Ik zag hetquote:Op zondag 11 januari 2026 01:11 schreef StateOfMind het volgende:
Net wat ratten live geschept door een auto
Gezien de beelden is de schatting van 25 nog laag denk ik dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Aldus een burgemeester die er natuurlijk belang bij heeft de demonstranten als zo verschrikkelijk mogelijk af te schilderen.
Een moskee is natuurlijk een plaats die je niet aan mag vallen.
Hoe gaat een paar plekken bombarderen de opstand helpen? Alsof ze dan stoppen met mensen doodschieten. Dan moet het de bunker van die reli-aap zijnquote:
quote:Iran heeft de Brics dus weer verlaten met het instorten van de rial
Bekijk deze YouTube-videoquote:Khamenei transports golds to Russia by planes: evacuation of Ayatollahs' family members to Moscow
quote:Op zondag 11 januari 2026 01:11 schreef StateOfMind het volgende:
Net wat ratten live geschept door een auto
Wow. Real life carmageddon.quote:
Als het net zo'n ondoordachte faal gaat zijn als Maduro dan zie ik het niet positief in. Poppetje weghalen en het regime laten zitten. Venezuala is ook niet echt veranderd namelijk.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:12 schreef Aether het volgende:
Israel on high alert over possible US intervention in Iran
https://www.iranintl.com/en/202601111188
Wie gaat de VS bevrijden? Daar zijn inmiddels ook massa's demonstraties met tienduizenden aan de gang tegen Trump en ICE.quote:De Amerikaanse president Trump heeft al meermaals laten weten de betogers te steunen. Zo zei hij eerder al "klaar te zijn voor actie", zonder meer details te geven. Gisteravond zei hij dat de VS klaar is om te helpen. "Iran kijkt naar VRIJHEID, misschien meer dan ooit tevoren", schreef hij op zijn eigen socialemediaplatform Truth Social.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron?quote:Op zondag 11 januari 2026 11:15 schreef Joppiez het volgende:
Als het Trump te heet onder de voeten wordt kun je niks van hem verwachten, maar dat weten die betogers neem ik aan ook wel.
Nee, dat zien we ook met Venezuela. Regime change is iets anders dan de leider wegnemen. Trump heeft alleen plannen om dat eerste te doen, maar wat daarna komt heeft ie niet.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:02 schreef Koortsdroom het volgende:
Zou het deze keer dan wel gaan lukken? Niet dat ze Khamenei eruit weten te wippen maar dat er daarna weer een nieuwe haatbaard het overneemt
Echt een Ransaap is het ook he. Land heel streng gelovig houden maar zelf natuurlijk al die religeuze regels aan z'n laars lappen.quote:Op zondag 11 januari 2026 03:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
hij is meedogenloos die ouwe gekquote:Op zondag 11 januari 2026 11:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Echt een Ransaap is het ook he. Land heel streng gelovig houden maar zelf natuurlijk al die religeuze regels aan z'n laars lappen.
Laat weer goed zien dat religie gewoon de zoveelste onderdrukkingsmethode is in het dictator handboek.
Ditquote:Op zondag 11 januari 2026 11:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Laat weer goed zien dat religie gewoon de zoveelste onderdrukkingsmethode is in het dictator handboek.
Die zul je moeten aanpakken zoals de Taliban deed in Afghanistan en zoals de islamitische revolutionairen gedaan hebben in Iran in 79. Thuis opzoeken en granaat of brandbom naar binnen. Of gesprekje houden over vrouw en kinderen.. de hoge pieten zullen hun gezin wel veilig kunnen houden op militaire basissen, maar de uitvoerenden hebben die mogelijkheid niet altijd.quote:Op zondag 11 januari 2026 01:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik gun al die laffe ratten een vreselijk pijnlijke en langzame dood in de handen van het volk
Die ratten hebben toch ook een vrouw en kinderen?
Hoe komen die thuis?
"Lekker gewerkt schat?"
-"Ja heerlijk, lekker 30 burgers gedood, als een echte badass, en oh ja, het logeerpartijtje van de kinderen morgen, dat gaat niet door, ik heb hun vrienden afgeslacht".
Dat begrijp ik eerlijk gezegd ook minder goed. Als je door dat soort tyfusleiers zo onderdrukt wordt dat je wordt doodgeschoten als je aan het protesteren bent of je niet aan de regels van de moraalpolitie houdt, dan lijkt het mij toch tijd om echt all out te gaan.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:56 schreef nixxx het volgende:
Die zul je moeten aanpakken zoals de Taliban deed in Afghanistan en zoals de islamitische revolutionairen gedaan hebben in Iran in 79. Thuis opzoeken en granaat of brandbom naar binnen. Of gesprekje houden over vrouw en kinderen.. de hoge pieten zullen hun gezin wel veilig kunnen houden op militaire basissen, maar de uitvoerenden hebben die mogelijkheid niet altijd.
Het is tijd voor een stukje dekolonisatie in het Midden-Oosten, weg met de Arabische/islamitische overheersing
Precies de reden waarom religie ooit bedacht is, iedereen braaf de regeltjes volgen en om mensen zingeving te geven.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Echt een Ransaap is het ook he. Land heel streng gelovig houden maar zelf natuurlijk al die religeuze regels aan z'n laars lappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |