Omdat het zeer vervelend is.quote:
Deze zijn van mij:quote:
ik weet niet meer wat doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
te veel tekst te veel scrollen hou op
Ik ga het niet nakijken nu zit op mobiel. Ik zag je twee posts achter elkaar zetten net als van de week Greys had het ookquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze zijn van mij:
192 194 196 199 201 205 207 209 211 213 215 217 219 221 223 225 227 230 237
Heb jij je eigen topic?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben toch niet vervelend of wel
Teveel spikkels euh prikkels
Als ik wil zeuren ga ik wel naar mijn topic
Ik zeg je nu al dagen dat je gewoon mee moet posten wat begrijp je daar nu niet aan?quote:
Niet naar Hemaworst?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga morgen naar Hans Worst denk ik
euhms nee jij bent niet vervelend althans in mijn idee.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
ik had het vorige week ook met @devzeroquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga het niet nakijken nu zit op mobiel. Ik zag je twee posts achter elkaar zetten net als van de week Greys had het ook
Nee hoor jij bent helemaal niet vervelend Mutskequote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Strontvervelendquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
euhms nee jij bent niet vervelend althans in mijn idee.
hoop ik ook niet?
Schijnen er meerdere last van te hebben. Heel raar.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
ik had het vorige week ook met @:devzero
Maar dat kan korterquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat Mario moeite heeft een tekst te verzinnen om te posten. Maar dat heb ik ook. Ik doe wat variaties op het woord bolk.
ja heel vervelend zegquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat Mario moeite heeft een tekst te verzinnen om te posten. Maar dat heb ik ook. Ik doe wat variaties op het woord bolk.
Hey Woudquote:
Hij is blijkbaar 50 met het lerend vermogen van een aardappel. Denk dat dat het wel een beetje verklaartquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg je nu al dagen dat je gewoon mee moet posten wat begrijp je daar nu niet aan?
ikke? naja ik hoor het graag als ik wat verkeerds deed in een topic zonder regels.quote:
je bent me nu te schnell je heeft gewonnenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Daarom ben ik hier nu als begeleider om de boel in goede banen te leiden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar 50 met het lerend vermogen van een aardappel. Denk dat dat het wel een beetje verklaart
Grapje maatquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
ikke? naja ik hoor het graag als ik wat verkeerds deed in een topic zonder regels.
Enne ik zie te veel blauw hier nu.
maar wil de discussie best aan hoor? moet ik anders doen hier in dit topic? zeg maar.
maar kom wel ff beetje met goeie argumenten... ik zie ze niet?
sterker nog ik val hier niemand aan.
Top! En succes.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom ben ik hier nu als begeleider om de boel in goede banen te leiden.
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent me nu te schnell je heeft gewonnen
hmmms dat had ik normaal zo gezien, maar je bent toch blauw hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |