Dan ben je ook niet echt een standaard drinken met die hoeveelheden.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:37 schreef Haags het volgende:
Ik drink twee biertjes gemiddeld in een week (weekend), makkie om dat naar nul te brengen.
Volgens goede overheidslogica ben ik vanaf nu over gegaan op blikjes.quote:Als Nederlanders hun alcoholgebruik de komende jaren met gemiddeld twee glazen per week verminderen
Jeetje. Jij hebt echt moeite om nieuwsberichten te duiden en te nuanceren volgens mij.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:28 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Alcohol is slecht. Ja dat weten we. Maar wat is niet slecht tegenwoordig? Je kan zelfs niet eens meer water drinken zonder dat er een schadelijke stof in zit (microplastics, medicijnenresten in kleine hoeveelheden).
Verbodsfetisjist gespot.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:49 schreef GGMM het volgende:
Veel alcoholisten die gelijk in paniek raken en de boel bagatelliseren.
We hebben helaas nog een lange weg te gaan voordat deze troep verboden is.
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:56 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Verbodsfetisjist gespot.
Veruit de meeste mensen kunnen op gematigde wijze met alcohol omgaan en hebben niet als hoofddoel in het leven om hun leven zo lang mogelijk te rekken. Waar komt toch die sterke behoefte vandaan om anderen dingen in het leven te willen ontzeggen?
Mensen genieten ook van alcohol, laten we niet ieder genotsmiddel willen verbieden. We leven niet enkel om zo productief mogelijk te zijn voor vadertje staat maar ook om te genieten.
Ze komen je vrijheden afnemen!!! Zet gauw je aluhoedje op ter bescherming!!!quote:
Stel je voor dat mensen een beetje plezier hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 08:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah ja, stel je voor zeg dat de wereld zou verbeteren
Als het doel van een alcoholverbod is kanker te voorkomen, zouden we veel meer producten moeten reguleren die het risico verhogen: ultrabewerkte voeding, overmatige suikers en vetten. Alcohol is er één van, maar lang niet de enige.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:49 schreef GGMM het volgende:
Veel alcoholisten die gelijk in paniek raken en de boel bagatelliseren.
We hebben helaas nog een lange weg te gaan voordat deze troep verboden is.
? Ik geef aan dat we weten dat alcohol slecht is. Tevens geef ik ook aan dat eigenlijk alles wel slecht voor je is tegenwoordig met alle meuk in onze producten. Wil je dat ik een verslag ga schrijven erover?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jeetje. Jij hebt echt moeite om nieuwsberichten te duiden en te nuanceren volgens mij.
Want je kunt alleen plezier hebben als je rookt en alcohol drinkt?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Stel je voor dat mensen een beetje plezier hebben.
Ons lichaam is wel degelijk gemaakt om ouder te worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:18 schreef raptorix het volgende:
Kanker krijg je vooral door oud te worden, mensen zijn in principe helemaal niet gemaakt om oud te worden, dat doen we vooral met allerlei trucjes, hou op met die flauwekul.
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:18 schreef raptorix het volgende:
Kanker krijg je vooral door oud te worden, mensen zijn in principe helemaal niet gemaakt om oud te worden, dat doen we vooral met allerlei trucjes, hou op met die flauwekul.
Waarom denk je dat we tegenwoordig veel ouder worden dan laten we pakhem beet zeggen 150 jaar terug?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ons lichaam is wel degelijk gemaakt om ouder te worden.
Verdiep je eens in hoe ons lichaam werkt en blijft werken.
Maar er zijn weldegelijk diverse factoren die de kans op kanker (op jongere leeftijd) enorm vergroten.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:18 schreef raptorix het volgende:
Zeker.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar er zijn weldegelijk diverse factoren die de kans op kanker (op jongere leeftijd) enorm vergroten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |