Goedzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub blub
Nu wil ik rust want emoties spelen op
Die had ik woensdag gemaakt, kon ik 4 portie in de vriezer doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit is wel weer voor lekkere snert.
Liever nietquote:
Lekker even slapen misschienquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Liever niet
Geschokt is het juiste woord
De 72 uur gaat nu in!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:10 schreef _UserName_ het volgende:
Jaaa! En de stroom ligt er uit in de hele wijk. En KPN klapt er uit. Komt u maar door met dat noodpakket!
Waar woont u?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:10 schreef _UserName_ het volgende:
Jaaa! En de stroom ligt er uit in de hele wijk. En KPN klapt er uit. Komt u maar door met dat noodpakket!
Ik weet nog iemand die heeft een postduifquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:10 schreef _UserName_ het volgende:
Heb 4 werkende gaspitten.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Je verwarming doet het nu ook niet meer.
quote:
Goed zo je leert het welquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Je verwarming doet het nu ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |