Zo vlak voor de invasie!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik krijg een mailtje van Amazon Prime met wat kijk aanbevelingen en een van de films in die lijst is Greenland...
Wat een timing
Schuif de krat ff opzij en neem een kop zwarte koffie.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:45 schreef kree het volgende:
wacht, ik vergeet film die ik wel goed vond. nog
Zonder AI had de wereld er nu heel anders uitgezienquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Allemaal de schuld van luie stagiaires en waterverkwistende Nederlanders!
tip, Stremio met een cloud provider. a 3 euro om. kun je alles zienquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik krijg een mailtje van Amazon Prime met wat kijk aanbevelingen en een van de films in die lijst is Greenland...
Wat een timing
Ja hoor, die heeft gisteren nog een post van mij gelikedquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die al heel lang niet meer op fok geweest..
Die nieuwe serie van Star Trek lijkt me echt ernstig kut.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Prime kreeg ik gratis bij mijn mobiele abonnement, ik heb alleen Netflix als extra streamingsdienst.
Maar nu Netflix alles van Star Trek eraf haalt zet ik dat abonnement maar stop.
Die van Doctor P ook!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:49 schreef kree het volgende:
deze is aanrader wmb
Bekijk deze YouTube-video
deze man zit ook in Stranger Thingsquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:49 schreef kree het volgende:
deze is aanrader wmb
Bekijk deze YouTube-video
mario is net zo vergeetachtig als kreequote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zei vanmorgen dat je niet meer mee deed
niet weer over mario pleaseee ik droom over die manquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:50 schreef maily het volgende:
[..]
mario is net zo vergeetachtig als kree
is die koelkast nou nog niet geregeld?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:26 schreef mario390 het volgende:
mutti komt van kerk terug 1 ur poepen verboten komt zij zo de koelkast fertig maken
hahaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:53 schreef maily het volgende:
[..]
is die koelkast nou nog niet geregeld?
eergisteren was er iets vastgevroren, gisteren heeft mutti hem gedooid
en wat nou weer?
en heb je daar nou echt mutti voor nodig?!
ja nou en?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
in de nacht wer den ze weer tot 4 00 hier
Tja wat is er nou zo spannend aan een koelkast toe ontdooien en schoon te maken?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:53 schreef maily het volgende:
[..]
is die koelkast nou nog niet geregeld?
eergisteren was er iets vastgevroren, gisteren heeft mutti hem gedooid
en wat nou weer?
en heb je daar nou echt mutti voor nodig?!
rare mensen die Oostenrijkersquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom poepen verboten? Je poept toch niet in de koelkast
In deze temperaturen ontdooit ie niet heul snel toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja wat is er nou zo spannend aan een koelkast toe ontdooien en schoon te maken?
Heb ik ook gisteren gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |