Lekker weekend aan het vieren?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
hey allen. dacht kom nog ff langs hier in dit topic
ja was toch nog weer een redelijk druk weekje op werkquote:
Lekker vooruitzicht.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:28 schreef kree het volgende:
[..]
ja was toch nog weer een redelijk druk weekje op werk
Nouja begin februari werk ik 36 uur per week ipv 40. geregeld dat
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:29 schreef kree het volgende:
kennen jullie dit trouwens op YouTube?
https://youtube.com/@:weetjedatookweer
Hij heeft altijd wel aardige dingetjes, niet al te lang ook en verteld het leuk.
jaah lever ff iets in qua salaris dan natuurlijk, maar ik wil ff wat meer tijd hebben.quote:
Mooi voornemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
jaah lever ff iets in qua salaris dan natuurlijk, maar ik wil ff wat meer tijd hebben.
bv gewoon om ff dagje achter piano te zitten dingetjes uit te zoeken, wat meer gitaar leren enzo.
Dat is mijn goede voornemen voor dit jaar
Schiet niet op vandaag met de bolkquote:
ja joh, zat ff te denken (en in eerste instantie financieel weer). maar kan het ruim redden met wat ik verdien ook met minder uren maken.quote:
Enveelbolkersvandaagbolkquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
helaas niet bolk.
Maarja, werken bolk.
Er is niets mis met hard werken. Maar als je alleen bent en geen gezin om te onderhouden dan kun je ook wat makkelijker voor jezelf andere keuzes maken. En als je rondkomt dan kun je die keus makkelijker maken om wat uren minder te gaan werken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja joh, zat ff te denken (en in eerste instantie financieel weer). maar kan het ruim redden met wat ik verdien ook met minder uren maken.
Tis een beetje zoals je opgevoed bent denk ik vaak, van keihard werken en de max etc eruit halen.
En zat afgelopen jaar eigenlijk te denken, waarvoor doe ik het? Kan mezelf prima onderhouden, dus wat is het dan sparen ofzo? voor iets wat mss nooit komen gaat? (zie mijn pa)
Naja denk ik van heb ik liever meer vrij en hou ik me meer bezig met hobby, gelukkig kon dit he vanuit werk. En sluit niet eens uit dat ik nog minder ga werken later. LOL
Jadanmoetjevannachtmaaraandepuntenjachtbolkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |