Dit is niet negatief hoorquote:
sharon of floorquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:48 schreef Stoorzendert het volgende:
@:mario390
Bekijk deze YouTube-video
Neeeeeeeeequote:
De mention was niet belangrijk?quote:
Nee like i said: ik was benieuwd of je hier ook postte. Zag je in de dag toplijst staan en kon de meeste mensen wel plaatsen alleen jou niet. Vandaar. Totaal ondergeschikt :-)quote:
Kennelijk sta ik daar en dan vraag je je af of ik hier ook postquote:Op zondag 11 januari 2026 00:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee like i said: ik was benieuwd of je hier ook postte. Zag je in de dag toplijst staan en kon de meeste mensen wel plaatsen alleen jou niet. Vandaar. Totaal ondergeschikt :-)
De mume-dagtop zoveel. Die is niet topic-specifiek :-)quote:Op zondag 11 januari 2026 00:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Kennelijk sta ik daar en dan vraag je je af of ik hier ook post![]()
Sinds wanneer kom jij hier dan
De zon is net onder, het is nog gewoon nog zaterdagavondquote:Op zondag 11 januari 2026 00:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
laatste dag weekend is alweer aangebroken
Dan zit je daar waar ik niet komquote:Op zondag 11 januari 2026 00:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De mume-dagtop zoveel. Die is niet topic-specifiek :-)
Sinds een paar dagen. Dus totale newbie, maar niet op t forum zelf (al 20 jaar, voornamelijk muziek en sport)
Wel in NL overigens. In mijn eigen stadquote:Op zondag 11 januari 2026 00:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik was naar dit concert geweest op 3e kerstdag. De eerste keer naar een orkest, maar zeker niet de laatste keer! geweldig zeg!
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |