlijke mannen met unieke vaardigheden.

The Man in the Iron Mask - VS 1998 6 2:12 uur | Actie, Boek, Drama
In deze avonturenfilm bedenken de legendarische musketiers een plan om de harteloze koning Lodewijk XIV te vervangen door zijn tweelingbroer, die ten onrechte vastzit.
  zaterdag 17 januari 2026 @ 18:15:56 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_219858867
Ik heb me door The Queens Gambit geworsteld. Het kon me niet echt bekoren.

Mijn man spreekt altijd over 'die vissenkop' als hij Anya Taylor-Joy voorbij ziet komen. We zijn het er over eens dat zij een prima actrice is maar het script en de acteerprestaties waren wat mij betreft niet sterk genoeg om als Beth Harmon echt te kunnen shinen.

De verhaallijnen hebben sowieso genoeg diepgang om aannemelijk te maken dat Beth zowel gek als geniaal is, maar hoewel ze elke aflevering wel wat bizar gedrag vertoont, wordt het nooit erg heftig. Of misschien ben ik wel ongevoelig :+ . Misschien was het voor mij te subtiel, maar ik miste de scherpe dialogen waaruit nog kon blijken dat haar kijk op de wereld nog veel verknipte was dan het gedrag dat ze liet zien. Ik zag geen jonge vrouw balanceren op de fijne lijn tussen geniaal en gestoord, daarvoor miste het de bezieling. Ik snap echt niet dat Taylor hier een Golden Globe mee gewonnen heeft.

Het spanningsveld met Borgov en de complexe relatie met Mr. Shaibel blijven helaas onderbelicht, juist daarin had het script nog de nodige diepgang kunnen vinden. De herinneringen aan haar moeder zijn prima neergezet maar dienen uiteindelijk alleen als uitleg, zonder echt bij te dragen aan de karakterontwikkeling van Beth.

De bijrol van Thomas Brodie Sangster als Benny Watts is overigens wel bijzonder goed gedaan. Thomas belichaamt perfect de schaker die nét tekort komt om bij de allerbesten te horen. Hij gaat diep maar heeft ze wel degelijk op een rijtje. Mariel Heller zet de rol van unhinged en onconventionele adoptiemoeder goed neer, maar haar verhaallijn voelt afgeraffeld.

Verder zijn de verhaallijnen ook gewoon best saai en voorspelbaar. Die Golden Globe zorgde bij mij voor hooggespannen verwachtingen die in geen enkel opzicht waargemaakt zijn. Geen aanrader.
Resistance is futile.
pi_219865870
Zag dat Everwood erop stond, heb deze vroeger altijd gekeken met mijn ouders, ik herkende die meid. Misschien maar weer eens kijken voor de nostalgie.
  zondag 18 januari 2026 @ 21:11:05 #12
277627 Seven.
We are Borg.
pi_219870553
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 13:26 schreef benhorse het volgende:
Zag dat Everwood erop stond, heb deze vroeger altijd gekeken met mijn ouders, ik herkende die meid. Misschien maar weer eens kijken voor de nostalgie.
Nog braver dan Virgin River!
Resistance is futile.
  zondag 18 januari 2026 @ 21:20:51 #13
277627 Seven.
We are Borg.
pi_219870650
Net Yesterday afgekeken. Heerlijke feelgood film met uiteraard veel leuke Beatle muziekjes. Himesh Patel doet het prima als stuntelige main character, Lily James is perfect gecast als the girl next door maar met name Joel Fry steekt er met kop en schouders bovenuit als stoorzender Rocky. Helaas liggen de dialogen met de inhalige Debra er wat dik bovenop al werkt haar wrede directheid wel op de lachspieren.

Danny Boyle (ook de man achter onder andere The Beach, Trainspotting en Slumdog Millionaire) heeft weer een uitstekende film neergezet. Als je 'm nog niet gezien hebt, hij verdwijnt op 24 januari weer een tijdje van Netflix. Heerlijke film om deze naargeestige donkere maand mee te overleven.
Resistance is futile.
pi_219872653
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 17:26 schreef maily het volgende:
His & Hers gezien
Begon niet geweldig .... maar naarmate het vorderde werd het steeds beter.

