Geen spoilersquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:23 schreef ToT het volgende:
Okee@ het gezeik over dit seizoen; het is echt veel beter dan wat de critici zeggen tot nu toe!
Jupquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup![]()
Rubberen ring bij de pook was kapoet.
Kon niet meer schakelen of ja, 3 en 4 deden het nog wel![]()
Maar het is weer gemaakt
Ik vond de laatste aflevering redelijk een grap. Laatste uur zelfs vooruitgespoeld bij momenten. Weeïg gezeur over hoe de toekomst verder ging had ook in 10 minuten gekundquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:23 schreef ToT het volgende:
Okee@ het gezeik over dit seizoen; het is echt veel beter dan wat de critici zeggen tot nu toe!
Ik zie hetquote:
doe maar niet in badquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zie het
Man3
Geen zin om de tablet te pakken ik al ligt die naast me
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En vaak ook een aantal keer drukken op de +10 seconden, de saaie stukken.
niet aan de opladerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die is spatwaterdicht
Kijk ik Netflix op tijdens het waterfestijn
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-01-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-01-2026 21:30
[ afbeelding ]37steSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |