Wat dacht je er van dat je je hersenen nog even rust geeft op deze rustdag.quote:Op zondag 11 januari 2026 06:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn hersenen moeten nog opstarten en draaien op een minieme verwerkingscapaciteit.
Eerst een paar bakken koffie.
...quote:
Heb jij een dromenvanger?quote:
We hebben een bolkdraak gaat toch niet lukkenquote:
Daar heb ik nog nooit van gehoord?quote:
* gebrokenglas mompelt wat en neemt .... onee dat moet hij eerst nog zettenquote:Op zondag 11 januari 2026 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben een bolkdraak gaat toch niet lukken![]()
Lolquote:Op zondag 11 januari 2026 06:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas mompelt wat en neemt .... onee dat moet hij eerst nog zetten
Zet je ook 1 voor mij?quote:Op zondag 11 januari 2026 06:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas mompelt wat en neemt .... onee dat moet hij eerst nog zetten
Ja maar die hangt nog niet juist sinds mijn bed verplaatst isquote:Op zondag 11 januari 2026 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij een dromenvanger?
Heeft bij mij geholpen ook al geloofde ik er niet in
Toch eens geprobeerd omdat ik jaren een zelfde nare droom had.
Werd mij geadviseerd heb er toen hard om gelachen.
Ik zag toevallig op een of braderie een leuke voorbij komen gekocht en boven mijn bed gehangen en hoppa die droom nooit meer gehad
Toeval, het kan
Dat kan ook, je had een emotionele dag gisterenquote:Op zondag 11 januari 2026 06:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja maar die hangt nog niet juist sinds mijn bed verplaatst is
Kan ook emoties geweest zijn
* gebrokenglas kijkt Dotteke dankbaar aan en neemt een slok van haar koffiequote:
Alles van ver is ook veel interessanterquote:
Ik heb mij nooit zo in dat soort dingen verdiept eerlijk gezegdquote:Op zondag 11 januari 2026 06:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Alles van ver is ook veel interessanter
Hoe verder hoe exotischer en vaak een betere reclame ervoorquote:Op zondag 11 januari 2026 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mij nooit zo in dat soort dingen verdiept eerlijk gezegd
Daar heb ik een voordeel in, ik kijk amper reclame, zodat dat op tv is ga ik zappen_O-quote:Op zondag 11 januari 2026 06:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe verder hoe exotischer en vaak een betere reclame ervoor
Mond tot mond kom je niet onderuitquote:Op zondag 11 januari 2026 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik een voordeel in, ik kijk amper reclame, zodat dat op tv is ga ik zappen_O-
Als ik een artikel wil luisteren en het begint met reclame ben ik er weg
Ik neem tegenwoordig ook het meeste op dan kan je de reclame lekker doorspelen
Ja ik kijk het dan niet hoor. Het wordt je gewoon door de strot geduwd.quote:Op zondag 11 januari 2026 06:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, het is reclameoverkill. Youtube ook, bijna elke video begint met reclame, halverwege een paar keer, dan nog in de video zelf 'even aandacht voor onze sponsor'.
Het is irritant veel allemaal.
Nee, dat is waar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |