klopt ook hoor, het scheelt in die zin dat ik alleen ben, wel een voordeel ervan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Er is niets mis met hard werken. Maar als je alleen bent en geen gezin om te onderhouden dan kun je ook wat makkelijker voor jezelf andere keuzes maken. En als je rondkomt dan kun je die keus makkelijker maken om wat uren minder te gaan werken.
Kree. UIt het linkedin topic:quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:37 schreef kree het volgende:
het liefst werk ik zo min mogelijk voor zoveel mogelijk geld, maarja dat heeft wss iedereen. dat streven naar steeds meer en meer. Ik heb het beetje opgegeven en waarom ook eigenlijk.
Het lijkt Amerikaans en laat ik maar niet zeggen wat ik daar nu over denk nu op het moment met trump als grote voorbeeld daar
Zo is dat. Ik weet wel zeker dat je die verantwoordelijkheid ook zeker wel zou voelen dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:39 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ook hoor, het scheelt in die zin dat ik alleen ben, wel een voordeel ervan.
Als ik een gezin had, dan had ik er wss anders over gedacht.
?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kree. UIt het linkedin topic:
Ik denk dat we anders naar werk moeten kijken. Niet als een verplichting, maar als een kans of een voorrecht om impact te maken.
Nee, jij zei dat niet, dat was ooit een post op linkedin en staat in het linkedin topic.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:41 schreef kree het volgende:
[..]
?
ik zei dat ergens? geen idee dan meer, klinkt niet als mezelf
ontdooibolkquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:41 schreef mario390 het volgende:
kut koelkast moet tot ,morgen aftauenzoveel ijs 10 cm dick
Ojee, misschien toch vaker ontdooien en schoonmakenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:41 schreef mario390 het volgende:
kut koelkast moet tot ,morgen aftauenzoveel ijs 10 cm dick
zeker en mss ook meer de motivatie om daarvoor geld te verdienen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Zo is dat. Ik weet wel zeker dat je die verantwoordelijkheid ook zeker wel zou voelen dan.
aha nouja omdat je hem cursief deed, leek het als een quote van mij.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, jij zei dat niet, dat was ooit een post op linkedin en staat in het linkedin topic.
Nee, dan quote ik je post er wel helemaal bij in, zoals zoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
aha nouja omdat je hem cursief deed, leek het als een quote van mij.
Maar duidelijk dan
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
aha nouja omdat je hem cursief deed, leek het als een quote van mij.
De wereld is nog nooit 'niet kut' geweest, maar soms is het nog wat meer kutter dan anders. Maar ik snap wel wat je bedoelt, als ik nu de keus opnieuw moest maken, dan had ik er waarschijnlijk geen kind meer opgezet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
zeker en mss ook meer de motivatie om daarvoor geld te verdienen.
Voor nu iig hoef ik de verantwoording nergens te leggen behalve bij mezelf.
Ik weet ook eerlijk gezegd niet hoor, hoe meer ik nieuws zien en situatie of ik eigenlijk (eigen) kinderen dat aan zou willen doen.
Denk er wel eens over, want vindt t aardig kut voor de jeugd en zeker jonge kinderen die nu opgroeien in hoe een fucked up maatschappij (niet alleen in NL). maar ook wereldwijd.
Ze dus terecht komen.
sterkte pinniequote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen uitvaart van juffrouw 5de leerjaar
Ik heb er zelf les van gehad dus ga
doet muttiquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee, misschien toch vaker ontdooien en schoonmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |