Neequote:Op woensdag 14 januari 2026 15:36 schreef PzKpfw het volgende:
Charlotte03 al voorbij gekomen toevallig?
Hier:quote:
Kan je Caland ook doen?quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is @:Coco niet. Ik maak wel even een betere.
Deze had ik al gemaakt maar niet specifiek voor die user. Beetje toepasselijk?quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:36 schreef PzKpfw het volgende:
Charlotte03 al voorbij gekomen toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is het PSV shirtje?quote:
Die volg ik al!quote:Op woensdag 14 januari 2026 14:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Volg dit topic
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #600 Pour la France
quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:32 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Deze had ik al gemaakt maar niet specifiek voor die user. Beetje toepasselijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Zelfs de baard kloptquote:Op woensdag 14 januari 2026 16:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die volg ik al!
Is deze beter? Samen met @:Golfer
[ link | afbeelding ]
Golfer zit relaxed te genieten van de laatste hapjes van de borrelboxresten en een kommetje mosterdsoep,
Jan_Onderwater praat ernaast terwijl hij een bord sudderlappen en groenten eet
hij heeft altijd wat te klagenquote:Op woensdag 14 januari 2026 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik schat hem minder nors in.
Meer een levensgenieter!
Ow!quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij heeft altijd wat te klagen
Uiteraard!quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die haakwerkjes maken indruk he
awwwquote:Op woensdag 14 januari 2026 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
@:bomenverzameling met den Sjefke![]()
[ afbeelding ]
Ik heb dat album op plaat.quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
@:bomenverzameling met den Sjefke![]()
[ afbeelding ]
dan heb je heel wat gemistquote:Op woensdag 14 januari 2026 17:06 schreef maily het volgende:
[..]
@:Iwanius is toch niet van het bier? En van de bruine fruitschaal?
quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
awww
Ik mis mijn makker nog steeds. ook na 5 jaar![]()
![]()
oja deze is ook een mooie jaquote:Op woensdag 14 januari 2026 17:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Of je kent iwanius niet zo goed. Ik vond zijn eerdere impressie ook beter.
quote:
Mag ik dat interpreteren als "ik heb geen idee?"quote:Op woensdag 14 januari 2026 17:21 schreef Kreator het volgende:
@:Bargehassus :
[ [url= .. ]afbeelding[/url] ]
Ik ben veel dikkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |