abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 11 januari 2026 @ 14:31:50 #101
485843 crew  Jippie
pi_219808985
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 14:20 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Maar speculeren is ook niet de bedoeling natuurlijk, is er bewijs?
Ik vind het wel bedenkelijk dat als er een 'vreemd' kind bij je aan de deur komt/of in je tuin loopt die amper Nederlands spreekt iemand geen contact op neemt met de politie.

We hoeven hier niet te vrezen voor een ICE-optreden, dus de politie bellen lijkt mij vrij normaal.
  zondag 11 januari 2026 @ 14:34:21 #102
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219809016
quote:
2s.gif Op zondag 11 januari 2026 14:31 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik vind het wel bedenkelijk dat als er een 'vreemd' kind bij je aan de deur komt/of in je tuin loopt die amper Nederlands spreekt iemand geen contact op neemt met de politie.

We hoeven hier niet te vrezen voor een ICE-optreden, dus de politie bellen lijkt mij vrij normaal.
quote:
De politie onderzoekt wat er gebeurd is sinds het meisje zaterdag rond 13.00 uur verdween. Zo moet duidelijk worden hoe ze in de woning is terechtgekomen. "We zijn net bezig met de eerste gesprekken met alle betrokkenen", zegt de woordvoerder.

In het onderzoek houdt de politie alle opties open. "Misschien heeft de man wel geprobeerd contact op te nemen met de ouders, maar is dat om een of andere reden niet gelukt."
https://www.nu.nl/binnenl(...)10-in-rotterdam.html

[ Bericht 1% gewijzigd door Viv op 11-01-2026 14:54:42 (Naam weggehaald ) ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 11 januari 2026 @ 14:35:06 #103
485843 crew  Jippie
pi_219809025
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 14:30 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
"betekent niet dat hij geen vieze dingen met haar gedaan kan hebben." dat is speculeren.

Net zoals jij ook een seriemoordenaar kan zijn, dat ik geen bewijs heb betekent tenslotte niet dat jij niet zomaar 100 mensen over de kling gejaagd kan hebben :P
Wat is er verkeerd aan wat speculeren omtrent de bedoelingen van de man? Later blijkt wel of het een terechte opmerking was. Ik heb ook mijn vraagtekens bij deze vermissing, het belangrijkste is dat ze ongeschonden lijkt te zijn.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 11 januari 2026 @ 14:36:13 #104
485843 crew  Jippie
pi_219809042
quote:
Zou het dan een bekende zijn van de familie, of sprak hij Ghanees en kon hij haar goed verstaan?
pi_219809091
quote:
2s.gif Op zondag 11 januari 2026 14:36 schreef Jippie het volgende:

[..]
Zou het dan een bekende zijn van de familie, of sprak hij Ghanees en kon hij haar goed verstaan?
Ghanees is geen taal :P

Engels spreken ze daar vooral, maar ook daar hebben Nederlanders nog wel eens moeite mee
  zondag 11 januari 2026 @ 14:38:55 #106
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219809106
quote:

[..]
Of de politie bedoelde dat hij dat mogelijkerwijs wel wilde, maar dat niet kon door communicatieproblemen (zoals bijvoorbeeld de taal). Ze laten alle opties uitdrukkelijk open.
pi_219809156
quote:

[..]
Dan was contact opnemen met haar ouders toch juist niet problematisch?

Misschien wilde het kind om bepaalde redenen niet naar huis… :X
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 11 januari 2026 @ 14:42:03 #108
485843 crew  Jippie
pi_219809186
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 14:38 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ghanees is geen taal :P

Engels spreken ze daar vooral, maar ook daar hebben Nederlanders nog wel eens moeite mee
De media sprak over Ghanees, en ik nam dat zo over
pi_219809189
Laten we nou maar gewoon wachten op het eventuele nieuws wat nog naar buiten gaat komen.
  zondag 11 januari 2026 @ 14:42:35 #110
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219809203
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 14:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Laten we nou maar gewoon wachten op het eventuele nieuws wat nog naar buiten gaat komen.
Eens :Y
pi_219809249
Maar blijkbaar heeft de buurvrouw haar toch in huis zien zitten? Las ergens dat het meisje buiten werd gezien met de hond van de man.

Ja, sorry ik spreek mezelf nu een beetje tegen geloof ik :')
pi_219809283
quote:
Dan kun je het forum wel dichtgooien
  Spellchecker zondag 11 januari 2026 @ 14:45:58 #113
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219809293
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 14:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar blijkbaar heeft de buurvrouw haar toch in huis zien zitten? Las ergens dat het meisje buiten werd gezien met de hond van de man.

Ja, sorry ik spreek mezelf nu een beetje tegen geloof ik :')
#79 :Y
pi_219809311
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 14:45 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Dan kun je het forum wel dichtgooien
Ik doelde op de post van ootje dat het meisje niet naar huis wilde. Ik vind dat niet zo netjes om dat zonder enig bewijs te zeggen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 11 januari 2026 @ 14:46:38 #115
485843 crew  Jippie
pi_219809312
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 14:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dan was contact opnemen met haar ouders toch juist niet problematisch?

Misschien wilde het kind om bepaalde redenen niet naar huis… :X
Hoe kan hij contact opnemen als hij niet weet wie ze zijn, of haar niet verstaat. Snap dat de politie nog druk is met onderzoeken, dus die zullen zich op de vlakte houden qua informatie.

En inderdaad een kind kan om allerlei (simpele) redenen niet naar huis durven. In de media stond dat ze een goede relatie was met haar ouders, maar dat zegt natuurlijk niets.

Over een paar dagen weten we meer, hoop ik.
pi_219809351
quote:
2s.gif Op zondag 11 januari 2026 14:46 schreef Jippie het volgende:

[..]
Hoe kan hij contact opnemen als hij niet weet wie ze zijn, of haar niet verstaat. Snap dat de politie nog druk is met onderzoeken, dus die zullen zich op de vlakte houden qua informatie.

En inderdaad een kind kan om allerlei (simpele) redenen niet naar huis durven. In de media stond dat ze een goede relatie was met haar ouders, maar dat zegt natuurlijk niets.

Over een paar dagen weten we meer, hoop ik.
Ik denk dat we er helemaal niks meer over gaan horen, ze is minderjarig
Misschien is het een optie om het topic te sluiten?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 11 januari 2026 @ 14:48:20 #117
485843 crew  Jippie
pi_219809356
quote:
Ik hoop, dat het meisje gewoon bij een normale en lieve man terecht is gekomen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 11 januari 2026 @ 14:49:20 #118
485843 crew  Jippie
pi_219809388
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 14:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik denk dat we er helemaal niks meer over gaan horen, ze is minderjarig
Misschien is het een optie om het topic te sluiten?
Kan nog wel even open blijven, een Amber Alert wordt niet zo maar afgegeven.
pi_219809407
quote:
2s.gif Op zondag 11 januari 2026 14:48 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik hoop, dat het meisje gewoon bij een normale en lieve man terecht is gekomen.
Ik ook. Misschien kenden ze elkaar? Wat de situatie alsnog vreemd maakt, maar misschien is er een plausibele verklaring. Ik hoop het.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 11 januari 2026 @ 14:53:19 #120
485843 crew  Jippie
pi_219809493
Bij RTV Rijnmond staat dit;

De politie is zondagochtend op het spoor van het vermiste meisje (10) gezet door een oplettende bewoonster van de Blekerslaan in Rotterdam-Feijenoord. De vrouw zag het meisje een hond uitlaten en herkende haar door het verstuurde Amber alert.
"Ik heb haar naar binnen gehaald en een boterhammetje gegeven", zegt ze tegen Rijnmond. "Ook heb ik de politie gebeld."
De vrouw woont een paar huizen van het pand waar het meisje hoogstwaarschijnlijk de nacht heeft doorgebracht. De bewoner van dat huis is inmiddels aangehouden voor onttrekking van een minderjarige aan het ouderlijk gezag. De politie laat op X weten dat er vooralsnog geen aanwijzingen zijn voor andere misdrijven.
Het huis van de man is doorzocht en daarna vergrendeld. Tegen een buurtbewoner verklaarde hij dat hij het meisje in huis had gehaald omdat zij op straat liep en het koud had. De politie heeft uit zijn huis een zwarte hond meegenomen.

https://www.rijnmond.nl/n(...)oterhammetje-gegeven

Het verhaal is wel een beethe vreender geworden, de buurvrouw heeft de politie gebeld nadat ze het meisje met de hond heeft zien lopen.

De hond is ook meegenomen. (voor onderzoek?)

(misschien stond dit hier al gepost)

[ Bericht 0% gewijzigd door Viv op 11-01-2026 18:01:31 (Naam weggehaald ) ]
pi_219809509
De vrouw zag het meisje een hond uitlaten en herkende haar door het verstuurde Amber alert.
"Ik heb haar naar binnen gehaald en een boterhammetje gegeven", zegt ze tegen Rijnmond.

Ok, en waar heeft ze de hont gelaten dan?

Op.nu.nl staat weer dit: De politie heeft een man aangehouden, bevestigt ze tegen NU.nl na berichtgeving van De Telegraaf. Het gaat om de bewoner van het huis waar het meisje zondagochtend is aangetroffen. Een buurtbewoner zag haar daar en lichtte de politie in.

Of heeft de buurvrouw haar buiten van de man meegenomen toen ze samen de hond aan het uitlaten waren naar haar huis? Dat zou nog kunnen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Viv op 11-01-2026 18:06:50 (Naam weggehaald ) ]
pi_219809514
quote:
2s.gif Op zondag 11 januari 2026 14:53 schreef Jippie het volgende:

De politie is zondagochtend op het spoor van het vermiste meisje (10) gezet door een oplettende bewoonster van de Blekerslaan in Rotterdam-Feijenoord. De vrouw zag het meisje een hond uitlaten en herkende haar door het verstuurde Amber alert.
"Ik heb haar naar binnen gehaald en een boterhammetje gegeven", zegt ze tegen Rijnmond. "Ook heb ik de politie gebeld."
De vrouw woont een paar huizen van het pand waar het meisje hoogstwaarschijnlijk de nacht heeft doorgebracht. De bewoner van dat huis is inmiddels aangehouden voor onttrekking van een minderjarige aan het ouderlijk gezag. De politie laat op X weten dat er vooralsnog geen aanwijzingen zijn voor andere misdrijven.
Het huis van de man is doorzocht en daarna vergrendeld. Tegen een buurtbewoner verklaarde hij dat hij het meisje in huis had gehaald omdat zij op straat liep en het koud had. De politie heeft uit zijn huis een zwarte hond meegenomen.

Het verhaal is wel een beethe vreender geworden, de buurvrouw heeft de politie gebeld nadat ze het meisje met de hond heeft zien lopen.

Dat kind loopt dus gewoon met iedereen mee naar binnen…

[ Bericht 0% gewijzigd door Viv op 11-01-2026 18:02:56 (Naam weggehaald ) ]
  Spellchecker zondag 11 januari 2026 @ 14:57:11 #123
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219809525
quote:

Als de alleenstaande man gearresteerd is hebben ze zijn hond meegenomen totdat hij weer vrij is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Viv op 11-01-2026 18:03:41 (Naam weggehaald ) ]
  zondag 11 januari 2026 @ 14:57:20 #124
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219809527
quote:

Eerder om voor de hond te zorgen. Want baasje is aangehouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Viv op 11-01-2026 18:04:37 (Naam weggehaald ) ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 11 januari 2026 @ 15:00:34 #125
485843 crew  Jippie
pi_219809547
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 14:57 schreef maily het volgende:

[..]
Als de alleenstaande man gearresteerd is hebben ze zijn hond meegenomen totdat hij weer vrij is.
Dan bellen ze de dierenambulance toch? Als ER zie ik de gekste verhalen uit de rechtbank voorbijkomen, dus mijn brein gaat daarmee aan de loop. Maar misschien was een van de agenten gewoon een dierenliefhebber.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')