abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick vrijdag 23 januari 2026 @ 17:01:42 #101
382129 crew  Donna
pi_219908566
En zonet. Spontaan.
Kon ook niet anders want ik reed hem bijna aan. _O-
pi_219937136
Pff ik heb me wel de zaterdag avond en nacht met mijn date beleefd zeg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja en zou eigenlijk zondag middag ook nog een date hebben met een erg knappe meid via Breeze, maar die had gecanceld en heb ik voor deze week herpland. Wat mij goed uitkwam want ik was tot in de eindmiddag nog bij bovenstaande date. :N
Kijk wel uit naar deze date tho, het blijft ook maar een soort van kennismaking en het kunnen net zo goed 2 collega's zijn op een vrijmibo. Zo beschouw ik Breeze dates en beetje, ga er zonder verwachtingen in. Als niets wordt heb ik alsnog vaak wel leuke tijd gehad.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator / Colorchick dinsdag 27 januari 2026 @ 07:39:32 #103
382129 crew  Donna
pi_219937492
Date vertrekt voor bijna een maand naar het buitenland deze week. Helaas |:)
Maar al wel veel plannen gemaakt voor als hij terug is.
pi_219986780
Afgelopen vrijdag leuke date gehad via breeze, drie uur achter elkaar gepraat. Hij kwam direct met het initiatief voor een volgende date dus ben benieuwd :@ .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 februari 2026 @ 11:06:19 #105
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219991465
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2026 18:19 schreef Avianflu het volgende:
Afgelopen vrijdag leuke date gehad via breeze, drie uur achter elkaar gepraat. Hij kwam direct met het initiatief voor een volgende date dus ben benieuwd :@ .
En?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219995305
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
En?
Rustig appcontact, hij ging iets boeken wat hij wilde laten zien.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')