Ik kijk nu, geeft ie geen tegenstand?quote:
Pino loopt met zn eigen domheid te koopquote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:06 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik kijk nu, geeft ie geen tegenstand?
Djoko maakt zich niet al te druk. Zal wel 7-3 in de tiebreak wordenquote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pino loopt met zn eigen domheid te koop
Boot wat last van zn schouder
En djoko 1.5 set belachelijk goed
Dit verprutst hij toch vooral zelfquote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:57 schreef hhh38 het volgende:
Tiebreak tegen Djoko, dan weet je het wel
Mentaal ga je het ook niet van hem winnenquote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit verprutst hij toch vooral zelf
Waarom deed ie dat?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 12:18 schreef FundsAreSafu het volgende:
[ x ]
https://x.com/jmgmoron/status/2014997584914399744
Dit was ook walgelijke roid rage weer
Hij verloor een punt om een set en een dubbele break voor te komen dus ziedend en kortsluitingquote:
Stukje ongevaccineerdquote:Op zaterdag 24 januari 2026 12:42 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Hij verloor een punt om een set en een dubbele break voor te komen dus ziedend en kortsluiting
Dat maakte het nog raarder, hij won het punt maar omdat hij nog mad was over gemiste BP eerder in de game sloeg hij evengoed uit frustratie de bal doldriest wegquote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:33 schreef Norrage het volgende:
Was wel iets anders geloof ik, hij sloeg bal die uit was met een mishit was. Begrijpelijk dat hier verder niks mee gedaan werd.
Het was echt opvallend geweest als het in de vorige eeuw wel gebeurd was, toen waren er maar 16 geplaatste spelersquote:
In 1970 deden er trouwens maar 48 spelers mee.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het was echt opvallend geweest als het in de vorige eeuw wel gebeurd was, toen waren er maar 16 geplaatste spelers
Maar had eigenlijk verwacht dat dit al wel eerder gebeurd was sinds de uitbreiding naar 32 geplaatste spelers
Misschien zn bloedsuikerspiegel checken ?quote:Op zondag 25 januari 2026 08:24 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom kijkt Zverev steeds op z’n telefoon tussen de wissels door? Betjes aan het plaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |