abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 januari 2026 @ 13:31:23 #51
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219817410
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:26 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Jij kan het beter verwoorden dan ik. Het stemt niet bepaald vrolijk :{ De vraag is, hoe keer je zo'n trend om? Als het nog kan, tenminste...
Niet, degenen die hier stelselmatig voor hebben gewaarschuwd zijn gedood of geboycot.
pi_219817458
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 13:25 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Jij zegt dat die landen veilig zijn.....
Dat is gewoon grote onzin en nu ga je de doelpalen verschuiven omdat je fout zat.

En opvang kan overal gebeuren, waaronder Europa.
Dat je door andere landen gaat boeit weinig.
[..]
Als je de feiten volgt wel.
Het getal wat ik noem is uit de duim gezogen (obviously), maar het percentage van asielzoekers dat een crimineel is sowieso onder de 1%.
Je begrijpt het punt niet.
pi_219817510
Afrikanen en Midden-Oosterlingen komen niet vanwege humanitaire redenen in Ierland terecht. Dus als die wet meer humanitair is dan zal dat voor de Ieren moeten zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 12 januari 2026 @ 13:47:14 #54
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219817511
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 13:19 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ah, zodra je zonder argumenten zit gaan we zo reageren?
Typisch.
Ik neem je totaal niet serieus. Zouden meer mensen moeten doen. :W
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_219817512
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 13:39 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Je begrijpt het punt niet.
Reageer dan eens inhoudelijk.
pi_219817517
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 13:47 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ik neem je totaal niet serieus. Zouden meer mensen moeten doen. :W
Het is ook pijnlijk om iemand serieus te nemen die al je punten aan het weerleggen is he?
Enige wat je dan nog kan doen is alles negeren.
pi_219817637
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 13:47 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Het is ook pijnlijk om iemand serieus te nemen die al je punten aan het weerleggen is he?
Enige wat je dan nog kan doen is alles negeren.
Sta je wel open om je punten te laten weerleggen? Of houd je koppig vast aan het wereldbeeld dat je hebt? Zelfs als je er zelf mee te maken krijgt?

*tringggg* doet de deurbel
Hallo?
-Hallo, meneer bianconeri?
Ja?
-Politie. Mogen we binnenkomen?
Maar natuurlijk, waar gaat het om?
-Slecht nieuws. Misschien kunt u beter even gaan zitten.

En dan wordt je verteld dat jouw geliefden slachtoffer zijn geworden van onze getinte vrienden. De zoveelste terroristische aanslag, steekpartij of door-een-truck-worden-verpletterd festijn.

Wat doe je dan? Koppig volharden? Of geef je dan eindelijk aan jezelf toe dat je fout zat?

Verdiep je nu eens in wat die lui hier komen doen. Ze hebben he-le-maal niets met onze manier van leven. Sterker nog, ze staan er vijandig tegenover.

Bekijk deze YouTube-video

Je importeert alleen maar ellende :N

*ding dong* Bonusronde: Wat roepen onze getinte vrienden wanneer ze je geliefden pletten met de truck?
pi_219817891
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 13:59 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Sta je wel open om je punten te laten weerleggen? Of houd je koppig vast aan het wereldbeeld dat je hebt? Zelfs als je er zelf mee te maken krijgt?
Ja, dat sta ik. Jij ook?
Het wereldbeeld dat ik heb op dit gebied is gebaseerd op feiten.
Dat van jou op emoties.

quote:
En dan wordt je verteld dat jouw geliefden slachtoffer zijn geworden van onze getinte vrienden. De zoveelste terroristische aanslag, steekpartij of door-een-truck-worden-verpletterd festijn.

Wat doe je dan? Koppig volharden? Of geef je dan eindelijk aan jezelf toe dat je fout zat?

Dan stort mijn leven in.
Niet omdat het toevallig een buitenlander is, maar omdat mijn vrouw sterft.
Jij doet alsof elke moord, elke criminaliteit, door buitenlanders zou gebeuren. Grote onzin.

De kans echter dat het door een asielzoeker is is heel klein.
Maakt het er niet beter of slechter op overigens.
pi_219818085
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 13:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Afrikanen en Midden-Oosterlingen komen niet vanwege humanitaire redenen in Ierland terecht. Dus als die wet meer humanitair is dan zal dat voor de Ieren moeten zijn.
Het idee dat grote aantallen mensen uit het M-O en Afrika binnenhalen je land cultureel verrijkt, is de grootste mindfuck van de laatste 50 jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')