Te laatquote:
Ja nu wordt het wel gewoon tijd voor pics hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu een andere gepakt. Ben benieuwd.
10 meter is wel een goede winstquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:20 schreef kwiwi het volgende:
Wtf.. loopt gewoon een wandelaar door onze tuin naar het bosStraks wordt het een olifantenpaadje om 10 meter minder te lopen @:dr_flash
gewoon gaan, even zwemmenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Moe
Als m'n wedstrijd nog door ging, had ik over 5 minuten mogen vertrekken. Rip
Ik heb geen mutsquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook prachtige mutsen hoor
ander zwembadquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik dan voor een dichte deur sta.
Dan moet je de deur open doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik dan voor een dichte deur sta.
quote:
Er ligt daar heul geen sneeuw meerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:24 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind mijn industrieterrein soms toch wel fascinerend
[ afbeelding ]
nee, normaalste zaak v/d wereld toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het ernstig dat ik thuisbezorgd wil doen puur omdat ik geen afwas wil hebben?
Nee is gisteren allemaal gesmolten, en dat iele laagje van gisterenavond kleurt het ook niet echt witquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er ligt daar heul geen sneeuw meer
Wel als je ze door deze gladdigheid wilt jagen ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het ernstig dat ik thuisbezorgd wil doen puur omdat ik geen afwas wil hebben?
Groningen kunnen we wel missen toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zat mij net te bedenken dat we wel mogen oppassen. Straks hoort Trump over onze gasvoorraad in Groningen enzo. Wil hij ons ook inlijven
Jij bent wel veilig hoor, Trump heeft alleen een hekel aan linkse lelijke wijven.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zat mij net te bedenken dat we wel mogen oppassen. Straks hoort Trump over onze gasvoorraad in Groningen enzo. Wil hij ons ook inlijven
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee is gisteren allemaal gesmolten, en dat iele laagje van gisterenavond kleurt het ook niet echt wit
Straks zitten ze daar in Groningen te bevenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |