Ja, die had duidelijk last van de druk van de Premier Liek Q-School. Met Merckx, Pratnemer en Faes die denk ik makkelijk aan 8 punten zullen komen, wordt het net niet voor Jerre.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:44 schreef de_boswachter het volgende:
Jeroen Caron gooit 75 gemiddeld. De nummer 2 van de lijstEn exit overigens.
Goed nieuws.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:49 schreef Wertha het volgende:
Enkele prima slachtoffers in de UK. Einde meisje Sherrock, einde waggelaar Mitchell en einde rotte vishoofd W. Borland.
Jim Williams en Slevin ook einde verhaal.
Zwaan moet zowat de halve finale halen lolquote:Op zondag 11 januari 2026 14:20 schreef de_boswachter het volgende:
Laten we maar heel hard hopen op een goede dag voor Jef vandaag…… want er zit nog heel wat rommel in.
Dat zeg ik, een goede dag.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zwaan moet zowat de halve finale halen lol
Huh hoe kan hij dan in fase 2 zitten? Rest naar huis?quote:Op zondag 11 januari 2026 14:22 schreef wimderon het volgende:
Simon Stothart, die in fase 1 één potje won en 205e werd op de OoM, een rondje verder
Ben jij niet goed maat. Ben toch niet voor middelmaat.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet je niet Feyenoord kijken.
De rest zal inderdaad thuis bij moeder de vrouw zitten, denk ik.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huh hoe kan hij dan in fase 2 zitten? Rest naar huis?
Merkx wint.quote:
Prachtige dag dus.quote:Op zondag 11 januari 2026 15:29 schreef The_Undertone het volgende:
Dit wordt een dramatische dag voor het Belgische darts.
Gaat er wel niet raken. Zjosee aan het schroeien momenteel.quote:Op zondag 11 januari 2026 15:45 schreef Mani89 het volgende:
De Q-school piek van rommel Turretta is lachwekkond te noemen.
En verliest daarna, met 97 gemiddeld.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:19 schreef wimderon het volgende:
Jack Alridge opent vandaag met 114,10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |