Vergeet de kosten van afschrijving niet en die zijn bij een onbekend en roestend chinees bakje enorm.quote:Op woensdag 14 januari 2026 12:09 schreef Onderdeurtje het volgende:
[..]
Nou helaas krijg ik voor mijn eigen auto ook al bijna niks bij inruil dus het leek me best een goede deal om dan tegen zijn busje te ruilen. Een bestelbus op benzine vind je normaal nooit voor die prijs met dat bouwjaar. Een bestelbus op diesel kent meer onderhoudskosten denk ik. En natuurlijk mogen veel bestelbussen op diesel de milieuzones niet meer in.
Ik krijg sinds een paar jaar een terugkerend idee in mijn kop dat ik met een bestelbusje een extra zakcentje zou kunnen verdienen. Mijn eigen auto kost vrijwel niks aan onderhoud maar toch geld aan onder andere wegenbelasting natuurlijk. Maar na nog eens heel goed het idee te hebben overwogen denk ik dat ik er uiteindelijk juist geld op toe ga leggen.
Nou ja, maximaal de aanschafprijs natuurlijk. En bij een duurder alternatief kan dat zomaar meer zijn dan de 4k die deze moet kosten.quote:Op woensdag 14 januari 2026 12:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Vergeet de kosten van afschrijving niet en die zijn bij een onbekend en roestend chinees bakje enorm.
Hoe wil je geld verdienen met dit bestelbusje? Als klusbedrijf, als pakketjesberzorger, verhuisbedrijf?quote:Op woensdag 14 januari 2026 12:09 schreef Onderdeurtje het volgende:
Ik krijg sinds een paar jaar een terugkerend idee in mijn kop dat ik met een bestelbusje een extra zakcentje zou kunnen verdienen. Mijn eigen auto kost vrijwel niks aan onderhoud maar toch geld aan onder andere wegenbelasting natuurlijk. Maar na nog eens heel goed het idee te hebben overwogen denk ik dat ik er uiteindelijk juist geld op toe ga leggen.
Inzamelen van oud ijzer leek me wel wat, alleen om wat bij te kunnen verdienen. Maar misschien is het toch te veel moeite voor te weinig centen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:48 schreef knoopie het volgende:
[..]
Hoe wil je geld verdienen met dit bestelbusje? Als klusbedrijf, als pakketjesberzorger, verhuisbedrijf?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |