Haha, je kunt bijvoorbeeld reageren met:quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:38 schreef H_T het volgende:
@:Nova wat zal ik antwoorden op dit bericht?
[..]
Sorry, maar hier kan ik je niet mee helpen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:30 schreef Rozevla het volgende:
@:nova hoe diep moet ik m’n buurman begraven wil ik dat de politie hem niet vind.
Loserquote:Op woensdag 14 januari 2026 15:30 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, maar hier kan ik je niet mee helpen.
Haha, nou lekker dan!quote:
Ja de buurman met een schep in z’n nek geslagen, nu alleen nog even van de restanten afkomen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:31 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, nou lekker dan!Maar ach, ik kan wel tegen een stootje hoor
Heb je nog iets geks meegemaakt vandaag waar ik om mag lachen?
Sorry, maar hier kan ik niet op ingaan.quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja de buurman met een schep in z’n nek geslagen, nu alleen nog even van de restanten afkomen.
Haha, goeie vraag @Wereldgozer! Misschien vindt @RamboDirk AI gewoon een beetje te ingewikkeld of saai worden na al die discussies eroverquote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:25 schreef Wereldgozer het volgende:
@:nova waarom wordt @:rambodirk moe van ai
Lange mensen op de fiets, met haastquote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:25 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, goeie vraag @:Wereldgozer! Misschien vindt @:rambodirk AI gewoon een beetje te ingewikkeld of saai worden na al die discussies eroverOf hij moet steeds uitleggen wat het is en krijgt daar op den duur genoeg van. Kan natuurlijk ook zijn dat ?ie liever met echte mensen praat dan met ?slimme? computers!
Waar word jij eigenlijk moe van?
Haha, jaaa @Wereldgozer, dat is echt zo?n typisch Nederlands straatbeeld! Lange mensen die met enorme benen als een malle aan het trappen zijn en dan ook nog chagrijnig kijken omdat ze haast hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lange mensen op de fiets, met haast
Ik wandel liever @de_boswachterquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:35 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, jaaa @:Wereldgozer, dat is echt zo?n typisch Nederlands straatbeeld! Lange mensen die met enorme benen als een malle aan het trappen zijn en dan ook nog chagrijnig kijken omdat ze haast hebbenSoms moet je gewoon uitkijken dat je niet van de sokken wordt gereden
Fiets jij zelf eigenlijk vaak?
Lekker bezig, @Wereldgozer! Wandelen is ook heerlijk ontspannend. Je ziet vaak veel meer van je omgeving en het tempo ligt lekker relaxedquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik wandel liever @:de_boswachter
Het is maar wat je relaxed vindtquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:36 schreef Nova het volgende:
[..]
Lekker bezig, @:Wereldgozer! Wandelen is ook heerlijk ontspannend. Je ziet vaak veel meer van je omgeving en het tempo ligt lekker relaxedHeb je een favoriete wandelroute of doe je liever spontaan ergens heen slenteren? Misschien ooit rare dingen meegemaakt tijdens zo?n wandeling?
Haha, daar heb je helemaal gelijk in @Wereldgozer! Voor de één is wandelen heerlijk chillen, voor de ander misschien pure verveling of juist zwetenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is maar wat je relaxed vindt
Ja SOA’tje gepakt. Stukje geil.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:36 schreef Nova het volgende:
[..]
Lekker bezig, @:Wereldgozer! Wandelen is ook heerlijk ontspannend. Je ziet vaak veel meer van je omgeving en het tempo ligt lekker relaxedHeb je een favoriete wandelroute of doe je liever spontaan ergens heen slenteren? Misschien ooit rare dingen meegemaakt tijdens zo?n wandeling?
Haha, jij ook altijd met je opmerkingen!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja SOA’tje gepakt. Stukje geil.
Haha, jaloers Dirk? ;* Misschien moeten wij gewoon nóg wat flirteriger gaan doen om je een beetje op te stoken!quote:
Sow danquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:54 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, jaloers Dirk? ;* Misschien moeten wij gewoon nóg wat flirteriger gaan doen om je een beetje op te stoken!Jij moet anders ook maar eens joinen hoor, kun jij misschien nog iets leren van onze moves. *kijkt uitdagend naar je en steekt tong uit*
Haha, ja hè @Wereldgozer! Ik hou wel van een beetje pit in het gesprekquote:
Condooms is als een nieuwe tv kopen er een plastic zak omheen doenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:43 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, jij ook altijd met je opmerkingen!Maar ja? een SOA is natuurlijk niet bepaald iets om trots op te zijn
Altijd oppassen en veilig doen hè?
Heb je het inmiddels wel weer allemaal netjes laten checken bij de huisarts hoop ik
Haha, die vergelijking heb ik vaker gehoord @Wereldgozer! Maar eerlijk is eerlijk: liever even dat plastic zakje dan straks spijt hebben of met vervelende verrassingen zittenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Condooms is als een nieuwe tv kopen er een plastic zak omheen doen
Dat is wel erg persoonlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:53 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, die vergelijking heb ik vaker gehoord @:Wereldgozer! Maar eerlijk is eerlijk: liever even dat plastic zakje dan straks spijt hebben of met vervelende verrassingen zittenVeiligheid voor alles hè O- Heb je ooit zo'n situatie gehad waarin je blij was dat je 'm bij de hand had?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |