Maar goed wat moet je dan als je over het algemeen laaggeletterd en aan huis gekluisterd bent.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:59 schreef GGMM het volgende:
De Feyenoorders kunnen stoppen met kijken
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:02 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Denk je dat ze op hun vrije zaterdag naar Ajax gaan kijken in de hoop dat ze verliezen ja?
Dat zou wel redelijk kansloos zijn vind je niet.
Ach als je een liefhebber bent van de parenclub hoef je jezelf toch ook niet te beperken tot één locatie.quote:
Nee, dat doe ik zojuist. Ook bedankt voor jouw bijdrage trouwens. 'Kankergoal', mooi verwoord.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:25 schreef Wotte het volgende:
Die Perez zou het niveau op dit forum ook niet echt verhogen.
Leuk, maar niet hier.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:26 schreef ISVV het volgende:
Eagles zegt iedere keer als Ajax over de middellijn komt: "go ahead"!
Ahahahaha
Van Go Ahead Eagles🤣🤣🤣🤣!!!1!!
Ik liet me even gaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik zojuist. Ook bedankt voor jouw bijdrage trouwens. 'Kankergoal', mooi verwoord.
Die had je niet nog moeten uitleggen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:26 schreef ISVV het volgende:
Eagles zegt iedere keer als Ajax over de middellijn komt: "go ahead"!
Ahahahaha
Van Go Ahead Eagles🤣🤣🤣🤣!!!1!!
Er lezen ook Feyenoorders meequote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die had je niet nog moeten uitleggen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:59 schreef GGMM het volgende:
De doornenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:59 schreef Zorro het volgende:
[ afbeelding ]
"Op rozen"
Sommigen blijven wereldvreemd he
Ik ben maar weer gaan kijkenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:59 schreef GGMM het volgende:
Leer mij Dombo kennenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 17:02 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Denk je dat ze op hun vrije zaterdag naar Ajax gaan kijken in de hoop dat ze verliezen ja?
Dat zou wel redelijk kansloos zijn vind je niet.
quote:Op zondag 11 januari 2026 14:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgende week nog even naar Telstar-gebied, Tata Steel Chess @:maxi-mus @:Wereldgozer
NOSquote:Tata-schaaktoernooi met vertraging van start na blokkade Extinction Rebellion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |