O ja daar hadden we het gisteren al over.quote:Op zondag 11 januari 2026 07:25 schreef _UserName_ het volgende:
klopt, ze mag inmiddels hele potjes hebben nu, we gaan ook op zoek naar bordjes voor haar en bestek, dat hebben we nog niet
Ik heb dat gewoon altijd fijn gekregen hoor. Een heel klein beetje melk er door doen.quote:Op zondag 11 januari 2026 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
ja idd, vast voedsel is nog net te grof voor haar, dat krijgen we niet goed gepureerd omdat het te kleine beetjes zijn
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-01-2026 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
we hebben wel een smoothie mixer maar er zit een inkeping onderin waar de messen in zitten waardoor het beetje wat er in gaat, de messen niet bereikt wordenquote:Op zondag 11 januari 2026 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat gewoon altijd fijn gekregen hoor. Een heel klein beetje melk er door doen.
Ik had zo moulinex ding om het fijn te maken, maar met een staafmixer wil dat ook heel goed
Je hebt tegenwoordig ook van die aparaten om smooties te maken
O dat is balen, dan heb je net niet te goede.quote:Op zondag 11 januari 2026 07:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
we hebben wel een smoothie mixer maar er zit een inkeping onderin waar de messen in zitten waardoor het beetje wat er in gaat, de messen niet bereikt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |