abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 21 januari 2026 @ 18:46:57 #51
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219893592
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 17:44 schreef Tarado het volgende:
Het lijkt dat het motor geluid wat beter of misschien beter gezegd, minder slecht is dan bij de vorige generatie
Het lijkt wel redelijk op het vorige. Wat logisch is aangezien het gewoon een 1.6 V6 is gebleven. Hetzij met ongeveer 300-400PK minder. Maar wel leuk, eindelijk eens iets anders na 12 jaar.

Ben nu vooral benieuwd naar het onboard geluid vanuit hoe de FOM het registreert. Op Bahrein is het zover.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_219897809
twitter
  donderdag 22 januari 2026 @ 12:00:11 #53
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_219898140
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 11:02 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]




Ik ben erg benieuwd naar Mercedes dit jaar.
Wat betreft de krachtbron lijkt het helemaal prima te zitten.
Waar zullen ze staan mbt het chassis?

edit: Oh en Microsoft voegt zich als sponsor toe aan Mercedes en gaat 60 miljoen dollar per jaar neerleggen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 22 januari 2026 @ 20:23:56 #54
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219901871
Sidepots lijken mij relatief groot
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 januari 2026 @ 20:24:23 #55
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219901882
quote:
14s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
Sidepots lijken mij relatief groot
Compensatie voor het no sidepod idee :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 22 januari 2026 @ 22:22:48 #56
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219903039
Zou een mod even zo lief willen zijn om de tekst in de OP door onderstaande (bijgewerkte) tekst te vervangen? O-) (Daarbij graag ook even de [quote] tag weer aan te vullen met een /) Deze post zelf mag daarna wel weer verwijderd worden.



Het seizoen 2025 is na een toch wel spannende ontknoping voorbij, de feestdagen hebben we gehad: tijd om vooruit te blikken op het nieuwe seizoen dat inmiddels alweer voor de deur staat. We beginnen dit seizoen met maar liefst 3 trainingssessies (waarvan één besloten). De komende weken worden de bolides en liveries bekend gemaakt voor het komende seizoen, in dit topic kunnen we die delen.

Het schema:
[quote]
Datum/Team/Locatie

15 Januari - Racing Bulls (Detroit, USA)
15 Januari - Red Bull (Detroit, USA)
19 Januari - Haas (Online)
20 Januari - Audi (Berlin, Germany)
20 Januari - Honda engine launch (Tokyo, Japan)
22 Januari - Mercedes image reveal (Online)
23 Januari - Ferrari(TBC)
23 Januari - Alpine (Barcelona, Spain)
2 Februari - Mercedes (Online)
3 Februari - Williams (TBC)
8 Februari - Cadillac (Super Bowl halftime show)
9 Februari - Aston Martin (TBC)
9 Februari - McLaren (Bahrain)

26-30 Januari - 1st Pre-Season Test (Private) (Circuit de Barcelona-Catalunya)
11-13 Februari - 2nd Pre-Season Test (Bahrain International Circuit)
18 -20 Februari - 3rd Pre-Season Test (Bahrain International Circuit)
[quote]

De liveries voor 2026 (Standaard):

Racing Bulls - Racing Bulls VCARB 03

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Red Bull - Red Bull RB22

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haas - Haas VF-26

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Audi - Audi R26

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ferrari

Alpine

Mercedes - Mercedes-AMG F1 W17 E PERFORMANCE

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Williams

Cadillac

Aston Martin

McLaren

Speciale liveries:
Cadillac Barcelona Shakedown Livery
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 22 januari 2026 @ 22:47:39 #57
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219903177
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik ben erg benieuwd naar Mercedes dit jaar.
Wat betreft de krachtbron lijkt het helemaal prima te zitten.
Waar zullen ze staan mbt het chassis?

edit: Oh en Microsoft voegt zich als sponsor toe aan Mercedes en gaat 60 miljoen dollar per jaar neerleggen.
En geeft support met o.a. met (AI) technologie. Weet niet hoe ik dat voor me moet zien maar stel je voor zo'n AI model kan gewoon zelf allerlei aerodynamische simulaties draaien _O_

Ergens ook wel geinig om te zien hoe de F1 in de loop der jaren van het rauwe en stoere (met o.a. sponsoren van allerlei tabaks- en alcoholwaren (Marlboro, West, Gauloises, Camel, Lucky Strike, Mild Seven, Rothmans, Martini, Heineken etc.) overgegaan is naar het verfijnde en high-tech met sponsoren uit de techindustrie: (Microsoft, Google, Oracle, Lenovo, Amazon etc.) Al is er met al die grote petro-giganten natuurlijk nog wel wat over van dat oude.

[ Bericht 0% gewijzigd door PzKpfw op 22-01-2026 23:13:37 ]
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 januari 2026 @ 22:48:35 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219903181
Straks copilot in de auto ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_219903213
Ik vind alleen die Adidas strepen niet zo geslaagd aan de Mercedes. Voor de rest wel een mooie combi van zwart/zilver.

Edit: ah het is een zilveren pijl.

twitter


[ Bericht 71% gewijzigd door RotatoR op 22-01-2026 23:15:34 ]
  vrijdag 23 januari 2026 @ 11:34:03 #60
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219905780
twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_219906002
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:34 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
In ieder geval glossy, voor de rest heb ik er weinig positiefs over te zeggen
pi_219906231
twitter

Onduidelijk of de Ferrari stil was komen te vallen of iets anders. Vreemd is het wel.

Het grote witte stuk met het HP logo is niet echt mooi. De felle kleur rood vind ik wel mooi.
SOONY
  Moderator vrijdag 23 januari 2026 @ 12:41:38 #63
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219906311
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 12:29 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
Onduidelijk of de Ferrari stil was komen te vallen of iets anders. Vreemd is het wel.

Het grote witte stuk met het HP logo is niet echt mooi. De felle kleur rood vind ik wel mooi.
Gelukkig konden ze direct even wat Shell V-Power erin gooien.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 23 januari 2026 @ 12:42:18 #64
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219906319
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:34 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
Heel clean dat witte. Prachtige bak.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 23 januari 2026 @ 12:44:24 #65
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219906338
Nu met bewegende vleugels

twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie FP vrijdag 23 januari 2026 @ 12:45:41 #66
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219906351
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 12:29 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
Onduidelijk of de Ferrari stil was komen te vallen of iets anders. Vreemd is het wel.

Het grote witte stuk met het HP logo is niet echt mooi. De felle kleur rood vind ik wel mooi.
Begint al goed.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator vrijdag 23 januari 2026 @ 12:45:47 #67
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219906353
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 12:44 schreef Starflyer het volgende:
Nu met bewegende vleugels

[ x ]
DRS nieuwe stijl. Prachtig.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 23 januari 2026 @ 12:54:19 #68
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219906433
En de Alpine

twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  vrijdag 23 januari 2026 @ 12:56:56 #69
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219906467
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 12:29 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
Onduidelijk of de Ferrari stil was komen te vallen of iets anders. Vreemd is het wel.

Het grote witte stuk met het HP logo is niet echt mooi. De felle kleur rood vind ik wel mooi.
Bewust blijkbaar

twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator vrijdag 23 januari 2026 @ 13:00:37 #70
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219906505
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 12:56 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Bewust blijkbaar

[ x ]
Prachtige PR schadebeperking.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 23 januari 2026 @ 13:01:27 #71
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219906513
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 11:34 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
Tof filmpje! ^O^
We zitten in de Hypium fase toch? :+
pi_219907144
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 12:56 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Bewust blijkbaar

[ x ]
pi_219907662
twitter


auwwwww
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 23 januari 2026 @ 15:12:53 #74
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219907687
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_219907700
quote:
sorry
zit verkeerd
nou ja een beetje
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')