- Leest de hartslag af van de polshorloge van de biatleetquote:Op dinsdag 3 februari 2026 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben er klaar voor![]()
[ afbeelding ]
Soms heeft hij ook commentaar op de ademhaling van een atleet waarbij hij een lekenuitleg geeft van het ritme van het schieten.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:40 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
- Leest de hartslag af van de polshorloge van de biatleet
Dit bleek dus te kloppenquote:Op woensdag 4 februari 2026 00:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Geen Botn in de mixed relay volgens het Noorse TV2. Uldal en Christiansen zullen gaan starten.
Maar wel Listig en Vals Plat in een zinquote:Op zondag 8 februari 2026 13:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je net geen bingo haalt vandaag omdat het oedium ontbreekt
Hebben die ruzie?quote:Op zondag 8 februari 2026 14:04 schreef Faraday01 het volgende:
Wierer en Vittozzi, zal weer gezellig worden daar
The Belgian bullets?quote:Op zondag 8 februari 2026 14:06 schreef Remco het volgende:
Welke achterlijke bijnaam heeft deze Belgische ploeg?
Bobsleequote:
Ja.quote:Op zondag 8 februari 2026 14:07 schreef franklop het volgende:
Even ter check; een vaste volgorde qua man en vrouw weltoch
Ja, volgens mij wordt dat gedurende het seizoen wel eens gewisseld maar per wedstrijd staat die volgorde vast inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2026 14:07 schreef franklop het volgende:
Even ter check; een vaste volgorde qua man en vrouw weltoch
Alles kan gebeuren!quote:Op zondag 8 februari 2026 14:07 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaa "dit is biatlon!" weer eens genoemd als ware biatlon de enige sport met kans op verrassingen 'want het is biatlon'.
Zou hier eigenlijk beter bij passen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |