abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220231944
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 17:14 schreef EaglesFlyAlone het volgende:

[..]
Vrijheid voor een iemand waar de rest last van heeft, is niet werkbaar. Zij wil het inderdaad per dag een beetje bekijken. Dat is voor mij niet werkbaar en dat is niet zo raar. Voor een kind is het ook niet ideaal natuurlijk.

Als ze hem een weekend in de 14 dagen heeft, heeft ze elke twee weken 11-12 dagen vrijheid zou je zeggen.
En dat is precies waar het bij jullie schuurt: jij vult jouw betekenis van vrijheid voor haar in (en wijst het dan af). Maar hoe weet jij dat? En is dat wel zo? Wellicht moeten jullie daar eens over praten. Wat heeft zij nodig? Wat heb jij nodig? En vooral: wat heeft jullie kind nodig?
Somebody that I used to know
pi_220238878
quote:
2s.gif Op zondag 1 maart 2026 18:28 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
En dat is precies waar het bij jullie schuurt: jij vult jouw betekenis van vrijheid voor haar in (en wijst het dan af). Maar hoe weet jij dat? En is dat wel zo? Wellicht moeten jullie daar eens over praten. Wat heeft zij nodig? Wat heb jij nodig? En vooral: wat heeft jullie kind nodig?
Wat ik al zei. Zij wil het van dag tot dag bekijken. Of ze tijd heeft voor hem, of ze hem wil zien, etc. Ze spreekt het liever een kwartier vantevoren af dan een dag vantevoren, zeg maar.

Voor mij werkt dat niet en denk voor een kind uiteindelijk ook niet. Hij zou dan 's ochtends niet weten wie 'm 's middags van school komt halen. Als hij hier is of ze hem komt halen of niet. Als hij daar is of hij een dag blijft of een paar uur. Etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')