Het is een term uit het honkbal, waarbij je een tactische wissel doet om een sterke slagman in de lineup te brengen, vaak de 3e of 4e in volgorde van dat moment.quote:
2-2 gelijkquote:Op zondag 11 januari 2026 14:56 schreef Tjacka het volgende:
Hoeveel heeft Feyenoord eigenlijk gespeeld?
Van Axel Dongen. Wereldspeler.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:56 schreef Tjacka het volgende:
Hoeveel heeft Feyenoord eigenlijk gespeeld?
Die mag wel balvaster zijn.quote:
Het is dezelfde kritiek als op ziyech toen. Als hij het blijft uitbetalen met de goede acties, goals en assists...quote:Op zondag 11 januari 2026 15:08 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ook degene die een man uitspeelt en het spel heel makkelijk versnelt.
Was ook de kritiek die je al uit Oostenrijk hoorde over Gloukhquote:Op zondag 11 januari 2026 15:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Het is dezelfde kritiek als op ziyech toen. Als hij het blijft uitbetalen met de goede acties, goals en assists...
Hij kan er wel veel meer uithalen, die kritiek snap ik wel.quote:Op zondag 11 januari 2026 15:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Het is dezelfde kritiek als op ziyech toen. Als hij het blijft uitbetalen met de goede acties, goals en assists...
hij is ook pas 20 dus kan nog veel lerenquote:Op zondag 11 januari 2026 15:32 schreef Bofjijff het volgende:
6 goals in de laatste 9 ED potjes voor Godts, moet je nagaan als hij nog beter gaat afmaken
Die gast is echt kut. Het gaat alleen maar over een nieuwe zes hier en een nieuwe linksback daar, maar een fatsoenlijke keeper lijkt me de voornaamste prioriteit.quote:
Staat daar met zijn drieën wat te worstelen in plaats van op je lijn te blijven staan. Dan pak je die kopbal gewoon naar mijn idee.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:21 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Die gast is echt kut. Het gaat alleen maar over een nieuwe zes hier en een nieuwe linksback daar, maar een fatsoenlijke keeper lijkt me de voornaamste prioriteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |