Het lijkt wel redelijk op het vorige. Wat logisch is aangezien het gewoon een 1.6 V6 is gebleven. Hetzij met ongeveer 300-400PK minder. Maar wel leuk, eindelijk eens iets anders na 12 jaar.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:44 schreef Tarado het volgende:
Het lijkt dat het motor geluid wat beter of misschien beter gezegd, minder slecht is dan bij de vorige generatie
Compensatie voor het no sidepod ideequote:Op donderdag 22 januari 2026 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
Sidepots lijken mij relatief groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Bull - Red Bull RB22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haas - Haas VF-26SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Audi - Audi R26SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrari
Alpine
Mercedes - Mercedes-AMG F1 W17 E PERFORMANCESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Williams
Cadillac
Aston Martin
McLaren
Speciale liveries:
Cadillac Barcelona Shakedown LiverySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
En geeft support met o.a. met (AI) technologie. Weet niet hoe ik dat voor me moet zien maar stel je voor zo'n AI model kan gewoon zelf allerlei aerodynamische simulaties draaienquote:Op donderdag 22 januari 2026 12:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben erg benieuwd naar Mercedes dit jaar.
Wat betreft de krachtbron lijkt het helemaal prima te zitten.
Waar zullen ze staan mbt het chassis?
edit: Oh en Microsoft voegt zich als sponsor toe aan Mercedes en gaat 60 miljoen dollar per jaar neerleggen.![]()
Ergens ook wel geinig om te zien hoe de F1 in de loop der jaren van het rauwe en stoere (met o.a. sponsoren van allerlei tabaks- en alcoholwaren (Marlboro, West, Gauloises, Camel, Lucky Strike, Mild Seven, Rothmans, Martini, Heineken etc.) overgegaan is naar het verfijnde en high-tech met sponsoren uit de techindustrie: (Microsoft, Google, Oracle, Lenovo, Amazon etc.) Al is er met al die grote petro-giganten natuurlijk nog wel wat over van dat oude.
[ Bericht 0% gewijzigd door PzKpfw op 22-01-2026 23:13:37 ]Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Ik vind alleen die Adidas strepen niet zo geslaagd aan de Mercedes. Voor de rest wel een mooie combi van zwart/zilver.
Edit: ah het is een zilveren pijl.
[ Bericht 71% gewijzigd door RotatoR op 22-01-2026 23:15:34 ]![]()
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
![]()
Onduidelijk of de Ferrari stil was komen te vallen of iets anders. Vreemd is het wel.
Het grote witte stuk met het HP logo is niet echt mooi. De felle kleur rood vind ik wel mooi.SOONY![]()
Gelukkig konden ze direct even wat Shell V-Power erin gooien.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:29 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
Onduidelijk of de Ferrari stil was komen te vallen of iets anders. Vreemd is het wel.
Het grote witte stuk met het HP logo is niet echt mooi. De felle kleur rood vind ik wel mooi.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Heel clean dat witte. Prachtige bak.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Nu met bewegende vleugelsNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Begint al goed.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:29 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
Onduidelijk of de Ferrari stil was komen te vallen of iets anders. Vreemd is het wel.
Het grote witte stuk met het HP logo is niet echt mooi. De felle kleur rood vind ik wel mooi."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
DRS nieuwe stijl. Prachtig.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
En de AlpineNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Bewust blijkbaarquote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:29 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
Onduidelijk of de Ferrari stil was komen te vallen of iets anders. Vreemd is het wel.
Het grote witte stuk met het HP logo is niet echt mooi. De felle kleur rood vind ik wel mooi.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Prachtige PR schadebeperking.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Zie ook Starflyer in F1 / [F1 Algemeen] F1 2026 #926quote:No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
sorryquote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zie ook Starflyer in F1 / [F1 Algemeen] F1 2026 #926
zit verkeerd
nou ja een beetjeEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Forum Opties Forumhop: Hop naar: