Ik moet morgen naar Rotterdam volgens mij.quote:
Voor werk?quote:Op zondag 11 januari 2026 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar Rotterdam volgens mij.
Jaquote:Op zondag 11 januari 2026 12:23 schreef Koen66 het volgende:
Jij woont toch begeleid @:Bomenverzameling?
En dan nog een dagje thuis en twee dagen Eindhoven deze week.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2026 12:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt he.
[..]
Essiebessielessiepessiewessienessie
[..]
Is het nou nog niet afgelopen?
[..]
Woah. Was je samen met @:haags ?
Hoe is het met jouquote:
Volgens mij bevalt jou dit wel. Gaat ook wel goed volgens mij, toch?quote:Op zondag 11 januari 2026 12:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Ik heb momenteel wel begeleiding op afstand. Die komen een paar keer in de week langs. De woning waar ik woon wordt gehuurd door de instelling, waardoor ik alleen maandelijks een bedrag moet betalen aan het CAK.
Alle kosten die komen kijken bij het wonen, zoals huur/gaslichtelektra/internet worden betaald door de instelling. Tenzij ik zelf dat regel, wat ik dus niet ga doen
Ik heb wel eens gewoond waar de begeleiding ook 24/7 aanwezig was
Je hebt zoveel mogelijkheden en verschillen in begeleid wonen.
Ik heb lekker geslapen vannachtquote:
Het werd hem 2 jaar terug aangeboden via z'n werkgever destijds maar hij wilde nietquote:Op zondag 11 januari 2026 12:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Ik heb momenteel wel begeleiding op afstand. Die komen een paar keer in de week langs. De woning waar ik woon wordt gehuurd door de instelling, waardoor ik alleen maandelijks een bedrag moet betalen aan het CAK.
Alle kosten die komen kijken bij het wonen, zoals huur/gaslichtelektra/internet worden betaald door de instelling. Tenzij ik zelf dat regel, wat ik dus niet ga doen
Ik heb wel eens gewoond waar de begeleiding ook 24/7 aanwezig was
Je hebt zoveel mogelijkheden en verschillen in begeleid wonen.
Zomer in zeeland.....quote:Op zondag 11 januari 2026 12:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeeland is zelfs gewoon code groen
Oh dat is wel jammerquote:Op zondag 11 januari 2026 12:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het werd hem 2 jaar terug aangeboden via z'n werkgever destijds maar hij wilde niet
Jammer zegquote:
Dat is fijnquote:
En hoe is het met dudje vandaagquote:
Ja, ik heb het hier wel naar mijn zin.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij bevalt jou dit wel. Gaat ook wel goed volgens mij, toch?
Maar ook dat is weer goed gekomen met je.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik heb het hier wel naar mijn zin.
Ik heb het ook nog niet echt gemist die begeleiding dichtbij. Nou ja vorige week heel even, want toen zat ik er even doorheen. Mede door het moeilijk werken met die omstandigheden..
Ik zit vast onder een deken van poesjes en ik heb honger. Verder gaat het wel goed.quote:
Ook als ze in hun opbergdoosje zitten??quote:Op zondag 11 januari 2026 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Dit is zo schijt irritant. Sinds een ruime week denk ik blijven die oordopjes van bose automatisch verbinden met mijn telefoon dus als ik ze dan wil gebruiken is de batterij op
Wow dat is laat. Bij zoonlief op z'n 17e, vond ik ook best al laat. Op lagere school zei een lerares al wel 'heeft ie geen autisme'quote:Op zondag 11 januari 2026 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was ook "al" 27 toen ik het huis uit ging en begeleid ging wonen.
Maar mijn autisme werd pas echt op mijn 25ste officieel vastgelegd. Vermoeden is er altijd wel geweest.
Ja. Volgens chat gpt kan dit een firmware fout zijn of die connector pinnetjes die buggen. Heb het al geprobeerd schoon te maken maar misschien niet goed genoegquote:Op zondag 11 januari 2026 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook als ze in hun opbergdoosje zitten??
In de tijd van Bos zijn jeugd was autisme nog niet zo goed te diagnosticeren als nu.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow dat is laat. Bij zoonlief op z'n 17e, vond ik ook best al laat. Op lagere school zei een lerares al wel 'heeft ie geen autisme'
Ik woonde ook echt in een gehucht waar amper jongeren waren dus was wou daar snel weg zijn toen ik 18 was. Echt zo'n kakwijk met vooral veel volwassenen die geld genoeg hebben.quote:
Zoonlief had door de jaren heen 2x div sessies en tests en er kwam steeds geen duidelijk beeld uit dus ook nu nog lastigquote:Op zondag 11 januari 2026 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de tijd van Bos zijn jeugd was autisme nog niet zo goed te diagnosticeren als nu.
Ja precies zoquote:Op zondag 11 januari 2026 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelekte foto van een jonge bitterbal:
[ afbeelding ]
Heeft ook wat overeenkomsten met bijvoorbeeld ADHD. Is niet altijd zo eenvoudig te constateren. En dan weet je vaak alsnog niet meer dan dat. Ze noemen het een spectrum omdat het voor bijna allemaal zo anders is.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoonlief had door de jaren heen 2x div sessies en tests en er kwam steeds geen duidelijk beeld uit dus ook nu nog lastig
RIP dan maar alvastquote:Op zondag 11 januari 2026 12:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit vast onder een deken van poesjes en ik heb honger. Verder gaat het wel goed.
ik ben ooit wel eens getest, en daar is wel een vorm van uitgekomen, niet geheel onverwachtquote:Op zondag 11 januari 2026 12:41 schreef Koen66 het volgende:
Vroeg me ook altijd af hoe ik zelf in het autisme spectrum zou zitten maar nooit getest
Ik had niet zoveel echte regels. Zeker niet toen ik eenmaal studeerde. Zolang ik goed aan de studie was, een bijbaantje had en geen overlast veroorzaakte moest ik vooral doen waar ik zin in had.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:01 schreef dud0r het volgende:
Ik ging met 21 uit huis. Was er wel klaar mee bij m'n ouders en alle regeltjes waar ik het niet mee eens was.
zoveel regels hadden mn ouders niet.. ik was verder ook niet van het nachtelijk wegblijven en/of bij andere slapen enzo... maakte het voor hen ook een stuk makkelijkerquote:Op zondag 11 januari 2026 13:01 schreef dud0r het volgende:
Ik ging met 21 uit huis. Was er wel klaar mee bij m'n ouders en alle regeltjes waar ik het niet mee eens was.
Op de middelbare moest ik wel altijd laten waar ik was en met wie. En hoe laat ik dacht thuis te komen en met wie ik dan zou fietsen.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:05 schreef Ama het volgende:
Ik had weinig regels maar de enige regel die mijn ouders wel hadden was als ik ineens 's nachts weg bleef dat ik even een berichtje moest sturen.
jaarlijks een orkaantje ofzo zou de boel wat doen opleven jaquote:Op zondag 11 januari 2026 13:11 schreef Ama het volgende:
Vergeleken met Amerika zijn onze stormen wel een beetje zwakjes haha. Maar zo erg als daar hoeft het van mij ook niet hoor.
quote:Op zondag 11 januari 2026 13:12 schreef mschol het volgende:
[..]
jaarlijks een orkaantje ofzo zou de boel wat doen opleven ja
Ik ga misschien vanavond pannekoeken etenquote:Op zondag 11 januari 2026 13:13 schreef essnhills het volgende:
Ik had net een koude pannekoek met appelstroop en kaas
gezond..quote:Op zondag 11 januari 2026 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga misschien vanavond pannekoeken eten
Maar is niet gezond
Hangt er ook vanaf wat je er op doetquote:Op zondag 11 januari 2026 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar is niet gezond
pannenkoeken zijn wel gezond, maar meestal al die suiker die we erop gooien, maakt het niet gezond.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar is niet gezond
En wat als je de verhoudingen wat verschuift?quote:Op zondag 11 januari 2026 13:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet echt afvallen, zit dus naar lage calorien recepten te kijken....
Zie maar weinig wat me echt lekker lijkt...
Misschien wel een idee jaquote:Op zondag 11 januari 2026 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wat als je de verhoudingen wat verschuift?
Meer groente en wat minder vlees
Minder saus, meer kruiden
Mja, wat anders moet je op je pannenkoek doen?quote:Op zondag 11 januari 2026 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
pannenkoeken zijn wel gezond, maar meestal al die suiker die we erop gooien, maakt het niet gezond.
Naja zoals ik ze het liefst eet is het ook niet gezond want dat is met kaas en/of spek maar ik hoef er dan geen poedersuiker ofzo meer op.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, wat anders moet je op je pannenkoek doen?
Is wel het makkelijkst om mee te beginnen denk ikquote:Op zondag 11 januari 2026 13:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien wel een idee ja
Ik eet ook al wel eens geen vlees hoor.
Gebakken champignons, ui en kaas, tonijn, spek met appel.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, wat anders moet je op je pannenkoek doen?
Is een pasta met kaas en/of spek dan ook meteen ongezondquote:Op zondag 11 januari 2026 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Naja zoals ik ze het liefst eet is het ook niet gezond want dat is met kaas en/of spek maar ik hoef er dan geen poedersuiker ofzo meer op.
quote:Op zondag 11 januari 2026 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gebakken champignons, ui en kaas, tonijn, spek met appel.
Er zijn tig variaties.
Heb je serieus nog nooit iets anders op je pannekoek gehad? Alleen suiker en stroop?quote:
Tuurlijk wel. Ham en kaas is ook erg lekkerquote:Op zondag 11 januari 2026 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je serieus nog nooit iets anders op je pannekoek gehad? Alleen suiker en stroop?
Ah wat fijn! Zullen we dan morgen gaan? Maken we er een gezellig dagje uit vanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dagje later dan gepland, maar we kunnen gaan inrichten hoor @:strani
Toen mijn vader nog kon autorijden zijn we wel eens wezen eten bij een pannenkoekenrestaurantquote:Op zondag 11 januari 2026 13:26 schreef essnhills het volgende:
Pak anders even een menu van een willekeurig pannenkoekenrestaurant erbij en doe inspiratie op.
Ja dan maak je het toch echt zelf ongezondquote:Op zondag 11 januari 2026 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ham en kaas is ook erg lekker
Maar uiteindelijk wint suiker het wel meestal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ananasquote:Op zondag 11 januari 2026 13:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen mijn vader nog kon autorijden zijn we wel eens wezen eten bij een pannenkoekenrestaurant
https://decoeckepanne.nl/
Die pannenkoeken waren echt
quote:Op zondag 11 januari 2026 13:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen mijn vader nog kon autorijden zijn we wel eens wezen eten bij een pannenkoekenrestaurant
https://decoeckepanne.nl/
Die pannenkoeken waren echt
Ananasquote:
dus gewoon op beide, maximaalquote:Op zondag 11 januari 2026 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoort net zo min op pannenkoeken als op pizza.
Pizza hawaiiquote:Op zondag 11 januari 2026 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet mee eensquote:Op zondag 11 januari 2026 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 januari 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Best prima te doen met lopen, alleen op random plekken nog grote iijsplaten van vastgevroren sneeuw, in het buitengebied nergens last van gehad
Noord-Holland heeft nu code oranje, hoezoquote:Op zondag 11 januari 2026 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vannacht is het ook schaatsen op straat geloof ik
quote:Op zondag 11 januari 2026 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige pizzasmaken die ik lust... naast de margerita.
Hier niet, is maar code geel.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vannacht is het ook schaatsen op straat geloof ik
margerita vind ik dan weer echt helemaal niks..quote:Op zondag 11 januari 2026 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige pizzasmaken die ik lust... naast de margerita.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |