Niet, degenen die hier stelselmatig voor hebben gewaarschuwd zijn gedood of geboycot.quote:Op maandag 12 januari 2026 11:26 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Jij kan het beter verwoorden dan ik. Het stemt niet bepaald vrolijkDe vraag is, hoe keer je zo'n trend om? Als het nog kan, tenminste...
Je begrijpt het punt niet.quote:Op maandag 12 januari 2026 13:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jij zegt dat die landen veilig zijn.....
Dat is gewoon grote onzin en nu ga je de doelpalen verschuiven omdat je fout zat.
En opvang kan overal gebeuren, waaronder Europa.
Dat je door andere landen gaat boeit weinig.
[..]
Als je de feiten volgt wel.
Het getal wat ik noem is uit de duim gezogen (obviously), maar het percentage van asielzoekers dat een crimineel is sowieso onder de 1%.
Ik neem je totaal niet serieus. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op maandag 12 januari 2026 13:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah, zodra je zonder argumenten zit gaan we zo reageren?
Typisch.
Het is ook pijnlijk om iemand serieus te nemen die al je punten aan het weerleggen is he?quote:Op maandag 12 januari 2026 13:47 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik neem je totaal niet serieus. Zouden meer mensen moeten doen.
Sta je wel open om je punten te laten weerleggen? Of houd je koppig vast aan het wereldbeeld dat je hebt? Zelfs als je er zelf mee te maken krijgt?quote:Op maandag 12 januari 2026 13:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het is ook pijnlijk om iemand serieus te nemen die al je punten aan het weerleggen is he?
Enige wat je dan nog kan doen is alles negeren.
Ja, dat sta ik. Jij ook?quote:Op maandag 12 januari 2026 13:59 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Sta je wel open om je punten te laten weerleggen? Of houd je koppig vast aan het wereldbeeld dat je hebt? Zelfs als je er zelf mee te maken krijgt?
Dan stort mijn leven in.quote:En dan wordt je verteld dat jouw geliefden slachtoffer zijn geworden van onze getinte vrienden. De zoveelste terroristische aanslag, steekpartij of door-een-truck-worden-verpletterd festijn.
Wat doe je dan? Koppig volharden? Of geef je dan eindelijk aan jezelf toe dat je fout zat?
Het idee dat grote aantallen mensen uit het M-O en Afrika binnenhalen je land cultureel verrijkt, is de grootste mindfuck van de laatste 50 jaar.quote:Op maandag 12 januari 2026 13:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Afrikanen en Midden-Oosterlingen komen niet vanwege humanitaire redenen in Ierland terecht. Dus als die wet meer humanitair is dan zal dat voor de Ieren moeten zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |