abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 januari 2026 @ 09:52:36 #1
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_219815660
https://www.irishexaminer.com/news/politics/arid-41773769.html

quote:
Kabinet buigt zich over meest ingrijpende hervorming van de Ierse asielwetgeving ooit

Minister van Justitie Jim O’Callaghan zal het wetsvoorstel International Protection Bill 2026 voorleggen tijdens de eerste kabinetsvergadering van 2026.

Kabinetsministers zullen dinsdag, bij hun eerste bijeenkomst van 2026, spreken over wat wordt omschreven als de “meest ingrijpende hervorming van de Ierse asielwetgeving in de geschiedenis van de staat”.
Minister van Justitie en Migratie Jim O’Callaghan zal het wetsvoorstel International Protection Bill 2026 dinsdagochtend aan het kabinet presenteren.

Dit gebeurt in aanloop naar de invoering van het EU-migratie- en asielpact, dat vanaf juni in de hele EU van kracht wordt. Verwacht wordt dat het wetsvoorstel een nieuw langetermijnkader zal creëren voor het beheer van migratie en asiel. Daarmee moet worden gewaarborgd dat het beleid van de Ierse regering in lijn is met dat van haar Europese partners.

‘Eerlijk, duurzaam en efficiënt’
Er wordt gesteld dat het “doel” van de wetgeving die door O’Callaghan aan het kabinet wordt voorgelegd, is om te zorgen voor een eerlijke, duurzame en efficiënte asielprocedure, die aansluit bij de manier waarop asielwetgeving in de rest van de EU functioneert.

Als onderdeel van de wetgeving wordt verwacht dat asielaanvragen sneller worden afgehandeld door de invoering van een efficiënter besluitvormingssysteem.

Daarnaast hoopt men dat de wetgeving de kosten van het beoordelen van asielaanvragen zal verlagen, aangezien snellere procedures de tijd verkorten die mensen in door de staat gefinancierde opvang doorbrengen.
Ook zal dit ertoe leiden dat succesvolle aanvragers sneller asiel krijgen, terwijl personen van wie de aanvraag wordt afgewezen sneller naar hun land van herkomst worden teruggestuurd.

Hoge regeringsbronnen verklaarden dat de wetgeving die O’Callaghan aan het kabinet voorlegt zal leiden tot de meest ingrijpende hervorming van de Ierse asielwetgeving ooit, in overeenstemming met het EU-migratie- en asielpact.

In april vorig jaar kreeg O’Callaghan al kabinetsgoedkeuring voor het opstellen van de International Protection Bill 2025. Daarin werden tijdslimieten vastgelegd voor de beoordeling van verschillende aanvragen voor internationale bescherming.

Zo werd voorgesteld dat standaardaanvragen binnen zes maanden worden afgehandeld, terwijl aanvragen die onder een versnelde procedure vallen binnen drie maanden worden beoordeeld.
Een beslistermijn van drie maanden zou ook gelden voor asielzoekers zonder documenten, personen die een veiligheidsrisico vormen of afkomstig zijn uit landen waar het goedkeuringspercentage lager is dan 20%.

Beperking van mondelinge hoorzittingen bij beroep
De wetgeving die het kabinet vorig jaar besprak, voorzag ook in het beperken van het gebruik van mondelinge hoorzittingen voor asielzoekers die in beroep gaan tegen een beslissing.
Vorig jaar werd door het ministerie van Justitie een proefproject uitgevoerd binnen het International Protection Office en het International Protection Appeals Tribunal om te beoordelen of Ierland kan voldoen aan de EU-verwerkingsverplichtingen die met het EU-migratiepact worden ingevoerd.

Meer dan 300 beslissingen werden binnen 12 weken genomen voor personen uit Georgië, Brazilië en India. O’Callaghan verklaarde in november in de Dáil dat aanvragers binnen 12 weken zowel de eerste fase als de beroepsfase van de asielprocedure doorliepen. In veel gevallen werden ook uitzettingsbevelen ondertekend.
Het EU-migratiepact wordt vanaf juni in alle lidstaten van kracht en zal de immigratieregels binnen de EU aanscherpen.

Het pact heeft als doel de verdeling van asielaanvragen binnen de EU te verbeteren, aangezien sommige lidstaten een onevenredig groot aantal asielzoekers ontvangen.

In 2025 vroegen 13.162 mensen asiel aan in Ierland. Dat was een daling ten opzichte van 18.651 in 2024, een afname van 29%.
Van de aanvragen in 2025 waren er 2.021 (15,4%) afkomstig van mensen uit Somalië. Ongeveer 1.940 (14,7%) kch wamen uit Nigeria, 1.680 (14,7%) uit Pakistan, 1.292 (9,8%) uit Afghanistan en 925 (7%) uit Georgië.
Zie je niet vaak tegenwoordig, een land dat een humaner asielbeleid invoert. :) Knap dat je toch wat substantieels kan doen wanneer je in een land woont waar geen radicaal-rechtse partijen in de kamer zitten.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Revolutions are the locomotives of history
pi_219815684
Dublin-akkoord 2.0
  maandag 12 januari 2026 @ 09:59:51 #3
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_219815696
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 09:57 schreef Toine51 het volgende:
Dublin-akkoord 2.0
Het originele Dublinakkoord wordt al Dublin 2 genoemd. :T
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
pi_219815755
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 09:52 schreef Mikeytt het volgende:
terwijl personen van wie de aanvraag wordt afgewezen sneller naar hun land van herkomst worden teruggestuurd.
Wat betekent dit concreet? Worden ze echt naar het vliegtuig begeleid en weet je zeker dat ze dan weg zijn, of is de weerbarstige praktijk dat hen verteld wordt 'je mag niet blijven' maar dat ze dan in de illegaliteit terecht komen?

Moet het nog zien. Afgewezen asielzoekers eruit krijgen schijnt nogal moeilijk te zijn.
pi_219815773
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:12 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Wat betekent dit concreet? Worden ze echt naar het vliegtuig begeleid en weet je zeker dat ze dan weg zijn, of is de weerbarstige praktijk dat hen verteld wordt 'je mag niet blijven' maar dat ze dan in de illegaliteit terecht komen?

Moet het nog zien. Afgewezen asielzoekers eruit krijgen schijnt nogal moeilijk te zijn.
Alles wat geen totaal dichte grenzen betekent voor asielzoekers en een actief remigratiebeleid betekent de facto dat Ierland over tig jaar, zeg 30 of 40 jaar, nagenoeg omgevolkt zal zijn. Een strenger beleid dan nu zal dit hooguit vertragen.

De autochtone Ierse bevolking kent een heel laag geboortecijfer, mede ingegeven door hoge huizenprijzen en woningen die weggegeven worden aan nieuwkomers, i.p.v aan ingezetenen.

Dat gegeven, en de continue instroom van nieuwkomers die meer kinderen baren, kan je gewoon een berekening op loslaten wanneer de autochtone Ieren een minderheid zullen zijn, en op termijn nagenoeg zullen verdwijnen.

Simple math.

Demografie is destiny!
pi_219815809
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:12 schreef Koortsdroom het volgende:

Dat is ook het probleem in Europa.
Niet de aantallen echte asielzoekers, dat valt reuze mee.
Maar het aantal illegale asielzoekers en de landen waar ze vandaan komen willen ze niet terug nemen.
Dus zit je in een impasse als Europa zijnde.

quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:16 schreef Homey het volgende:

[..]
Alles wat geen totaal dichte grenzen betekent voor asielzoekers en een actief remigratiebeleid betekent de facto dat Ierland over tig jaar, zeg 30 of 40 jaar, nagenoeg omgevolkt zal zijn. Een strenger beleid dan nu zal dit hooguit vertragen.

De autochtone Ierse bevolking kent een heel laag geboortecijfer, mede ingegeven door hoge huizenprijzen en woningen die weggegeven worden aan nieuwkomers, i.p.v aan ingezetenen.

Dat gegeven, en de continue instroom van nieuwkomers die meer kinderen baren, kan je gewoon een berekening op loslaten wanneer de autochtone Ieren een minderheid zullen zijn, en op termijn nagenoeg zullen verdwijnen.

Simple math.

Demografie is destiny!
Haha _O-
pi_219815813
quote:

[..]
wanneer de autochtone Ieren een minderheid zullen zijn, en op termijn nagenoeg zullen verdwijnen.
Ja, jammer is dat. Weer een Europees land waarvan de identiteit verdwijnt en verandert in het zoveelste low-trust hellhole :{

Ik begrijp niet dat we dit allemaal laten gebeuren. Maar goed, blijkbaar geloven veel mensen nog steeds dat de multiculturele samenleving een feest is.
pi_219815828
Geen enkele kleurling op die foto van de Ierse regering. DIT IS HOE STELSELMATIG RACISME ER UIT ZIET ALLEN!!!!!!1111111!!1
U MAD?
pi_219815844
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:20 schreef bianconeri het volgende:
Haha
Ik vind er werkelijk echt niets grappigs aan }:|

Intussen is Lisa morsdood. Het had niet gehoeven als er wat beter opgelet zou worden wie allemaal binnenkomt.
  maandag 12 januari 2026 @ 10:31:09 #10
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_219815886
quote:

[..]

Simple math.

Demografie is destiny!
:')
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
  maandag 12 januari 2026 @ 10:48:33 #11
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_219815985
quote:
9s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
Geen enkele kleurling op die foto van de Ierse regering. DIT IS HOE STELSELMATIG RACISME ER UIT ZIET ALLEN!!!!!!1111111!!1
Lijkt me niet relevant. Er was wel kritiek op het lage aantal vrouwen. (Vorig kabinet een kwart, toen ineens maar 3), maar dat hebben ze nu een klein beetje gecompenseerd door een vrouw aan te wijzen op defensie, buitenlandse zaken en onderwijs.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
  maandag 12 januari 2026 @ 10:49:15 #12
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_219815989
quote:
Woningen in Ierland worden aan nieuwkomers aangewezen ja? In Ierland heb je helemaal geen voorrangssysteem. :')
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
pi_219815993
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:21 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Ja, jammer is dat. Weer een Europees land waarvan de identiteit verdwijnt en verandert in het zoveelste low-trust hellhole :{

Ik begrijp niet dat we dit allemaal laten gebeuren. Maar goed, blijkbaar geloven veel mensen nog steeds dat de multiculturele samenleving een feest is.
Als je het echt platslaat: zelfhaat.

En weg is weg.

Maak video's van een alledaagse dag in een stad als Arnhem of Tilburg.

En maak eens dezelfde video over 30 jaar. Je zal enorme verschillen zien qua demografie.

Hetzelfde verschil als je nu op Youtube een video ziet van 1990.
pi_219815998
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:49 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Woningen in Ierland worden aan nieuwkomers aangewezen ja? In Ierland heb je helemaal geen voorrangssysteem. :')
Jazeker wel.
  maandag 12 januari 2026 @ 10:52:16 #15
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_219816006
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:24 schreef Koortsdroom het volgende:
Ik vind er werkelijk echt niets grappigs aan
<Knip>

En "de autochtone bevolking" zal inderdaad niet meer bestaan. Dat is simpelweg logisch in een internationale wereld. Over pakweg 10 generaties zal je geen vrijwel geen mensen meer hebben die maar 1 etniciteit hebben, of je moet rassenmixen willen verbieden. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Jippie op 12-01-2026 11:07:06 ]
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
  maandag 12 januari 2026 @ 10:55:01 #16
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_219816019
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:50 schreef Homey het volgende:

[..]
Jazeker wel.
Nee. :') Het hof van justitie van de EU heeft Ierland hier eind vorig jaar letterlijk op aangesproken.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
pi_219816022
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:55 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Nee. :') Het hof van justitie van de EU heeft Ierland hier eind vorig jaar letterlijk op aangesproken.
Nope, you're wrong.
pi_219816046
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:57 schreef Homey het volgende:
Zelfhaat is echt een West-Europees dingetje.
Ik vraag me af waar het vandaan komt. Ik heb er zelf totaal geen last van. Sterker nog, ik ben erg blij met mijn blanke huid O-)

Misschien komt het omdat ik genoeg naar Opsporing Verzocht heb gekeken dat ik echt wel weet waar de spreekwoordelijke schoen wringt.
pi_219816107
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:00 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Ik vraag me af waar het vandaan komt. Ik heb er zelf totaal geen last van. Sterker nog, ik ben erg blij met mijn blanke huid O-)

Misschien komt het omdat ik genoeg naar Opsporing Verzocht heb gekeken dat ik echt wel weet waar de spreekwoordelijke schoen wringt.
Daar kan je een boek over schrijven.

Wellicht opvulling van de leegte na extreme secularisering, hoge welvaart, maximale vrijheid en individualisering?

Waar moet je dan nog voor strijden als je alles hebt bereikt? Je gaat vechten tegen jezelf, de focus is dan op het afbreken van het eigene. Hedonisme, zelfhaat, verheerlijking van andere culturen, etcetera.

Dat is denk ik de verklaring voor al die blanke liberale linkse jongeren die opeens in een, mede door hersenspoeling vanuit onze media, psychose free palestina schreeuwen en hun eigen universiteitsgebouw slopen.

Hun lege levens en nul idealen veranderen plotsklaps in een spannend bestaan. Je betreedt opeens een religieuze oorlog waarin je strijdt tegen het 'zionisme'. Je bent een soldaat. Je vecht. Je schreeuwt. Opeens vind je verbroedering in je zeer individualistisch bestaan zonder hechte familiebanden, geen relatie en losse vriendschappen. Je kan helemaal opgaan in je nieuwe algoritme fuik van complottheorieën. Je vermaakt je, geen verveling meer.

Zoiets?
pi_219816357
quote:
2s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:52 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
<Knip>

En "de autochtone bevolking" zal inderdaad niet meer bestaan. Dat is simpelweg logisch in een internationale wereld. Over pakweg 10 generaties zal je geen vrijwel geen mensen meer hebben die maar 1 etniciteit hebben, of je moet rassenmixen willen verbieden. :')
Mali is 100% zwart. Pakistan is 100% bruin. Zomaar twee voorbeelden.

Zie jij deze landen over 30 jaar superdivers worden?
pi_219816406
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:10 schreef Homey het volgende:

[..]
Daar kan je een boek over schrijven.

Wellicht opvulling van de leegte na extreme secularisering, hoge welvaart, maximale vrijheid en individualisering?

Waar moet je dan nog voor strijden als je alles hebt bereikt? Je gaat vechten tegen jezelf, de focus is dan op het afbreken van het eigene. Hedonisme, zelfhaat, verheerlijking van andere culturen, etcetera.

Dat is denk ik de verklaring voor al die blanke liberale linkse jongeren die opeens in een, mede door hersenspoeling vanuit onze media, psychose free palestina schreeuwen en hun eigen universiteitsgebouw slopen.

Hun lege levens en nul idealen veranderen plotsklaps in een spannend bestaan. Je betreedt opeens een religieuze oorlog waarin je strijdt tegen het 'zionisme'. Je bent een soldaat. Je vecht. Je schreeuwt. Opeens vind je verbroedering in je zeer individualistisch bestaan zonder hechte familiebanden, geen relatie en losse vriendschappen. Je kan helemaal opgaan in je nieuwe algoritme fuik van complottheorieën. Je vermaakt je, geen verveling meer.

Zoiets?
Jij kan het beter verwoorden dan ik. Het stemt niet bepaald vrolijk :{ De vraag is, hoe keer je zo'n trend om? Als het nog kan, tenminste...
pi_219816430
Kun je makkelijk doen als Ierland. Een eiland waar geen asielzoeker naartoe wil gaan.
  maandag 12 januari 2026 @ 11:29:21 #23
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219816432
Nou, en nu snel allemaal naar Ierland! :W

Voor ze er mee stoppen. :{w
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_219816506
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:29 schreef thedeedster het volgende:
Nou, en nu snel allemaal naar Ierland!
Je wéét gewoon dat er nu al hitsige Afrikaanse mannen met bloeddoorlopen ogen kwijlend op hun telefoon naar plaatjes van mooie roodharige Ierse dames zitten te gluren.

Arme Ieren. Wat doen ze zichzelf aan :N
pi_219816553
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:24 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Ik vind er werkelijk echt niets grappigs aan }:|

Intussen is Lisa morsdood. Het had niet gehoeven als er wat beter opgelet zou worden wie allemaal binnenkomt.
Ja joh _O-
Want in Europa kennen we natuurlijk geen moordenaars van eigen bodem _O-
pi_219816581
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:26 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Jij kan het beter verwoorden dan ik. Het stemt niet bepaald vrolijk :{ De vraag is, hoe keer je zo'n trend om? Als het nog kan, tenminste...
Zodra autochtone blanke mensen collectief doorhebben dat ze echt een minderheid zijn in eigen land, kunnen ze democratisch er niks meer aan doen.
pi_219816597
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:34 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ja joh _O-
Goed argument ook om moordenaars uit andere landen hier naar toe te halen.
pi_219816629
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:34 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ja joh _O-
Kan je echt niet beter dan dit flutargument?

"Ja uw dochter werd al lastiggevallen door blanken, nu plempen we een azc in uw achtertuin, zodat ze óók kan worden lastiggevallen door gekleurde mannen, wel zo eerlijk"

Echt. Dat er al problemen zijn is toch geen excuus om er nog extra problemen bovenop te gooien :N

En iedereen die naar Opsporing Verzocht kijkt, weet dat blanken veel minder vertegenwoordigd zijn in criminaliteitscijfers. Je moet het alleen wel willen zien. Of niet. Maar ga dan niet mekkeren als dadelijk jouw eigen vriendin of dochter slachtoffer wordt.
pi_219816636
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:36 schreef Homey het volgende:

[..]
Goed argument ook om moordenaars uit andere landen hier naar toe te halen.
Alsof iemand binnenkomt met een bordje voor zijn kop ´´moordenaar´´
pi_219816705
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:38 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Alsof iemand binnenkomt met een bordje voor zijn kop ´´moordenaar´´
Van sommige weet je dat zeker wel, als je een beetje antecedenten onderzoek doet. Maar als je dat helemaal nalaat.....

open grenzen betekent ook open grenzen voor criminelen.
pi_219816712
quote:
Van de aanvragen in 2025 waren er 2.021 (15,4%) afkomstig van mensen uit Somalië. Ongeveer 1.940 (14,7%) kch wamen uit Nigeria, 1.680 (14,7%) uit Pakistan, 1.292 (9,8%) uit Afghanistan en 925 (7%) uit Georgië.
Deze aanvragen kun je dus allemaal afwijzen. Dit zijn louter economische migranten die duizenden kilometers door veilige landen zijn afgereisd om te parasiteren op de westerse welvaart.
pi_219816731
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:37 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]

"Ja uw dochter werd al lastiggevallen door blanken, nu plempen we een azc in uw achtertuin, zodat ze óók kan worden lastiggevallen door gekleurde mannen, wel zo eerlijk"

Echt. Dat er al problemen zijn is toch geen excuus om er nog extra problemen bovenop te gooien :N

En iedereen die naar Opsporing Verzocht kijkt, weet dat blanken veel minder vertegenwoordigd zijn in criminaliteitscijfers. Je moet het alleen wel willen zien. Of niet. Maar ga dan niet mekkeren als dadelijk jouw eigen vriendin of dochter slachtoffer wordt.
Het is een standaard drogargument die je vaak hoort "ja maar nederlanders doen het ook hoor".

Tja, moet je daarom maar extra criminelen importeren? Waarvan het percentage criminelen een stuk hoger is dan onder nederlanders?

Dat is die zelfhaat, en uiterst oppervlakkige kennis van mensen die binnenhaalt. De verheerlijking van andere culturen is de yin van de yang van de zelfhaat van de eigen cultuur -> de onderbouwing voor het idee van "diversiteit is een verrijking".
pi_219816737
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:41 schreef Homey het volgende:

[..]
Van sommige weet je dat zeker wel, als je een beetje antecedenten onderzoek doet. Maar als je dat helemaal nalaat.....

open grenzen betekent ook open grenzen voor criminelen.
Uhm nee.....

Overigens ben ik helemaal voor een grondig onderzoek en het uitzetten van illegalen.
Maar wat jij nu zegt slaat gewoon nergens op.

quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:41 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Deze aanvragen kun je dus allemaal afwijzen. Dit zijn louter economische migranten die duizenden kilometers door veilige landen zijn afgereisd om te parasiteren op de westerse welvaart.
Ah ja, het super veilige Pakistan en Afghanistan _O-
pi_219816764
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:37 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]

Flut argument?
Jij doet net alsof een buitenlander die je binnenhaalt standaard een crimineel is.
En alsof je door niemand binnen te laten geen moordenaars uit eigen huis zou hebben.

Illegalen moet je uitzetten. Dat is waar het probleem zit.
Niet die 0,0000000001% van criminelen onder de ´´goede´´ asielzoekers.

Mijn vrouw kan net zo goed slachtoffer worden van een local... Moet ik elke man maar afschieten dan?
pi_219816799
Je bent wel flink afgedobberd als je met je rubberboot in Ierland aankomt als vluchteling
pi_219816898
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:44 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Uhm nee.....

Overigens ben ik helemaal voor een grondig onderzoek en het uitzetten van illegalen.
[..]
Je spreekt jezelf keihard tegen. Je bent tegen een antecedenten, maar pleit wel voor grondig onderzoek. Wat is het nu?

Ergo, wat je zelf zegt slaat nergens op.

En Pakistan is heel veilig, want daar regeert de islam. Islam is toch volgens jou vrede?
pi_219816950
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:21 schreef Koortsdroom het volgende:

Maar goed, blijkbaar geloven veel mensen nog steeds dat de multiculturele samenleving een feest is.
Zou een feest kunnen zijn als we geen mannen meer zouden toelaten met ouderwetse opvattingen, rituelen en/of tradities.
pi_219816970
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:44 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Uhm nee.....

[..]
Dit is hoe vrouwen in West-Europa nu moeten leven dankzij de import van 3e wereld migranten:
twitter
  maandag 12 januari 2026 @ 12:30:56 #39
182233 thedeedster
pi_219817040
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:41 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Is al honderd keer gezegd. Blijkbaar is dit voor sommige mensen gewoon geen punt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_219817267
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:19 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Dit is hoe vrouwen in West-Europa nu moeten leven dankzij de import van 3e wereld migranten:
Ah ja je haat komt weer naar boven en je negeert wat ik zei.

Overigens staat in die video (als die al echt is): ILLEGALE immigranten.
pi_219817270
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:30 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Is al honderd keer gezegd. Blijkbaar is dit voor sommige mensen gewoon geen punt.
Want Afghanistan en Pakistan zijn idd heel veilig.
pi_219817281
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:10 schreef Homey het volgende:

[..]
Je spreekt jezelf keihard tegen. Je bent tegen een antecedenten, maar pleit wel voor grondig onderzoek. Wat is het nu?

Ergo, wat je zelf zegt slaat nergens op.

En Pakistan is heel veilig, want daar regeert de islam. Islam is toch volgens jou vrede?
Waar spreek ik mijzelf tegen?
Ik ben voor grondig onderzoek en zeg nergens van niet.

Waar zeg ik dat Islam vrede is?
Nergens.... Christendom overigens ook niet, Jodendom ook niet. etc etc.
(nou ja in theorie Christendom wel, maar dat volgt 99% niet)
  maandag 12 januari 2026 @ 13:14:16 #43
182233 thedeedster
pi_219817285
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 13:12 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Want Afghanistan en Pakistan zijn idd heel veilig.
En liggen precies naast Nederland. :Y

Dat de mensen dat niet weten. |:(
pi_219817298
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 13:14 schreef thedeedster het volgende:

[..]
En liggen precies naast Nederland. :Y

Dat de mensen dat niet weten. |:(
Maar is ohhh zooo veilig volgens jou.

Want Europa kan geen mensen helpen die in grote problemen zitten? Puur omdat ze wat verder weg zitten
  maandag 12 januari 2026 @ 13:18:09 #45
182233 thedeedster
pi_219817312
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 13:15 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Want Europa kan geen mensen helpen die in grote problemen zitten? Puur omdat ze wat verder weg zitten
:O
pi_219817323
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 13:18 schreef thedeedster het volgende:

:O
Ah, zodra je zonder argumenten zit gaan we zo reageren?
Typisch.
pi_219817333
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 11:46 schreef bianconeri het volgende:
Niet die 0,0000000001% van criminelen onder de ´´goede´´ asielzoekers.
Echt waar? Is het zo'n klein percentage van de asielzoekers dat crimineel is?

Poeh poeh nou nou, misschien moet ik mijn mening maar eens bijstellen _O-
pi_219817335
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 13:15 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Want mensen die duizenden kilometers door tal van veilige landen reizen hebben hulp nodig? Als je zo'n tocht maakt ben je überhaupt niet aan het vluchten.
pi_219817360
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 13:22 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Want mensen die duizenden kilometers door tal van veilige landen reizen hebben hulp nodig? Als je zo'n tocht maakt ben je überhaupt niet aan het vluchten.
Jij zegt dat die landen veilig zijn.....
Dat is gewoon grote onzin en nu ga je de doelpalen verschuiven omdat je fout zat.

En opvang kan overal gebeuren, waaronder Europa.
Dat je door andere landen gaat boeit weinig.

quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 13:22 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Echt waar? Is het zo'n klein percentage van de asielzoekers dat crimineel is?

Poeh poeh nou nou, misschien moet ik mijn mening maar eens bijstellen _O-
Als je de feiten volgt wel.
Het getal wat ik noem is uit de duim gezogen (obviously), maar het percentage van asielzoekers dat een crimineel is sowieso onder de 1%.
  maandag 12 januari 2026 @ 13:28:36 #50
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219817389
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 10:31 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
:')
Jouw socialistische heilstaat laat geen kanslozen binnen, die zet de kanslozen in Afrika aan het werk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')