moet je niet onbeding zeg gen ik moet schamen, om dat het sowi ezo zo is dat wanneer ik zeg het is koelkast verijst dat zij sowiezo dit makt en wanner ik tussen will zeg zij gaa weg ik heb ook geen fetzen vor wischenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario de bolkert. Wil je wat anders zeg het maar
Maar bij kree weten we dat hij toch niet leest wat we schrijven, want saai, en begint hij gewoon zijn eigen monoloogquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is ook gewoon sneu, maar laten we het ff lekker luchtig en vrolijk houden hier. We hebben al gezeik met kree gehad en we moeten niet in het negatieve blijven hangen.
Bolken wie eine muttibumser!
Ik zeg niets meerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
moet je niet onbeding zeg gen ik moet schamen, om dat het sowi ezo zo is dat wanneer ik zeg het is koelkast verijst dat zij sowiezo dit makt en wanner ik tussen will zeg zij gaa weg ik heb ook geen fetzen vor wischen
Iets over dat hij zich niet moet schamen over dat het koelkastklusje echt iets is wat das mutti MOET doen.quote:
Kort samengevat: ook al zou hij zelf wat willen doen, dan komt mutti al en doet zij het voor hem.quote:
En als je het bij houdt dan ziet muttti ook niet dat het vies isquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets over dat hij zich niet moet schamen over dat het koelkastklusje echt iets is wat das mutti MOET doen.
En als hij haar wil helpen wordt hij weggejaagd omdat zij geen dikzak er tussen wil hebben.
Ik had de essentie vertaald, niet de letterlijke uitspraakquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:17 schreef ToT het volgende:
Ow dat laatste heb ik misschien iets verkeerd vertaald.
Ze schreeuwt het juist naar een kree.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:20 schreef kree het volgende:
lol moet wel zeggen dat plaatje is agressiever als ik ben eigenlijk. maar ok
Zo zien de meeste vrouwen er wel uitquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:20 schreef kree het volgende:
lol moet wel zeggen dat plaatje is agressiever als ik ben eigenlijk. maar ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn ma was als de dood toen ik mijn rijbewijs net had gehaald, maarja liet me rijdenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:21 schreef devzero het volgende:
Zo weer mijn dochter rijles geven. Ik wil haar vandaag voor het eerst een stukje op de snelweg laten rijden, maar ik weet niet of ik daar mentaal al aan toe ben![]()
Maar eerst een goede polariserende zonnebril voor haar kopen, want dat plastic ding wat ze nu heeft zit vol met krassen.
Ze heeft haar rijbewijs nog niet en ik geef haar lesquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
mijn ma was als de dood toen ik mijn rijbewijs net had gehaald, maarja liet me rijden
Kan het me soort van voorstellen dit idd.
1 vond ik best wel okee.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:21 schreef kree het volgende:
zit ff avatar te kijken trouwens, qua film is er totaal geen reet aan. maargoed het heeft mooie plaatjes wel.
En dart is deel 2 wilde eigenlijk de. nieuwe, maar die is er nog niet met surround enzo geluid.
beetje illegaal dat dus.
weet, naja kan er altijd wel om lachen. niet dat ik dan altijd drama ga maken ofzoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze schreeuwt het juist naar een kree.
Luchtige simpele kost is welquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
1 vond ik best wel okee.
2....tja, visueel misschien nog ff wat beter? Het verhaal kon me in ieder geval minder boeien, hoewel het ook wel aardige momenten had.
Met meer en meer films en series moet je gewoon je hersenen tot 3% verwerkingscapaciteit terugschroeven.
nouja kijk het is totaal qua verhaal natuurlijk een shit film.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
1 vond ik best wel okee.
2....tja, visueel misschien nog ff wat beter? Het verhaal kon me in ieder geval minder boeien, hoewel het ook wel aardige momenten had.
Met meer en meer films en series moet je gewoon je hersenen tot 3% verwerkingscapaciteit terugschroeven.
het was niet vies nur achter as 10 cm dick ijsquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als je het bij houdt dan ziet muttti ook niet dat het vies is
Moet je wel voor in de stemming zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Luchtige simpele kost is wel
Nee, maar dat hele 3D vind ik gewoon echt flauwekul. Voegt voor mij absoluut niets toe.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
nouja kijk het is totaal qua verhaal natuurlijk een shit film.
Weet niet? heb jij dat in 3d ofzo gezien? Ik niet namelijk en kan me voorstellen dat dat dan wel gaaf is.
ik blijf het een apart systeem vindenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze heeft haar rijbewijs nog niet en ik geef haar les
Met Avatar was het even hot, maar komen er nu nog 3D films uit?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, maar dat hele 3D vind ik gewoon echt flauwekul. Voegt voor mij absoluut niets toe.
nouja is ook zo en eens met je. maar kan me voorstellen als een film als avatar die ervoor gemaakt is haast met shots en etc. dat dat dan wel gaaf is enzo in 3d.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, maar dat hele 3D vind ik gewoon echt flauwekul. Voegt voor mij absoluut niets toe.
Dat is aan je getyp te zien!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo weer thuis met half bevroeren vingers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |