Klopt, moet nog steeds achter een kookstel aan voor als de stroomuitvaltquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:23 schreef maily het volgende:
[..]
is dagelijks in het nieuws.
ook de waarschuwingen dat je er op voorbereid moet zijn
campinggasstelquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, moet nog steeds achter een kookstel aan voor als de stroomuitvalt
Het gaat mij om koffiequote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:26 schreef maily het volgende:
[..]
campinggasstel
en anders maar koud eten uit pot/blik
dan maar kouwe koffie .....quote:
Ik heb altijd wel van nescafe die caffeine vrije cappucinoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:28 schreef maily het volgende:
[..]
dan maar kouwe koffie .....
of die koffie in een fles en dan onder je kleren verwarmen.
potje nescafé in huis halen
ALs je electrisch kook kan je geen water meer kokenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:29 schreef _UserName_ het volgende:
Water koken, filterzakje, gemalen koffie, of een percolator. Opgelost
Dan een campingkookstel halen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel van nescafe die caffeine vrije cappucino
Maar moet echt warm water hebben ander is er niets aan
Jij hebt geen gasstel, maar elektrisch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel van nescafe die caffeine vrije cappucino
Maar moet echt warm water hebben ander is er niets aan
Maar dat doe ik niet. Ik reflecteer op mijzelf omdat ik nu in de situatie zitquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je electrisch kook kan je geen water meer koken
Bofferd.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij hebt geen gasstel, maar elektrisch?
Ik kan zo een fluitketel op het gas zetten.
Ja, voor zulke situatie's komen altijd weer oplossingen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:32 schreef maily het volgende:
[..]
Bofferd.
Ik ook niet.
Beetje inventief zijn.
En als de nood aan de man is koud eten.
En koud drinken.
Heb je geen noodaggregaat voor je ping?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij hebt geen gasstel, maar elektrisch?
Ik kan zo een fluitketel op het gas zetten.
Je kunt het zo gek maken als je wilt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, voor zulke situatie's komen altijd weer oplossingen.
Dit. Wij koken op inductie, maar heb hier een campingstel staan met wat gasflessen. Koffie komt er. Altijd.quote:
Nee. Ik heb wel een keer een zo'n kampeer waterkoker op 12 volt gekocht, die kan ik aansluiten op de sigarenaansteker in de auto. Het duurt dan wel 20 minuten voordat ik een halve liter water aan het koken heb. Maar het is in elk geval wat.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je geen noodaggregaat voor je ping?
O eens kijken of ik die ook nog heb in de autoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel een keer een zo'n kampeer waterkoker op 12 volt gekocht, die kan ik aansluiten op de sigarenaansteker in de auto. Het duurt dan wel 20 minuten voordat ik een halve liter water aan het koken heb. Maar het is in elk geval wat.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |