Nathan Rafferty is de moeder aller nutteloze darters.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Coulson in ronde 2 tegen waarschijnlijk Rafferty, ik weet voldoende. En anders daarna de onvermijdelijke Killington wel.
Molquote:Op zondag 11 januari 2026 12:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nathan Rafferty is de moeder aller nutteloze darters.
Coulson en Manby, en bidden voor een onmogelijke job van Andreas.
1e winst is binnen!quote:Op zondag 11 januari 2026 13:01 schreef The_Undertone het volgende:
Endie start met een 11-darter, we leven op hoop.
Gisteren begon hij ook wel sterk. Daarna ging d'n kar in the mud.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:01 schreef The_Undertone het volgende:
Endie start met een 11-darter, we leven op hoop.
Hoe verder je komt, hoe groter de envelop met inhoud is die je kunt vragenquote:Op zondag 11 januari 2026 13:14 schreef The_Undertone het volgende:
Weet Van Schie dat hij al zeker is? Dan is hij duidelijk geen vriend van Patrick Geraerts, die hij nu, compleet overbodig, aan het afslachten is en die zelf op een virtuele 15e plek stond.
Zo rijdt hij wel Unterbuchners karretje in de poep, die zal er niet raken.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:15 schreef wimderon het volgende:
Landman gooit achter elkaar 134 en 135 uit
Ja, dat weet hij.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:14 schreef The_Undertone het volgende:
Weet Van Schie dat hij al zeker is? Dan is hij duidelijk geen vriend van Patrick Geraerts, die hij nu, compleet overbodig, aan het afslachten is en die zelf op een virtuele 15e plek stond.
Had zelfs een interview met Sjaak. Dus lijkt mij wel. Gewoon nog even wat dromen van anderen kapotmaken.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:14 schreef The_Undertone het volgende:
Van Schie is meedogenloos. Precies dat wat je moet zijn op de toer. Ik wil extra training en iedereen moet daar de gevolgen van ondervinden. Ik vind dat mooi.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:26 schreef spleeh het volgende:
[..]
Had zelfs een interview met Sjaak. Dus lijkt mij wel. Gewoon nog even wat dromen van anderen kapotmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |