SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke energy drink heb je staan?quote:Op zondag 11 januari 2026 14:30 schreef 3rr0r het volgende:
Wil jij port of energy drink? @:RamboDirk
Wat heb jij met die ventquote:Op zondag 11 januari 2026 14:28 schreef 3rr0r het volgende:
Erg jammer dat @:Zipportal de mooie 2-2 niet op FOK! forum heeft kunnen meemaken
Is mien moatquote:Op zondag 11 januari 2026 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heb jij met die vent
Jij bent werkelijk de enige die het iets boeit
quote:
Doe dan maar brainportquote:Op zondag 11 januari 2026 14:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Telstar serveert dus ik weet het niet
Dat was om hem een schop na te geven dat was net na z'n banquote:
Op naar FB!!!!quote:Op zondag 11 januari 2026 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was om hem een schop na te geven dat was net na z'n ban
Je weet toch hoe ik ben inmiddels
Oh dat kon ik niet weten. Dacht dat je je leven gebeterd had.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel een beetje onaardig.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik waardeer je eerlijkheidquote:Op zondag 11 januari 2026 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat is waarquote:Op zondag 11 januari 2026 14:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel een beetje onaardig.
Hoeft niet.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Oke als hij mailt zal ik overwegen z'n ban in te korten
Ik heb niets met die club, maar denk wel dat het er gezellig isquote:
Door de kleinschaligheid en knusse tribunequote:Op zondag 11 januari 2026 14:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb niets met die club, maar denk wel dat het er gezellig is
Prima toch, veel relaxter dan de Kuip of de ArenAquote:Op zondag 11 januari 2026 14:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Door de kleinschaligheid en knusse tribune
Volgende week nog even naar Telstar-gebied, Tata Steel Chess @maxi-mus @Wereldgozerquote:Op zondag 11 januari 2026 14:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb niets met die club, maar denk wel dat het er gezellig is
In De Kuip zit je sowieso niet relaxt, altijs kans op instorten die troep.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Prima toch, veel relaxter dan de Kuip of de ArenA
Je gaat kijken naar mensen die aan een tafel zitten te schaken?quote:Op zondag 11 januari 2026 14:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgende week nog even naar Telstar-gebied, Tata Steel Chess @:maxi-mus @:Wereldgozer
Juichen voor Faustino!quote:Op zondag 11 januari 2026 14:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgende week nog even naar Telstar-gebied, Tata Steel Chess @:maxi-mus @:Wereldgozer
Schaken is alleen voor intelligente mensen.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je gaat kijken naar mensen die aan een tafel zitten te schaken?
quote:Op zondag 11 januari 2026 14:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Schaken is alleen voor intelligente mensen.
Kom je wel door de IQ test aan de deur dan?quote:Op zondag 11 januari 2026 14:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Schaken is alleen voor intelligente mensen.
Ik vertrek richting de ijsbaan, met het schaamrood al op de kaken.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:47 schreef GGMM het volgende:
Kleine reminder dat @:maxi-mus hiertegen liep in te dekken
Veel plezier!quote:Op zondag 11 januari 2026 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vertrek richting de ijsbaan, met het schaamrood al op de kaken.
Groetjes aan Joyquote:Op zondag 11 januari 2026 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geniet ervan maatquote:Op zondag 11 januari 2026 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |