Ik stap morgenavond in de nachttrein naar wintersport, dus ik doe straks nog snel een bod als ik weet welke renners er nog over zijn en dan moet het sowieso klaar zijn. Ik reken er niet op dat ik nu 9 renners hebquote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat ik hierna klaar ben.
Ik ga er gemakshalve niet vanuit
@Frozen-assassin @wimderonquote:
Als bij jou de warme balletjes, steekpenningen en vooraf inzage in de biedingen al niet meer werkenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:44 schreef DeLuna het volgende:
Ik moet sowieso nog voor ronde 3 dus zou het wat uitmaken
Ik ben nog aan het wachten op een AI analysequote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
@:Frozen-assassin @:wimderon
Zoals verwacht. Alleen nog wachten op een laatste wijziging van @:hhh38
Denken dat dat ooit gewerkt heeftquote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als bij jou de warme balletjes, steekpenningen en vooraf inzage in de biedingen al niet meer werken
Niet CyclingFlash gebruiken voor het samenstellen van je FPCL-teamquote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het wachten op een AI analyse
Niet een python notebook schrijven die Pino's website, CQ ranking en Procyclingstats schraapt en door middel van de resultaten van afgelopen seizoenen, de leeftijd en contractjaar of niet bepaald wat de beste renners nog over zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:55 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Niet CyclingFlash gebruiken voor het samenstellen van je FPCL-team
Doe jij het teasen?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:01 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En welke rommel schat je mij op in?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mijn voorspelling qua biedingen:
Wim: Loland
Hhn: Dujardin
Knijn en 13 anderen: Aniolkowski
Momo: FVDB
DeLuna: Maire
Rotscholier: Skjelmose
Mexicano: Coquard
Slobeend: Isidore
Mani89: Cavia
Mexi heeft sowieso ook op Dujardin gebodenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mijn voorspelling qua biedingen:
Wim: Loland
Hhn: Dujardin
Knijn en 13 anderen: Aniolkowski
Momo: FVDB
DeLuna: Maire
Rotscholier: Skjelmose
Mexicano: Coquard
Slobeend: Isidore
Mani89: Cavia
| Forum Opties | |
|---|---|