-4,4 hier volgens buiten thermometerquote:Op zondag 11 januari 2026 10:32 schreef bitterbal het volgende:
is het vandaag echt zo koud bij jullie geworden als voorspeld?
Rip energierekeningquote:Op zondag 11 januari 2026 10:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn verwarming staat op standje Thailand, dus geen idee.
hmm, zometeen maar even naar buiten danquote:Op zondag 11 januari 2026 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier valt het wel mee, in het oosten is het wel frisjes geweest
[ afbeelding ]
kachel lager, extra trui aanquote:Op zondag 11 januari 2026 10:35 schreef dud0r het volgende:
Nu al bang voor de maand berekening van januari.
December was 43m³
Dat is 4 keer zoveel als normaal.
27quote:Op zondag 11 januari 2026 10:35 schreef dud0r het volgende:
December was 43m³
hier 220 in decemberquote:Op zondag 11 januari 2026 10:35 schreef dud0r het volgende:
December was 43m³
Hij staat op 17. Ga 'm niet nog lager zettenquote:
Jij verwarmt met je vaatwasser.quote:
Jij hebt meer oppervlakte gok ik.quote:
Rekeningen zijn sowieso niet leukquote:Op zondag 11 januari 2026 10:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat gaat geen leuke rekening worden nee.
Hopelijk gaat het nieuwe kabinet rekeningen verbieden.quote:
nee die gaan vast rekeningen introduceren om overheen te rijdenquote:Op zondag 11 januari 2026 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het nieuwe kabinet rekeningen verbieden.
Als je gaat zwemmen, word je nat.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:21 schreef dud0r het volgende:
Hangt een scherm in de sportschool. Staat er heel leuk op, goed nieuws ons jeugdloon is verhoogd!
Ja logisch, dat is het voor elke organisatie.
Net zo mooi als dat ik van de week een live set aan het luisteren ben waarin de mc roept, it ain't over till these guys are finished!
Ja dat is meestal hoe dat soort dingen eindigen.
Die verbieden toch alleen maar leuke dingen.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het nieuwe kabinet rekeningen verbieden.
Je liegtquote:Op zondag 11 januari 2026 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je gaat zwemmen, word je nat.
Masturberen zal wel verboden worden!quote:Op zondag 11 januari 2026 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die verbieden toch alleen maar leuke dingen.
Vuurwerkquote:Op zondag 11 januari 2026 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die verbieden toch alleen maar leuke dingen.
Het is droog, dus dat zal wel meevallen.quote:
Wij lachen je alleen maar toe. Ja toch @Niznoquote:Op zondag 11 januari 2026 10:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jullie lachten me uit, maar kijk eens wie nu het laatst lacht
quote:Op zondag 11 januari 2026 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je gaat zwemmen, word je nat.
Als ze dan nu ook alle bommenafstekers hard gaan aanpakken.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vuurwerk
Ik blijf het echt intens triest vinden hoe dat erdoorheen gedramd is door alle haters. Trump zou jaloers zijn op die propagandamachine.
Tuurlijk niet. Alle haters leven echt in een alternatieve wereld volgens mij wat dat betreft.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze dan nu ook alle bommenafstekers hard gaan aanpakken.
Uhuh....quote:Op zondag 11 januari 2026 10:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wij lachen je alleen maar toe. Ja toch @:nizno
Je bent misschien wat op het spoorquote:[..]
Heet hij daarom nattekat?
quote:Op zondag 11 januari 2026 10:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Masturberen zal wel verboden worden!
Ik dacht altijd dat het kwam door alle tranen van het huilen en klagen.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhuh....
[..]
Je bent misschien wat op het spoor
Vind jij dat niet leuk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |