Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-01-2026 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hoofd op de toetsen?_o-quote:Op zondag 11 januari 2026 02:30 schreef hemarookworst het volgende:
even ingedut achter laptopmariostijl
En nu? Slaap vervolgen in bed?quote:Op zondag 11 januari 2026 02:34 schreef hemarookworst het volgende:
nee ik zat in de woonkamer op de bank soort van recht op met ogen dicht
Neem vooral ook de veranderde kleur vd achtergrond waar naarmate t meer ochtend wordtquote:Op zondag 11 januari 2026 02:40 schreef hemarookworst het volgende:
ik moest even denken aan de stroomstoring in amsterdam in 2017 toen jullie over noodradio's hadden en ben nu een reconstructie van nrc aan het lezen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)gt-11727393-a1565893
andere tijden ook, aanbevolen artikelen uit die tijd over "de kleine tesla" en elektrisch rijden wat nog iets nieuws was
welke achtergrond?quote:Op zondag 11 januari 2026 02:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Neem vooral ook de veranderde kleur vd achtergrond waar naarmate t meer ochtend wordt
quote:Op zondag 11 januari 2026 01:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vanwege de lingeriewinkels op het stationdat klinkt niet logisch.
Lingeriewinkels in de trein![]()
Die is in t begin pikzwart want midden in de nacht maar wordt steeds blauwer naarmate de nacht vordert en ochtend begint. Maar op laptop komt dat er beter uit dan op mobielquote:
oh, die heb ik op een standaardkleur staanquote:Op zondag 11 januari 2026 02:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die is in t begin pikzwart want midden in de nacht maar wordt steeds blauwer naarmate de nacht vordert en ochtend begint. Maar op laptop komt dat er beter uit dan op mobiel
Ik zie het een beetje van kleur veranderen en dan in eens een felle bannerquote:Op zondag 11 januari 2026 02:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die is in t begin pikzwart want midden in de nacht maar wordt steeds blauwer naarmate de nacht vordert en ochtend begint. Maar op laptop komt dat er beter uit dan op mobiel
quote:Al abonnee? Inloggen
Altijd vervelend advertentiesquote:Op zondag 11 januari 2026 02:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie het een beetje van kleur veranderen en dan in eens een felle banner
[..]
quote:Op zondag 11 januari 2026 02:47 schreef KoningWouter het volgende:
Zo, klaar met het vertalen. Website is nu ook in het Engels
http://livetheformula.com
increase? bedoel je find? Of wil je van 800x640 pixels naar 1440 pixels gaan?quote:Let us increase the resolution together.
Nah is niet voor beeldscherm resolutie. Weet niet eens hoe ik het moet uitleggen maar het is in ieder geval een abstract begrip. De mate van het begrijpen van de materie op die website.quote:Op zondag 11 januari 2026 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
increase? bedoel je find? Of wil je van 800x640 pixels naar 1440 pixels gaan?
Begrijp ik wel. Het is vervelend voor mij, maar ik begrijp het wel. Is bijna overal wel standaard nu. NRC is trouwens een prima krant, ik had er in nederland een abonnement op, ondanks dat het uit rotterdam kwamquote:Op zondag 11 januari 2026 02:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Journalisten moeten ook betaald
Het wordt nu al 10 jaar weer vanuit Amsterdam gemaaktquote:Op zondag 11 januari 2026 02:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Begrijp ik wel. Het is vervelend voor mij, maar ik begrijp het wel. Is bijna overal wel standaard nu. NRC is trouwens een prima krant, ik had er in nederland een abonnement op, ondanks dat het uit rotterdam kwam
Let us delve into the matter together.quote:Op zondag 11 januari 2026 02:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah is niet voor beeldscherm resolutie. Weet niet eens hoe ik het moet uitleggen maar het is in ieder geval een abstract begrip. De mate van het begrijpen van de materie op die website.
Ja denk dat ik dat nog even doe. Dat resolutie schrikt toch wel af denk ik.quote:Op zondag 11 januari 2026 02:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Let us delve into the matter together.
of iets dergelijks?
De NRC Handelsblad? De Nieuw Rotterdamse Courant wordt gemaakt in Amsterdam? Is de randstad tegenwoordig zo vol dat dat een nieuwe suburb van rotterdam is geworden.quote:Op zondag 11 januari 2026 02:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het wordt nu al 10 jaar weer vanuit Amsterdam gemaakt
Redactie aan t rokinquote:Op zondag 11 januari 2026 02:58 schreef devzero het volgende:
[..]
De NRC Handelsblad? De Nieuw Rotterdamse Courant wordt gemaakt in Amsterdam? Is de randstad tegenwoordig zo vol dat dat een nieuwe suburb van rotterdam is geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |