abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220101685
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 23:43 schreef Starflyer het volgende:

[..]
X-Files _O_
Mulder, Scully en een alien minifig _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220107744
Maersk-schip en T-Ford mogen er ook zijn.
  Redactie Frontpage zondag 15 februari 2026 @ 22:08:40 #228
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220111751
Hoezo kom ik er nu pas achter dat deze bricklink set een officiële release is geworden -O-

Ga ik nu natuurlijk nooit meer voor een normale prijs kunnen vinden

LEGO 910058 Bricklink Sequoia Tree Trail
https://www.bricklink.com(...)9/Sequoia-Tree-Trail
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 15 februari 2026 @ 22:37:38 #229
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_220111913
quote:
9s.gif Op zondag 15 februari 2026 22:08 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo kom ik er nu pas achter dat deze bricklink set een officiële release is geworden -O-

[ afbeelding ]

Mwah, tegenwoordig zie je die prijzen vrij snel weer inzakken omdat toch veel mensen denken ff te scoren met zo een set. Én (maar dan moet je er bovenop zitten), na een tijdje gooit Lego de sets die wel besteld maar nooit betaald zijn, nog een keer in de verkoop. 21 januari is nog zo een ronde geweest met serie 3 en 4.
  Redactie Frontpage zondag 15 februari 2026 @ 22:49:49 #230
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220111984
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2026 22:37 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Mwah, tegenwoordig zie je die prijzen vrij snel weer inzakken omdat toch veel mensen denken ff te scoren met zo een set. Én (maar dan moet je er bovenop zitten), na een tijdje gooit Lego de sets die wel besteld maar nooit betaald zijn, nog een keer in de verkoop. 21 januari is nog zo een ronde geweest met serie 3 en 4.
Mja, weet ook niet hoe populair deze gaat zijn. Kan hem alleen op de Lego site zelf nergens vinden, weet niet of de andere van BL er wel op staan of alleen als ze in de verkoop gaan.
_____
pi_220112119
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 22:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Mja, weet ook niet hoe populair deze gaat zijn. Kan hem alleen op de Lego site zelf nergens vinden, weet niet of de andere van BL er wel op staan of alleen als ze in de verkoop gaan.
die staan er alleen op als ze in de verkoop gaan, en dan alleen via de bricklink site te bestellen volgens mij
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  maandag 16 februari 2026 @ 07:47:25 #232
36431 bleiblei
pi_220112800
Klopt. Alleen via bricklink (die je dan naar lego.com stuurt voor de bestelling, maar de sets zoeken op lego.com werkt weer niet).

En populair, als ze de laatste sets opnieuw verkopen, zijn ze doorgaans binnen een dag allemaal weg.
pi_220112824
quote:
9s.gif Op zondag 15 februari 2026 22:08 schreef LTVDK het volgende:

[ afbeelding ]

Vanavond is er geloof ik weer een serie te koop vanaf 17uur.

Vind ze zelf tegenwoordig allemaal te groot en te duur geworden. Daarnaast zijn het geen echt exclusieve sets meer, wat toch wel de charme van de eerste series bricklink was
  Redactie Frontpage maandag 16 februari 2026 @ 09:01:30 #234
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220113174
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 07:52 schreef 111210 het volgende:

[..]
Vanavond is er geloof ik weer een serie te koop vanaf 17uur.

Vind ze zelf tegenwoordig allemaal te groot en te duur geworden. Daarnaast zijn het geen echt exclusieve sets meer, wat toch wel de charme van de eerste series bricklink was
Ja serie 7 vandaag, maar de Sequoia's zijn serie 6 :P Maar ik volg dat designer program van BL ook maar met een half oog, vaak zitten er wel leuke ontwerpen bij, maar niet direct sets die ik direct zou kopen. Op deze boompjes na dan, maar die heb ik dus gemist :+
_____
pi_220113178
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:01 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja serie 7 vandaag, maar de Sequoia's zijn serie 6 :P Maar ik volg dat designer program van BL ook maar met een half oog, vaak zitten er wel leuke ontwerpen bij, maar niet direct sets die ik direct zou kopen. Op deze boompjes na dan, maar die heb ik dus gemist :+
je kan eens kijken wat ze op bricklink doen qua prijs, als ze eenmaal bij mensen in de handen zijn
  Redactie Frontpage maandag 16 februari 2026 @ 09:58:06 #236
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220113538
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:02 schreef mschol het volgende:

[..]
je kan eens kijken wat ze op bricklink doen qua prijs, als ze eenmaal bij mensen in de handen zijn
Aan de reacties op BL te zien zijn ze pas net begonnen met verzenden, dus dat gaat nog wel even duren :+
_____
  maandag 16 februari 2026 @ 10:31:17 #237
36431 bleiblei
pi_220113875
quote:

[..]
Wel grappig, die bomen lijken mij echt extreem saai om te bouwen en qua looks... tja. Kan mij voorstellen dat het voor een outdoor oriented persoon wel een mooie is inderdaad. Maar het vooruitzicht om 100den van die halfronde blokjes op die bomen te duwen... Nah. Oh wacht, ze zijn 4 lang. Dat is wel te doen. Maar goed, ik heb een schurfthekel aan bomen bouwen. Dus nee, niets voor mij :P .
pi_220115751
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:31 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Wel grappig, die bomen lijken mij echt extreem saai om te bouwen en qua looks... tja. Kan mij voorstellen dat het voor een outdoor oriented persoon wel een mooie is inderdaad. Maar het vooruitzicht om 100den van die halfronde blokjes op die bomen te duwen... Nah. Oh wacht, ze zijn 4 lang. Dat is wel te doen. Maar goed, ik heb een schurfthekel aan bomen bouwen. Dus nee, niets voor mij :P .
Ik vind het er wel gaaf uit zien, maar ook ik vind bomen bouwen helemaal niet leuk. Met tegenzin de simpele boompjes van de A frame gebouwd, ondertussen bedenkend hoe ik ze kan skippen om er totaal iets anders van te maken.

We zitten nu in een tussenfase met Lego in de woonkamer. Kerst (en ook winter) is volledig afgebroken, er staan nu 3 bouwwerken op de plek. De A frame, Sneeuwwitje en Hocus Pocus. Het is leeg zo :@

Voel me nog niet geroepen om alle modulaire gebouwen weer te bouwen inclusief Shopping street en ook de Riviera vind ik nog te vroeg. Is het al lente?
  Redactie Frontpage maandag 16 februari 2026 @ 13:43:09 #239
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220115897
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:31 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Denk ook niet dat het een hele spannende set is om te bouwen, maar heb een zwak voor sequoia's, heb zelf zaadjes liggen om ze zelf te kweken :@
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 13:23 schreef exode het volgende:

[..]
Ik vind het er wel gaaf uit zien, maar ook ik vind bomen bouwen helemaal niet leuk. Met tegenzin de simpele boompjes van de A frame gebouwd, ondertussen bedenkend hoe ik ze kan skippen om er totaal iets anders van te maken.

We zitten nu in een tussenfase met Lego in de woonkamer. Kerst (en ook winter) is volledig afgebroken, er staan nu 3 bouwwerken op de plek. De A frame, Sneeuwwitje en Hocus Pocus. Het is leeg zo :@

Voel me nog niet geroepen om alle modulaire gebouwen weer te bouwen inclusief Shopping street en ook de Riviera vind ik nog te vroeg. Is het al lente?
De A-frame is wel een van mijn favoriete sets, daarom wil ik de boompjes er ook bij om het nog wat meer aan te kleden :+
_____
pi_220115942
quote:
10s.gif Op maandag 16 februari 2026 13:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Denk ook niet dat het een hele spannende set is om te bouwen, maar heb een zwak voor sequoia's, heb zelf zaadjes liggen om ze zelf te kweken :@
[..]
De A-frame is wel een van mijn favoriete sets, daarom wil ik de boompjes er ook bij om het nog wat meer aan te kleden :+
Ik vind hem ook echt tof! Normaal zet ik de boomhut ernaast maar die heb ik nu een keer of 6 gebouwd en afgebroken en die ben ik zat merk ik. Misschien bouw ik hem volgend jaar weer. Of in de zomer. Ik bouwde er voorgaande jaren ook een camping omheen.
pi_220115946
quote:

[..]
Ik gok dat je ze straks voor minder dan de originele prijs op marktplaats kan vinden
pi_220115967
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 13:47 schreef exode het volgende:

[..]
Ik vind hem ook echt tof! Normaal zet ik de boomhut ernaast maar die heb ik nu een keer of 6 gebouwd en afgebroken en die ben ik zat merk ik. Misschien bouw ik hem volgend jaar weer. Of in de zomer. Ik bouwde er voorgaande jaren ook een camping omheen.
Was die zo leuk om m zo vaak te bouwen? Heb m hier nog dicht liggen vanwege tijd en ruimte gebrek. Maar twijfelde om m maar weg te doen na al die jaren verstoffen
pi_220116191
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 13:49 schreef 111210 het volgende:

[..]
Was die zo leuk om m zo vaak te bouwen? Heb m hier nog dicht liggen vanwege tijd en ruimte gebrek. Maar twijfelde om m maar weg te doen na al die jaren verstoffen
Wij breken alles tussendoor af. De modulaire gebouwen ook al een keer of 3 a 4.

We wisselen steeds af wat er in de woonkamer staat.

De boomhut is leuk om te bouwen, wel wat fragiel bij het dak vind ik persoonlijk.
pi_220116245
:o

599 als je selectie member bent!
  maandag 16 februari 2026 @ 17:36:29 #245
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220117820
Ik heb voor het eerst een set via de designer series besteld net.
Kind is gek van Japan, sushi en trams dus hiermee scoor ik vast punten ;)

Ik had heel veel punten die ik er voor in kon zetten dus ik betaalde lang niet de volle mep.

Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 16 februari 2026 @ 22:12:14 #246
36431 bleiblei
pi_220120183
Die is wel echt leuk. Best out of the box voor een legoset :Y .
pi_220120268
ik ben ook overstag gegaan met het restaurant..

het schip en de Alchemist's Shop moet ik nog een nachtje over slapen, vooral dat schip; super tof maar erg duur
  dinsdag 17 februari 2026 @ 07:45:39 #248
36431 bleiblei
pi_220121312
Ik heb gisteren het schip besteld. De sushitent is ook erg tof, maar zou een vreemde eend in de bijt zijn tussen alle andere lego die ik heb :') (zo ongeveer de enige manier waarmee ik mijn lego-koopzucht kan beteugelen :') ).
pi_220121465
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 07:45 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb gisteren het schip besteld. De sushitent is ook erg tof, maar zou een vreemde eend in de bijt zijn tussen alle andere lego die ik heb :') (zo ongeveer de enige manier waarmee ik mijn lego-koopzucht kan beteugelen :') ).
zo herkenbaar _O-

schip is voor mij dan weer een vreemde eend in de bijt
  Redactie Frontpage dinsdag 17 februari 2026 @ 09:13:14 #250
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220121638
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 07:45 schreef bleiblei het volgende:
Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik helemaal niks heb met Disney, Star Wars, HP, LOTR en zulke dingen, scheelt een hoop koopzucht :+ En ook een beetje geluk dat ze de Architecture serie laten doodbloeden
_____
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')