Alle modellen liggen bij de assistent van Adriaan thuis.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:35 schreef TLC het volgende:
Zou Robin nog leven of ligt ie ergens op een schroothoop
Met kleurverzadiging op +100 lijkt hetquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:46 schreef JOO het volgende:
Overigens is De reis door Europa nu ook in breedbeeld te zien op Telekids.
Kan ook op verzoek van familie stil zijn gehouden. Zie Jerney Kaagman.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:28 schreef Dutch_view het volgende:
Wel gek dat media het uit een overlijdensadvertentie moeten vernemen.
Er is dus weinig contact onderling meer zo lijkt het.
Ik had verwacht dat ie 100 zou worden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:42 schreef Michie_ het volgende:
78 is niet eens zo super oud eerlijk gezegd
Bassie overleeft nog zelfs een kernramp.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:25 schreef Dutch_view het volgende:
RIP![]()
![]()
Zou wat zijn, dat straks Bassie in de rolstoel als enige overblijft.
Over de doden niets dan goeds. In een eerder deel heb ik mijn bevindingen al eens gedeeld. Vooral Paul van Gorcum was niet te spreken over Beijer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:46 schreef JOO het volgende:
Hans, de enige acteur die na de rechtzaak toch weer bevriend raakte met Aad van Toor. Overigens is De reis door Europa nu ook in breedbeeld te zien op Telekids.
Merendeel van de jaren 80 acteurs is in de 80. Zelfs Sam Jackson tikt de 77 aan. De nieuwe generatie is ook al 60 (Reeves, Dwayne Johnson). Ian Mckellen acteert nog steeds de sterren van de hemel op zijn bijna 90stequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ie 100 zou worden.
Ik heb ook altijd pechquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:27 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Merendeel van de jaren 80 acteurs is in de 80. Zelfs Sam Jackson tikt de 77 aan. De nieuwe generatie is ook al 60 (Reeves, Dwayne Johnson). Ian Mckellen acteert nog steeds de sterren van de hemel op zijn bijna 90ste
Gaan deprimerende jaren worden
Joris ook nog als je die onder het boevengilde mag scharen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 13:50 schreef Claude_Viole het volgende:
Van de oude boevencast is volgens mij alleen nog maar Handige Harrie oftewel Paul van Soest over. En natuurlijk nog Vlugge Japie die door Bas gespeeld werd.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand merkte gisteren op dat de broer van Aad nog leeft die een goochelaar speelde en in totaal in 9 afleveringen voorkwam als bijpersonage. Is me totaal ontgaan
quote:Eind 1993 werd De Heer veroordeeld tot een gevangenisstraf van 6 jaar. Hij werd veroordeeld tot uitlokken van een poging tot moord. De Heer had iemand betaald om een handgranaat te gooien naar het huis van zijn ex, die eerder al verminkt werd met zoutzuur. Bij de explosie raakte niemand gewond, omdat de handgranaat tegen de ramen terugketste en op straat explodeerde. Eind jaren 90 spande Bas van Toor een rechtszaak aan tegen De Heer. In een huis, eigendom van Van Toor, waarin De Heer woonde, werd een cannabiskwekerij ontdekt. Van Toor eiste dat De Heer de woning zou verlaten.
Ja, frisse vent wel. En Bas en Aad hebben het zelf meermaals aan de stok gehad met de fiscus. En dan nog de lijst met verhalen van mensen die op kermissen beweren te zijn aangepakt door Bas.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja, frisse vent wel. En Bas en Aad hebben het zelf meermaals aan de stok gehad met de fiscus. En dan nog de lijst met verhalen van mensen die op kermissen beweren te zijn aangepakt door Bas.
Gezellig.
quote:Van Toor is 35 jaar bevriend geweest met Pistolen Paultje. In 1999 kocht Van Toor een aantal alarmpistolen voor de cowboyact in de Bassie en Adriaan-voorstelling. Drie alarmpistolen leverde hij aan Paultje, die een pistool doorverkocht aan Herman Brood. Een aantal dagen later kwam Brood in het nieuws door met het pistool uit een trein te schieten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |