Sneeuwjacht is wel degelijk een groot probleem. Ben gisteren even de weg op gegaan en op sommige plekken stoof het zo erg dat je gewoon niets zag. En het lukte niet de wegen schoon te houden gezien de wind het steeds weer het wegdek op blies. Al met al weinig tegen te doen, ze hebben hier ook wegen afgesloten omdat er sneeuwduinen waren ontstaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:09 schreef kree het volgende:
[..]
ja ach Komop zeg, tis niet dat we extreme sneeuwval hadden. ja voor ons doen mss?
maar tis niet dart er meter lag. 1x 2 dagen. hahahaha heel NL plat enzo. mss moet management teams maar eens verder gaan denken behalve het einde van de punt van hun potlood.....
owh wacht kunnen ze niet.
(omdat iedereen haalt opleiding met AI en leren niks meer praktisch enzo)
Sudder zequote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik lig nog lekker in bed. Nog even sudderen hoor
Lekker hoor, beetje uien en tomaten er boven op je blijft lekker sappig en mals tijdens het sudderenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een geklets.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:09 schreef kree het volgende:
[..]
ja ach Komop zeg, tis niet dat we extreme sneeuwval hadden. ja voor ons doen mss?
maar tis niet dart er meter lag. 1x 2 dagen. hahahaha heel NL plat enzo. mss moet management teams maar eens verder gaan denken behalve het einde van de punt van hun potlood.....
owh wacht kunnen ze niet.
(omdat iedereen haalt opleiding met AI en leren niks meer praktisch enzo)
Hahaha ja ik zie het zo voor mequote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, beetje uien en tomaten er boven op je blijft lekker sappig en mals tijdens het sudderen
ja hoewel niet zo erg hier wss, maar dan rij je langzamer. iedereen kreeg advies trouwens bij ons om thuis te werken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:11 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Sneeuwjacht is wel degelijk een groot probleem. Ben gisteren even de weg op gegaan en op sommige plekken stoof het zo erg dat je gewoon niets zag. En het lukte niet de wegen schoon te houden gezien de wind het steeds weer het wegdek op blies. Al met al weinig tegen te doen, ze hebben hier ook wegen afgesloten omdat er sneeuwduinen waren ontstaan.
En weer gezeik over AI
Ik blijf binnen... Blijft vriezen dus maandag is het echt nog niet beter. Ga er vanuit dat de grote wegen wel gewoon te doen zijn maar voor de rest...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Blijf lekker binnen dit weekend,maar maandag zal het nog wel zoveel liggen denk ik
Ik heb hier in castricum geluk. Als er een centimeter sneeuw ligt is het veelquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:08 schreef yvonne het volgende:
Ik heb nog niet naar buiten gekeken , mogguh
Vandaag eten we Yvonnesudderlapjesquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hahaha ja ik zie het zo voor me
Denk dat ze die wel schoongemaakt hebben jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:14 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik blijf binnen... Blijft vriezen dus maandag is het echt nog niet beter. Ga er vanuit dat de grote wegen wel gewoon te doen zijn maar voor de rest...
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag eten we Yvonnesudderlapjes
* DJMO pakt vork om in @yvonne te prikken en te kijken of ze al goed gaat isquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tomaatje in der mondquote:
Dat zou ik niet durvenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO pakt vork om in @:yvonne te prikken en te kijken of ze al goed gaat is
Nee, niet echt eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:16 schreef DJMO het volgende:
Niemand die m'n Linda, Roos en Jessica grapje leuk vind?
Nee ik heb liever pulled Yvonne of draadjes yvonnequote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO pakt vork om in @:yvonne te prikken en te kijken of ze al goed gaat is
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:16 schreef DJMO het volgende:
Matigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:16 schreef DJMO het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |