Hahaha. Ja dom he.quote:Op maandag 12 januari 2026 13:57 schreef Lenny77 het volgende:
Oh het was echt alleen het nummer?
Ik zou mijn hele auto afgespeurd hebben op mogelijke schade ofzo
En er dan zeker niet naar durven appen
Overkomt mij dus nooit. Potdomme, doe ik toch iets niet goed. Nog nooit een vrouw die actief interesse getoond heeft. Zou haast denken dat ik lelijk benquote:Op zondag 11 januari 2026 19:48 schreef Donna het volgende:
Ik heb vannacht (ja, zeg maar niks) mijn nummer bij iemand onder de ruitenwis gestopt. Maar het briefje was maar klein en ik ben bang dat de ontvanger het niet opgemerkt heeft.
![]()
Ik wel en hij blokkeerde me. Een andere keer kwamvereen onzinverhaal dat hij pas net single was, maar een jaar later stuurde ik een superlike en niksquote:Op maandag 12 januari 2026 15:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Overkomt mij dus nooit. Potdomme, doe ik toch iets niet goed. Nog nooit een vrouw die actief interesse getoond heeft. Zou haast denken dat ik lelijk ben
Dat is behoorlijk bot imho. Ik heb wel 's een keer een super like gehad op Tinder en toen ik die accepteerd kwam ze met het excuus Oepsie-swipe, ging per ongeluk. Dat ik denk krijg effe lekker een puist op je huig, trut.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:14 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik wel en hij blokkeerde me. Een andere keer kwamvereen onzinverhaal dat hij pas net single was, maar een jaar later stuurde ik een superlike en niks
Is mij ook wel een paar keer overkomen, een opsie superswipe. Ik wilde dan de app sluiten door hem naar boven te schuiven en dan was het ineens een superlike.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:18 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk bot imho. Ik heb wel 's een keer een super like gehad op Tinder en toen ik die accepteerd kwam ze met het excuus Oepsie-swipe, ging per ongeluk. Dat ik denk krijg effe lekker een puist op je huig, trut.
Oh als een man mijn interesse gewekt heeft dan doe ik wel mijn best.quote:Op maandag 12 januari 2026 15:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Overkomt mij dus nooit. Potdomme, doe ik toch iets niet goed. Nog nooit een vrouw die actief interesse getoond heeft. Zou haast denken dat ik lelijk ben
Is dat FB dating wat ? Ik kan er geen hoogte van krijgen. Volgens mij is mijn profiel totaal niet zichtbaar. 0 likes hierquote:Op maandag 12 januari 2026 19:47 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Is mij ook wel een paar keer overkomen, een opsie superswipe. Ik wilde dan de app sluiten door hem naar boven te schuiven en dan was het ineens een superlike.![]()
Nu sinds 2jaar weer actief op datingapps. Ik gebruik nu FB dating en breeze .
Je kan zien wie je geliked heeft, dus ik swipe alleen tussen de mannen die mij al hebben geliked. Misschien doen meer vrouwen dat…..quote:Op maandag 12 januari 2026 19:50 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Is dat FB dating wat ? Ik kan er geen hoogte van krijgen. Volgens mij is mijn profiel totaal niet zichtbaar. 0 likes hier
Ik hoor daar van vriendinnen inderdaad best wel goede dingen over.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:00 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Je kan zien wie je geliked heeft, dus ik swipe alleen tussen de mannen die mij al hebben geliked. Misschien doen meer vrouwen dat…..
Ik heb wel een aantal leuke matches, dus even gestopt met swipen. Mannelijke vrienden van mij zijn wisselend enthousiast over FB dating.
Leuk! Wat gaan jullie doen?quote:
Netflix en chill?quote:
Traditioneelquote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha, ja maar dan gewoon letterlijk. Niet wat de jeugd daarmee bedoelt.
"In het noorden van het land heeft een straat korte tijd blank gestaan."quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:05 schreef Donna het volgende:
Hij heeft dus best wel een nerdy hoofd en toen ik hem zag had hij uiteraard kleren aan. Nu heb ik een paar vakantie foto's gezien. Allemachtig.![]()
Wat. Een. Lichaam.![]()
En tattoos, overal. Totaal niet verwacht.
Hahahah. Ja kwam niet alleen van de dooi.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"In het noorden van het land heeft een straat korte tijd blank gestaan."
Nee, dat zagen toegesnelde hulpverleners ook!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahah. Ja kwam niet alleen van de dooi.
quote:
Hahahaha. Misschien ook zo wel ja.quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al moest ik eerst gniffelen
Ik wist hetquote:
quote:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND.quote:
Nou ja, ik mag niets zeggen. Het is mij ook drie keer 'overkomen'.quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
Hier ookquote:Op woensdag 14 januari 2026 09:34 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Nou ja, ik mag niets zeggen. Het is mij ook drie keer 'overkomen'.
Als het goed voelt van beide kanten, waarom niet.
Komt goed!quote:
Gezonde spanning!quote:
Doe maar rustig, dadelijk kots je hem nog onder van de zenuwen!quote:
Ohnee daar heb ik geen last van. Thank god.quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe maar rustig, dadelijk kots je hem nog onder van de zenuwen!
Misschien zoent ie je dan wel om je stil te krijgenquote:Op woensdag 14 januari 2026 18:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Ohnee daar heb ik geen last van. Thank god.
Wel trillen en veel brabbelen.
Laten we dat hopen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 18:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien zoent ie je dan wel om je stil te krijgen
Ze is nog aan het bijkomen.quote:
Heel de nacht doorgehaaldquote:
Laat er geen gras over groeien!quote:
Klinkt als een droomquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:40 schreef Donna het volgende:
Hahaha nee ik was in de nagelsalon.
Het was super leuk. Wat een leuke man!
We hebben non stop gepraat, echt zo leuk! En in bed wel geknuffeld en gezoend, maar verder handjes boven de dekens gehouden en gepraat tot diep in de nacht.
Al heb ik natuurlijk wel even aan zijn goddelijk lichaam gevoeld.
En toen ging zijn wekker weer om 5:30.
Ik hoop voor jou van welquote:Op donderdag 15 januari 2026 13:16 schreef Donna het volgende:
Ja was hartstikke leuk. Mijn knuffelbatterij is weer opgeladen. Of het nou wel of geen vervolg krijgt, ik ben blij!
Klinkt wel als een anti-climaxquote:Op donderdag 15 januari 2026 13:46 schreef Donna het volgende:
Kan hem lastig peilen qua enthousiasme in appjes. Maar het is okay. Even goede vrienden.
Mnou nee niet persé. Ik ben gewoon nuchter/realistisch haha.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt wel als een anti-climax
Dat kan ookquote:Op donderdag 15 januari 2026 13:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Mnou nee niet persé. Ik ben gewoon nuchter/realistisch haha.
Haahah. Ja maar dan moet het wel zo lopen als op deze manier, want ik ben echt niet op zoek.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan ook
Gun jou gewoon een leuke vent!
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Haahah. Ja maar dan moet het wel zo lopen als op deze manier, want ik ben echt niet op zoek.
Nee ik ben absoluut niet op zoek naar een relatie, maar als m'n droomman ineens aan komt waaien sta ik er wel voor open.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:26 schreef Discombobulate het volgende:
Je gaat daten, maar je bent er niet naar op zoek...
Hoe staat hij erin?quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Haahah. Ja maar dan moet het wel zo lopen als op deze manier, want ik ben echt niet op zoek.
Hetzelfde. Ik kwam toevallig aanwaaien bij zijn beste vriend in de mancave. Hij vindt het dan ook de moeite waard om te zien of het klikt.quote:
Wel 100% single?quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Hetzelfde. Ik kwam toevallig aanwaaien bij zijn beste vriend in de mancave. Hij vindt het dan ook de moeite waard om te zien of het klikt.
En hoe is het met de verkering?quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:23 schreef Faxie het volgende:
Ik stop ook altijd m'n nummer onder ruitenwissers als ik niet op zoek ben....
Je begeeft je dagelijks tussen de heren op FOK! dus je lat zal niet al te hoog liggenquote:Op donderdag 15 januari 2026 14:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee ik ben absoluut niet op zoek naar een relatie, maar als m'n droomman ineens aan komt waaien sta ik er wel voor open.
Dit is een leuk exemplaar, sociaal en gaf me een enorm compliment de eerste keer dat ik 'm zag. Dan is het toch wel een slim idee om te kijken of het niet toevallig Mr. Right is?
Oh, die moet je dan nog wel even van je lijstje halen en dan is het okquote:sociaal
quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe is het met de verkering?
Door al dat eelt voelt het net alsof een ander het doetquote:Op donderdag 15 januari 2026 18:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe is het met de verkering?
quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Door al dat eelt voelt het net alsof een ander het doet
Fax toch!quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Door al dat eelt voelt het net alsof een ander het doet
Ja dan wil je echt meteen trouwen en zulks.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:23 schreef Faxie het volgende:
Ik stop ook altijd m'n nummer onder ruitenwissers als ik niet op zoek ben....
Haha mijn lat ligt net wat hoger, maar ook hier zitten fatsoenlijke mannen hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:51 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je begeeft je dagelijks tussen de heren op FOK! dus je lat zal niet al te hoog liggen
[..]
Oh, die moet je dan nog wel even van je lijstje halen en dan is het ok
quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha mijn lat ligt net wat hoger, maar ook hier zitten fatsoenlijke mannen hoor.
Op zoek zijn is gelijk trouwen jaquote:Op donderdag 15 januari 2026 21:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja dan wil je echt meteen trouwen en zulks.
Ik heb hem gisteravond nog even gezien, maar dat was puur toeval.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:22 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Nog contact gehad? Zit er een tweede date in?
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteravond nog even gezien, maar dat was puur toeval.
Maar we appen wel gedurende de dag en volgende week spreken we weer af.
Nee, je bent niet op zoek. Daarom zoek je 'm op.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Afspreken is schijnbaar wel gelijk op zoek zijn.
Ik ga geen welles niettus spelletje spelen over wat ik wel of niet wil.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, je bent niet op zoek. Daarom zoek je 'm op.
Je steekt letterlijk een briefje onder de ruitenwisser om in contact te komenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ga geen welles niettus spelletje spelen over wat ik wel of niet wil.
Denk dat ik dat zelf wel het beste weet.
Ja, dat wil niet zeggen dat je meteen op zoek bent naar een relatie.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 06:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je steekt letterlijk een briefje onder de ruitenwisser om in contact te komen![]()
Wees gewoon eerlijk naar jezelf.
Wie had het over een relatie?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, dat wil niet zeggen dat je meteen op zoek bent naar een relatie.
Ken weinig, geen, mensen die dat dan doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 07:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, dat wil niet zeggen dat je meteen op zoek bent naar een relatie.
Nou, toch wel op zijn minst contact he. Niet mijn fout dat je er zelf invulling (huehue) aan geeft.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou wat bedoel jij dan met 'op zoek zijn'?
In bed met elkaar zoenen en knuffelen en elkaars lichaam aanraken maar niet geneukt? Daar ka n ik me nou niks bij voorstellenquote:Op donderdag 15 januari 2026 11:40 schreef Donna het volgende:
Hahaha nee ik was in de nagelsalon.
Het was super leuk. Wat een leuke man!
We hebben non stop gepraat, echt zo leuk! En in bed wel geknuffeld en gezoend, maar verder handjes boven de dekens gehouden en gepraat tot diep in de nacht.
Al heb ik natuurlijk wel even aan zijn goddelijk lichaam gevoeld.
En toen ging zijn wekker weer om 5:30.
Hahaha scherp. Nouja, contact. Ja.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou, toch wel op zijn minst contact he. Niet mijn fout dat je er zelf invulling (huehue) aan geeft.
Ja, snap ik ook. Ik heb daar ook niets op tegen, haha!quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:58 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
In bed met elkaar zoenen en knuffelen en elkaars lichaam aanraken maar niet geneukt? Daar ka n ik me nou niks bij voorstellen
Als ik een date bij mij heb of bij haar, dan ga ik altijd in for the kill.
Ahwquote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, snap ik ook. Ik heb daar ook niets op tegen, haha!
Maar vond dit eerlijk gezegd ook wel echt super fijn. Je veilig voelen in een paar hele brede armen.
Is er al een vervolg gepland?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, snap ik ook. Ik heb daar ook niets op tegen, haha!
Maar vond dit eerlijk gezegd ook wel echt super fijn. Je veilig voelen in een paar hele brede armen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Jazeker, volgende week. En misschien zondag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja en zou eigenlijk zondag middag ook nog een date hebben met een erg knappe meid via Breeze, maar die had gecanceld en heb ik voor deze week herpland. Wat mij goed uitkwam want ik was tot in de eindmiddag nog bij bovenstaande date.![]()
Kijk wel uit naar deze date tho, het blijft ook maar een soort van kennismaking en het kunnen net zo goed 2 collega's zijn op een vrijmibo. Zo beschouw ik Breeze dates en beetje, ga er zonder verwachtingen in. Als niets wordt heb ik alsnog vaak wel leuke tijd gehad.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
En?quote:Op maandag 2 februari 2026 18:19 schreef Avianflu het volgende:
Afgelopen vrijdag leuke date gehad via breeze, drie uur achter elkaar gepraat. Hij kwam direct met het initiatief voor een volgende date dus ben benieuwd.
Rustig appcontact, hij ging iets boeken wat hij wilde laten zien.quote:
En hoe gaat het nu?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:53 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Rustig appcontact, hij ging iets boeken wat hij wilde laten zien.
Nog steeds vrij weinig app contact , maar wel consistent . Vrijdag hebben we een 2e date gepland.quote:
Oh wat leuk! Have fun!quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:56 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Nog steeds vrij weinig app contact , maar wel consistent . Vrijdag hebben we een 2e date gepland.
Hij heeft proactief een avondje uit gereserveerd.
He's back!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 07:39 schreef Donna het volgende:
Date vertrekt voor bijna een maand naar het buitenland deze week. Helaas
Maar al wel veel plannen gemaakt voor als hij terug is.
Ik hoor het rammelenquote:Op zondag 1 maart 2026 19:42 schreef Donna het volgende:
[..]
He's back!![]()
Totaal geen relatie materiaal. Zit geen toekomst in. En toch ben ik zwaar onder de indruk van deze man.
Zucht. Liefde is ellendig.
Neequote:
Hahahaha.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee
Was het eerste wat in me opkwam![]()
Ik gun het je wel hoorquote:
Haha rammelende eierstokken? Nee dankje.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik gun het je wel hoor
Sorry als het verkeerd overkwam.
Bedoelde een leuke ventquote:Op zondag 1 maart 2026 19:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha rammelende eierstokken? Nee dankje.
Hahahaha i know.quote:
Ahwquote:Op zondag 1 maart 2026 19:42 schreef Donna het volgende:
[..]
He's back!![]()
Totaal geen relatie materiaal. Zit geen toekomst in. En toch ben ik zwaar onder de indruk van deze man.
Zucht. Liefde is ellendig.
Ja, lastig uit te leggen. Hij heeft een heel ander leven dan ik en is echt zo'n vrije vogel. Zo iemand die je niet moet willen binden. Hij heeft in zijn volwassen leven ook nooit een relatie gehad.quote:Op zondag 1 maart 2026 23:17 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Ahw. En waarom is hij geen relatie materiaal?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |