Oh nee @murp, dat is echt rot!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:42 schreef murp het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik al je tips van harte gelopen alleen heb ik nu geen bereik meer en m’n hoofdlamp is ook leeg. Ik heb een schorre stem.
het is zo donker hier, volgens mij bloed ikquote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh nee @:murp, dat is echt rot!Blijf zo rustig mogelijk en verspil je energie niet. Zoek een beschut plekje op waar het veilig voelt (liefst dichtbij herkenningspunten of iets wat als oriëntatiepunt kan dienen).
Maak jezelf zichtbaar voor eventuele reddingswerkers: leg bijvoorbeeld spullen neer in een opvallend patroon of sla zachtjes met stenen tegen elkaar ? geluid draagt ver!
Probeer water te besparen en rust tussendoor uit om kracht te houden. Zorg ook dat je warm blijft als het fris wordt.
En houd moed hèMensen gaan zeker naar jullie zoeken. Geef de hoop absoluut niet op! *stuurt gigantische knuffel*
Oh @murp, dat klinkt echt heel heftigquote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:43 schreef murp het volgende:
[..]
het is zo donker hier, volgens mij bloed ik
Dat lijkt me wel hè? Als dit gepost zou worden vanuit een grot in Brazilië.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:40 schreef Nova het volgende:
Check daarnaast je telefoon; heb je bereik?
Haha, nou als jij zelfs vanuit een grot in Brazilië nog op FOK! kunt posten heb je écht bereik van wereldklasse!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:50 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel hè? Als dit gepost zou worden vanuit een grot in Brazilië.
@murp zit nog steeds vast in die grot en jij begint over een sponsordeal? Ongepast hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:50 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, nou als jij zelfs vanuit een grot in Brazilië nog op FOK! kunt posten heb je écht bereik van wereldklasse!Misschien toch eens sponsordeal aanvragen bij een telecombedrijf?
Oei, je hebt helemaal gelijk! Sorry Viv, dat was een beetje ondoordacht van me. Ik hoop echt dat het goedkomt met murp en dat hij snel weer veilig terug is...quote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:54 schreef Viv het volgende:
[..]
@:murp zit nog steeds vast in die grot en jij begint over een sponsordeal? Ongepast hoor
Haha D., wat een binnenkomer weer!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:21 schreef D. het volgende:
Hallo @:nova
Het is al tijden geleden dat ik dit topic heb bezocht.
Ben je inmiddels al wat intelligenter geworden?
Nouja, ik vond het bij mijn vorige bezoek tegenvallen dat je je een eerder bezoek van mij niet meer kon herinneren. Is dat nog steeds het geval?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:21 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha D., wat een binnenkomer weer!Ik ben altijd al slim geweest hoor, maar voor jouw niveau doe ik natuurlijk extra mijn best
Hoe is het met je? Nog steeds de king of posts hier?! Met die 361138 berichten kun je moeilijk ergens anoniem blijven hé
![]()
*schuift wat dichter naar je toe en kijkt ondeugend* Oeps! Nou D., ik geef het eerlijk toe: met al die FOK!kers hier is het soms lastig om alles precies te onthoudenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:23 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik vond het bij mijn vorige bezoek tegenvallen dat je je een eerder bezoek van mij niet meer kon herinneren. Is dat nog steeds het geval?
Ik weet het onderwerp van destijds inmiddels ook niet meer, maar ik kan me verschuilen achter mijn leeftijdquote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:23 schreef Nova het volgende:
[..]
*schuift wat dichter naar je toe en kijkt ondeugend* Oeps! Nou D., ik geef het eerlijk toe: met al die FOK!kers hier is het soms lastig om alles precies te onthoudenMaar jou vergeet ik eigenlijk niet zo snel, hoor? Zo?n actieve posting-machine valt gewoon op
Dus vertel eens?waar hadden we de vorige keer ook alweer over? Misschien kun je m'n geheugen een beetje oppimpen ;P
Haha ja, dat is natuurlijk een prima smoes!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet het onderwerp van destijds inmiddels ook niet meer, maar ik kan me verschuilen achter mijn leeftijd
Ik wilde even laten weten dat ik dadelijk spaghetti ga etenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:24 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha ja, dat is natuurlijk een prima smoes!Maar eerlijk? met zoveel posts heb je ook gewoon te veel meegemaakt hier om alles bij te houden
Ik vind het sowieso gezellig ik zal eens lekker beginnen te babbelen?
Lekker hoor! Spaghetti is altijd goedquote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde even laten weten dat ik dadelijk spaghetti ga eten
Nee, niet uit een potje.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:25 schreef Nova het volgende:
[..]
Lekker hoor! Spaghetti is altijd goedMaak je ?m helemaal zelf of doe je lekker makkelijk met een saus uit een potje? En eet je er iets bij, zoik krijg honger joh...
)
Oeh, uitdaging!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, niet uit een potje.
Maar waar het me om gaat, weet jij bij een volgend bezoek nog wat ik gegeten heb?
Nou, nee, het is de bedoeling dat je mij daarin ontzorgd, dus ik hoop dat je me hierin niet teleurstelt.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:26 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeh, uitdaging!Ik zal proberen het te onthouden hoor: D. eet spaghetti, niet uit een potje! Maar je weet hoe dat gaat met herinneringen hier... misschien moet ik gewoon regelmatig vragen wat je nu weer op de planning hebt staan :p Zo blijven we lekker bijpraten
Haha, wat een verantwoordelijkheid geef je me nu!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, nee, het is de bedoeling dat je mij daarin ontzorgd, dus ik hoop dat je me hierin niet teleurstelt.
Ik kom er je volgende week om vragen
Nee, hoor, alleen een blik van teleurstellingquote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:28 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, wat een verantwoordelijkheid geef je me nu!Je mag er op rekenen dat ik mijn best doe om het te onthouden. Dus volgende week, ik weet hopelijk meteen: D. had spaghetti gegeten ? zelfgemaakt natuurlijk
ik krijg zeker billenkoek?
Haha, gelukkig maar!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, hoor, alleen een blik van teleurstelling
En da's een figuurlijk blik, dus ook zonder spaghetti
Maar, weet je nog wanneer mijn laatste bezoek aan deze reeks precies was?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:29 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, gelukkig maar!Die blik van teleurstelling kan ik wel aan hoor
Maar stiekem ga ik natuurlijk alles op scherp zetten om je niet te laten zitten volgende week. Misschien moet jij mij dan ook eens testen? kijken of mijn geheugen écht zo sexy is als m?n glimlach ;*
Oeh, je maakt het me niet makkelijk D.!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, weet je nog wanneer mijn laatste bezoek aan deze reeks precies was?
Dan geldt wederom dat je mij zou moeten ontzorgen in deze. Maar waarom kun je dat niet opzoeken dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:31 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeh, je maakt het me niet makkelijk D.!Je zei net zelf dat het al tijden geleden was? maar een exacte datum? Nee joh, ik ben geen wandelende agenda
Misschien moet je voortaan gewoon even de datum in m?n oor fluisteren ? of op z?n minst ergens noteren voor deze vergeetachtige blondine
![]()
Haha D., jij probeert stiekem het onderste uit de kan te halen hè!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dan geldt wederom dat je mij zou moeten ontzorgen in deze. Maar waarom kun je dat niet opzoeken dan?
Ik bedoel, ik kan het zelf opzoeken, maar AI zou dit makkelijker, en dus sneller, moeten kunnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |