quote:
Op dinsdag 13 januari 2026 16:25 schreef Seeburg54 het volgende:[..]
Dat snap ik ook nooit. Je ziet het heel vaak, hier in de omgeving zit ook zo'n debiel die stelselmatig slecht voor zijn dieren is. Al zo vaak ellende geweest, toch heeft hij nog steeds dieren. Zo'n rechter heeft blijkbaar geen gevoel voor dieren.
Dierenmishandelaars mogen van mij weg creperen. Langzaam.
Dieren en kinderen zijn dit in land niks waard. Witte Tokkies komen overal mee weg.
Een kennis van mij zit al bijna twee decennia in de bijstand en woont in een superranzig huis, toen hij op een dag gewoon besloot kittens te nemen. Hij claimde dat hij autistisch was en een begeleider had, maar het enige wat die begeleider deed was hem af en toe aanmanen om schoon te maken, waarna hij onder haar toezicht af en toe zat te poetsen. De rest van de tijd zaten die arme beesten gewoon in een vies stoffighuis. Uiteindelijk zijn ze bij hem weggehaald door familie, maar daar is verder officieel nooit iets mee gedaan.
Nu heeft deze idioot besloten dat hij kinderen wil. Maar ja, hij kan niet eens zijn eigen huis schoonhouden. In Nederland kan hij niet verboden worden om zich voort te planten. Ook al heeft hij stelselmatig geen baan gehad, is hij verslaafd, en is hem laatst letterlijk verboden om zijn rijlessen voort te zetten. Hij is door zijn rijschool gesommeerd om te stoppen met rijlessen omdat hij meermaals stoned aankwam en op de weg reed. Maar gaat de maatschappij hem iets verbieden? Gaat de staat verbieden dat hij kinderen krijgt? Nee, natuurlijk niet. Want als hij morgen een of andere wanhopige huisvrouw tegenkomt, met rammelende eierstokken, die denkt: ja, beter iets dan niets, dan kan hij morgen gewoon vader worden en in dat smerige huis een kind opvoeden. Ik vind het echt niet normaal.