Zoe Harper deed me denken aan Fiona Gallagher in Shameless.
Oh misschien nog even volhouden dan… heb nu 3 afleveringen gezien maar wat een onsympathieke kutkarakters zeg :{
pi_219872857
quote:
10s.gif Op zondag 18 januari 2026 21:11 schreef Seven. het volgende:

[..]
Nog braver dan Virgin River!
Onmogelijk denk ik dan.
Het begin van Virgin River vond ik interessant omdat het me erg aan Doc Hollywood (Michael J Fox) deed denken. Maar ergens in het tweede seizoen ben ik afgehaakt bij zoveel slaapverwekkende zoetsappigheid.

Van Everwood had ik nog nooit gehoord en ben nu halverwege het eerste seizoen. Naar alle waarschijnlijkheid zal ook deze op mijn lijstje met niet afgemaakte series verschijnen.
-
  maandag 19 januari 2026 @ 08:10:59 #16
277627 Seven.
We are Borg.
pi_219872925
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 07:49 schreef quo_ het volgende:

[..]
Onmogelijk denk ik dan.
Het begin van Virgin River vond ik interessant omdat het me erg aan Doc Hollywood (Michael J Fox) deed denken. Maar ergens in het tweede seizoen ben ik afgehaakt bij zoveel slaapverwekkende zoetsappigheid.

Van Everwood had ik nog nooit gehoord en ben nu halverwege het eerste seizoen. Naar alle waarschijnlijkheid zal ook deze op mijn lijstje met niet afgemaakte series verschijnen.
Die serie met Jessica Biel is nog zo'n vroom pareltje. De doktersromannetjes van Netflix.
Resistance is futile.
pi_219872959
quote:
7s.gif Op maandag 19 januari 2026 08:10 schreef Seven. het volgende:

[..]
Die serie met Jessica Biel is nog zo'n vroom pareltje. De doktersromannetjes van Netflix.
Hallmark-shit.
Het is nu eenmaal niet allemaal Ozark of Orange is the new black.

Welke serie met Jessica Biel doel je op?
-
pi_219873047
The Green Mile - VS 1999 16 3:08 uur | Boek, Drama, Misdaad
Wanneer een gevangenisbewaarder ontdekt dat iemand in de dodencel mysterieuze krachten bezit, probeert hij uit alle macht de executie te voorkomen.

Inglourious Basterds - VS 2009 16 2:32 uur | Actie, Spionage
In het door de nazi's bezette Frankrijk smeden Amerikaanse soldaten een plan om de leiders van het Derde Rijk uit te schakelen tijdens de première van een propagandafilm.
pi_219873706
quote:
7s.gif Op maandag 19 januari 2026 08:32 schreef Aether het volgende:
The Green Mile - VS 1999 16 3:08 uur | Boek, Drama, Misdaad
Wanneer een gevangenisbewaarder ontdekt dat iemand in de dodencel mysterieuze krachten bezit, probeert hij uit alle macht de executie te voorkomen.

Inglourious Basterds - VS 2009 16 2:32 uur | Actie, Spionage
In het door de nazi's bezette Frankrijk smeden Amerikaanse soldaten een plan om de leiders van het Derde Rijk uit te schakelen tijdens de première van een propagandafilm.
Wat kijk jij eigenlijk op Netflix? :)
pi_219873972
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 10:27 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Dit is waar Aether met de openbaring komt dat hij geen Netflix abonnement heeft _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 19 januari 2026 @ 10:53:07 #21
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_219874156
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 10:41 schreef Tim86 het volgende:

[..]
Dit is waar Aether met de openbaring komt dat hij geen Netflix abonnement heeft _O-
:D!
pi_219874258
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 10:27 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Momenteel net met Dark begonnen en tussendoor The Rookie.
Zoek nog een simpele comedy, misschien 2 Broke Girls (?)
pi_219874384
quote:
7s.gif Op maandag 19 januari 2026 10:58 schreef Aether het volgende:

[..]
Dat is inderdaad een simpele comedy :) leuk voor tijdens avondeten.
pi_219875229
quote:
7s.gif Op maandag 19 januari 2026 10:58 schreef Aether het volgende:

[..]
Oh Dark is zo goed O+ Ik moet 'm weer opnieuw kijken, het is al een tijdje geleden.
pi_219877313
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')