Nee, dat doe jij wel goed, ik zie jou ook niet de hele tijd met je neus vastgeplakt aan jemobielquote:Op zondag 11 januari 2026 07:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik zat er al een stuk minder, ook voor Jyske er was. Maar eerder zat ik er echt van 8 tot 22 (wat zou ik een goede bolker geweest zijn...) Dat is nog maar een uurtje ongeveer nu, of anders; van wakker worden tot Jyske wakker is
nou, telefoon mag wel minder hoor, ik doe vaak spelletjes op de mobiel als vrouwlief thuis is, dan is zij vaak meer met haar bezig en ze heeft het ook wel aangegeven, ik moet meer met de kleine doen, terwijl als ik alleen met haar ben dat wel lukt, dus het perfecte plaatje om het zo te noemen is er nog nietquote:Op zondag 11 januari 2026 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat doe jij wel goed, ik zie jou ook niet de hele tijd met je neus vastgeplakt aan jemobiel
Als je gezien wakker is ben jij ook weg hier.
Toen ik de kids klein had had ik ook weinig tijd voor mijn zelf. Toen was er nog geen pc
ALs ik op een van de kleinkinderen pas heb ik de lapptop ook niet aan, of ze moeten even een dutje doen
Snap nooit dat er ouders zijn die d ehele tijd op mobiel/pc/of ipad zitten als hun kinderen er bij zijn.
Ik zag laatst op tv een vader die de hele tijd met zijn mobiel of laptop bezig is en bij alles wat het kind vraagt geen tijd heeft. Op een gegeven moment zelfs wat kribbig reageert
En je geeft je kind/kleinkind ook geen goed voorbeeld door de hele dag met je neus in je mobiel/laptop te zitten
O echt. Dacht juist dat jij veel met Jyske bezig was. Maar het is wel weer een mooi gegeven dat jullie het aangegeven aan elkaar.quote:Op zondag 11 januari 2026 07:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nou, telefoon mag wel minder hoor, ik doe vaak spelletjes op de mobiel als vrouwlief thuis is, dan is zij vaak meer met haar bezig en ze heeft het ook wel aangegeven, ik moet meer met de kleine doen, terwijl als ik alleen met haar ben dat wel lukt, dus het perfecte plaatje om het zo te noemen is er nog niet
Heel kort begin van de nachtquote:Op zondag 11 januari 2026 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt nog niet geslapen?
Slaap lekker Hema, sweet dreams
Ze is nog alles aan het ontdekken. Mooi is dat hequote:Op zondag 11 januari 2026 07:14 schreef _UserName_ het volgende:
Jyske kan haar goed vermaken met het speelgoed dat ze heeft, brabbelt veel tegen haar speelgoed en vaak doen we haar dan na of maken we een nieuw geluid, het is niet dat de mobiel weg is dan.. Maar als ze spuugt of iets is zijn we er gewoon. En we nemen tijd voor haar eet en drink momenten
En nu lukt het ook niet zo te zienquote:
Ja, ze drinkt nu thee uit een tuitbeker, dat gezicht van haar is geweldig! En ze wordt boos als je de beker weg zetquote:Op zondag 11 januari 2026 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is nog alles aan het ontdekken. Mooi is dat he
Prachtig. Wat ik ook altijd zo mooi vind is die bekkies die ze trekken als ze iets te eten krijgen wat ze niet kennen en niet lekker vinden, of juist wel heel lekker vindenquote:Op zondag 11 januari 2026 07:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ze drinkt nu thee uit een tuitbeker, dat gezicht van haar is geweldig! En ze wordt boos als je de beker weg zet
fruit en warm eten toch ookquote:Op zondag 11 januari 2026 07:19 schreef _UserName_ het volgende:
Ze heeft nu ook nog maar 3 flesjes op een dag, een bij wakker worden, een bij middagdutje (haar enige slaapje nog) en een bij het naar bed gaan, tandjes poetsen doen we ook (ja, tandjes, de tweede komt ook door) en tussendoor krijgt ze dan thee met soepstengel, brood of knabbels
ja ook, maar dat kreeg ze al, al is de hoeveelheid wel aangepastquote:
Ja, dat gaat steeds meer worden natuurlijkquote:Op zondag 11 januari 2026 07:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja ook, maar dat kreeg ze al, al is de hoeveelheid wel aangepast
O ja daar hadden we het gisteren al over.quote:Op zondag 11 januari 2026 07:25 schreef _UserName_ het volgende:
klopt, ze mag inmiddels hele potjes hebben nu, we gaan ook op zoek naar bordjes voor haar en bestek, dat hebben we nog niet
Ik heb dat gewoon altijd fijn gekregen hoor. Een heel klein beetje melk er door doen.quote:Op zondag 11 januari 2026 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
ja idd, vast voedsel is nog net te grof voor haar, dat krijgen we niet goed gepureerd omdat het te kleine beetjes zijn
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-01-2026 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
we hebben wel een smoothie mixer maar er zit een inkeping onderin waar de messen in zitten waardoor het beetje wat er in gaat, de messen niet bereikt wordenquote:Op zondag 11 januari 2026 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat gewoon altijd fijn gekregen hoor. Een heel klein beetje melk er door doen.
Ik had zo moulinex ding om het fijn te maken, maar met een staafmixer wil dat ook heel goed
Je hebt tegenwoordig ook van die aparaten om smooties te maken
O dat is balen, dan heb je net niet te goede.quote:Op zondag 11 januari 2026 07:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
we hebben wel een smoothie mixer maar er zit een inkeping onderin waar de messen in zitten waardoor het beetje wat er in gaat, de messen niet bereikt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |