quote:Op zondag 11 januari 2026 10:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het kwam door alle tranen van het huilen en klagen.
[..]
Vind jij dat niet leuk?
Hoi vriendje.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Straks weer terug naar de kou
Nog even een burger weghappen @:haags
De goede voornemens zijn duidelijk hier.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Straks weer terug naar de kou
Nog even een burger weghappen @:haags
Die eetquote:Op zondag 11 januari 2026 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De goede voornemens zijn duidelijk hier.
het kan me aan me reet roesten, effectiever zou zijn om seks te verbiedenquote:Op zondag 11 januari 2026 10:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het kwam door alle tranen van het huilen en klagen.
[..]
Vind jij dat niet leuk?
Oh dat ook nog lol.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
eigenlijk geen terreinwinst want afgezet
dat is als de rechterkant van de prullenbak vol zit... dan kun je meteen doorlopen en het op links er in doenquote:
daar zijn stoelen ook niet voor.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:21 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb al een stoel gesloopt in het nieuwe huis![]()
Had 1 van deze stoelen gebruikt om de voordeur open te houden maar er kwam een windvlaag en nu is het hout gebroken van 1 van de stoelen
[ afbeelding ]
Ik vind het inderdaad wel bijzonder om te zien hoe veelk moeite gemeentes doen om olifdantenpaadjes af te sluiten. In plaats van dat je er iets van leert. Want het ontstaat niet voor niks. Het ontstaat omdat je zelf iets verkeerd gedaan hebt.quote:
ik zie niets vreemdsquote:
ah... ik zie het... niet als ik in myAT kijk, alleen als ik in het topic zelf ben.quote:
Bij ikea kan je die nog ruilen heb ik gehoordquote:Op zondag 11 januari 2026 11:21 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb al een stoel gesloopt in het nieuwe huis![]()
Had 1 van deze stoelen gebruikt om de voordeur open te houden maar er kwam een windvlaag en nu is het hout gebroken van 1 van de stoelen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |