Wel als dat is om kinderen te lokken…quote:Op zondag 11 januari 2026 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Want iemand die wat (kunststof) kikkers oid in zijn voortuin heeft is per definitie eng?
Dat niet zo zeer, maar het had zo een thriller kunnen zijn "de kikkerman"quote:Op zondag 11 januari 2026 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Want iemand die wat (kunststof) kikkers oid in zijn voortuin heeft is per definitie eng?
https://www.rijnmond.nl/n(...)oterhammetje-gegevenquote:Het teruggevonden meisje verkeert volgens de politie in goede gezondheid. Ze is nagekeken door ambulancepersoneel en weer herenigd met haar ouders. Daarna is ze naar het politiebureau gebracht, zodat ze kan vertellen wat er met haar is gebeurd.
Het meisje komt uit Ghana en woonde nog niet zo lang in Nederland.
-edit- die buurtbewoonster zag haar de hond van die meneer uitlaten.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:56 schreef maily het volgende:
[..]
Een oplettende buurtbewoner zag haar blijkbaar binnen zitten.
Ik zie hier geen kikkersquote:Op zondag 11 januari 2026 12:46 schreef maily het volgende:
Ik lees dat ze bij de "kikkerman" was.
Een alleenstaande man met kikkers in zijn voortuin waar buurtkinderen vaak naar komen kijken.
Vijver(tje) ?quote:Op zondag 11 januari 2026 13:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie hier geen kikkers
https://mediatv.nl/nieuws(...)lekerslaan-rotterdam
Holy shit. Das vlakbij mijquote:
Uhquote:Op zondag 11 januari 2026 14:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Holy shit. Das vlakbij mij
En dat is niet in de buurt waar het meisje woont. Ben benieuwd wat er gebeurd is?
Het zou eventueel nog kunnen dat hij geen slechte intenties had, maar dan is het in ieder geval iemand met een hele slechte sociale antenne.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik vind het maar een vreemd verhaal.
Als je slechte intenties hebt, dan laat je dat meisje niet je hond uitlaten (en waarom ook alleen) Maar waarom bel je de politie niet als je dat meisje tijdelijk onderdak geeft.
Ik heb het gevoel dat de buurtroddels niet helemaal zijn zoals ze zijn
Ze loopt vaak de route naar haar ouders' supermarkt, dus ze kan niet verdwaald zijn oid. Vreemd.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:02 schreef maily het volgende:
[..]
Uh![]()
35 minuten van haar huis vandaan ....
Dus heeft ze een aardige omweg gemaakt.
Misschien liep die man daar net met zijn hond ...quote:Op zondag 11 januari 2026 14:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze loopt vaak de route naar haar ouders' supermarkt, dus ze kan niet verdwaald zijn oid. Vreemd.
Misschien is die vent verstandelijk beperkt. Hij heeft haar iig niet goed verborgen gehouden als dat zijn intentie was. En als hij haar iets fysiek slechts wilde aandoen had hij daar ruim genoeg de tijd voor gehad. Dat is niet gebeurd.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:03 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het zou eventueel nog kunnen dat hij geen slechte intenties had, maar dan is het in ieder geval iemand met een hele slechte sociale antenne.
Want iedere volwassene zou normaal gesproken aan een 10-jarig meisje vragen: wie zijn je ouders? Waar zijn ze? om vervolgens de ouders in te lichten of het meisje direct weer bij haar huis terug te brengen. En als dat niet lukt: de politie bellen.
Nouja ze zou uit Ghana komen en er pas net zijn, dus communicatie kan moeilijk zijn. Al spreken ze daar ook Engels. Maar dan bel je toch de politiequote:Op zondag 11 januari 2026 14:03 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het zou eventueel nog kunnen dat hij geen slechte intenties had, maar dan is het in ieder geval iemand met een hele slechte sociale antenne.
Want iedere volwassene zou normaal gesproken aan een 10-jarig meisje vragen: wie zijn je ouders? Waar zijn ze? om vervolgens de ouders in te lichten of het meisje direct weer bij haar huis terug te brengen. En als dat niet lukt: de politie bellen.
quote:Het meisje komt uit Ghana en woonde nog niet zo lang in Nederland.
Dat heb ik nergens gelezenquote:Op zondag 11 januari 2026 14:15 schreef roos94 het volgende:
[..]En als hij haar iets fysiek slechts wilde aandoen had hij daar ruim genoeg de tijd voor gehad. Dat is niet gebeurd.
Dit. Dat het meisje er ogenschijnlijk goed uit ziet betekent niet dat hij geen vieze dingen met haar gedaan kan hebben.quote:
Maar speculeren is ook niet de bedoeling natuurlijk, is er bewijs?quote:Op zondag 11 januari 2026 14:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit. Dat het meisje er ogenschijnlijk goed uit ziet betekent niet dat hij geen vieze dingen met haar gedaan kan hebben.
Ik speculeer toch niet?quote:Op zondag 11 januari 2026 14:20 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Maar speculeren is ook niet de bedoeling natuurlijk, is er bewijs?
quote:Op zondag 11 januari 2026 14:20 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Maar speculeren is ook niet de bedoeling natuurlijk, is er bewijs?
Bron: https://www.nu.nl/binnenl(...)10-in-rotterdam.htmlquote:"We gaan ervan uit dat het meisje daar de nacht heeft doorgebracht", zegt de woordvoerder. "Daarbij heeft de man verzuimd de ouders ervan in kennis te stellen. Je hebt bij een minderjarige de verplichting ouders daarvan op de hoogte te brengen." De politie ziet vooralsnog geen aanwijzingen voor andere misdrijven.
De politie onderzoekt wat er gebeurd is sinds het meisje zaterdag rond 13.00 uur verdween. Zo moet duidelijk worden hoe ze in de woning is terechtgekomen. "We zijn net bezig met de eerste gesprekken met alle betrokkenen", zegt de woordvoerder.
In het onderzoek houdt de politie alle opties open. "Misschien heeft de man wel geprobeerd contact op te nemen met de ouders, maar is dat om een of andere reden niet gelukt."
Gelukkig.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Bron: https://www.nu.nl/binnenl(...)10-in-rotterdam.html
"betekent niet dat hij geen vieze dingen met haar gedaan kan hebben." dat is speculeren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |