Helaas!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:40 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Zo heb ik ook bijna mijn halve budget op een zekere Deen gezet, maar of het genoeg is...
25quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat iemand flink de portefeuille heeft getrokken. Voor Withen
Voor wie?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lund was vorig jaar prima maar wilde hem toch geen tweede keer dit jaar gezien hij meer in dienst zou gaan rijden.
Ook meer dan 61 miljoen?quote:
Ging die niet mountainbiken na het voorjaar?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Definieer flink.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi dat ik daar de poeplap niet voor heb getrokken dusquote:
Ah.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Ah wim heeft weer warme ballen gebruikt zie ik, er verandert ook nooit wat.
Jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb trouwens strategisch een klein bedrag geboden op een geblesseerde renner die hopelijk snel herstelt. Meer mensen die zoiets gedaan hebben?
Nog geschorste renners die binnenkort terugkomen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb trouwens strategisch een klein bedrag geboden op een geblesseerde renner die hopelijk snel herstelt. Meer mensen die zoiets gedaan hebben?
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Niet dit jaar. Fabio was vorig jaar niet zo'n goede testcasequote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Nicequote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:34 schreef Pino112 het volgende:
@:franklop @:wimderon @:Steven184 8 renners binnen!
@:knijn1985 @:heywoodu 1 renner
@:skysherrif 0![]()
Ik heb iemand met rugproblemen maar ben neem ik aan niet de enigequote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zat op zeuven nullen, maar ik lees dat er al een streep door kan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |