Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Veel mensen stoorden zich aan dat er veel te veel personages in dit seizoen zitten en dat we ineens om Holly moeten geven.
Dat vind ik allemaal niet zo erg; die figuren zaten er allemaal al in en hebben nu gewoon een wat kleinere rol, en in elk seizoen heb je wel ineens ff een nieuwe die plotseling heel belangrijk is. Niks mis mee.
Wel vind ik dat meerderen van hen echt dood hadden moeten gaan; het is totaal ongeloofwaardig dat al die dingen overleefd worden.![]()
Ik vroeg me af waarom dit niet werkte, tot ik me bedacht dat tiktok geblokkeerd wordt op ons campus netwerkquote:![]()
![]()
Oh ze zijn bang, dat jullie teveel op tiktok kijkenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waarom dit niet werkte, tot ik me bedacht dat tiktok geblokkeerd wordt op ons campus netwerk![]()
![]()
ow ben je al ingesneeuwd??quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh ze zijn bang, dat jullie teveel op tiktok kijkenEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
china enzo..quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh ze zijn bang, dat jullie teveel op tiktok kijken![]()
ow dus valt meequote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er ligt best wel wat.. maar er is bijna niks bij gekomen na vannacht
zie wel heel mooie beelden
en ingesneeuwde snelwegen op XEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ja, het ziet er mooi uit, die sneeuw op wegen en in bossen....Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
Ja drone beelden zijn wel mooiquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow dus valt mee
zie wel heel mooie beelden
en ingesneeuwde snelwegen op X![]()
![]()
BlabWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nope vanavond even niet. Ben naar kantoor geweest en net klein stukje heen en weer naar familie wel. Best guur (het weer)quote:![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Gevoelstempretuur is hier -8quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nope vanavond even niet. Ben naar kantoor geweest en net klein stukje heen en weer naar familie wel. Best guur (het weer)![]()
![]()
Ik stofzuig.quote:
Jij stofzuigt..
Wij hebben gestofzuigd.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zuigen kreng!!!!quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zuigen please?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
![]()
Maar weer eens een poging doen mijn eerste puntje op t bord te krijgenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
I want you to want me....quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
![]()
Hello
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Morgen uitvaart van juffrouw 5de leerjaar
Ik heb er zelf les van gehad dus gaWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Eentje, eentje... Niet te bescheiden!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij hebt er eentje opengetrokken?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik moet nog even naar buiten om het vuilnis weg te brengen maar het sneeuwt hier en het is ijskoudHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Sterkte!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb er zelf les van gehad dus ga
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Pils drink ik eigenlijk zelden meerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:56 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Eentje, eentje... Niet te bescheiden!Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Je zit aardig in het Noorden dan he?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik moet nog even naar buiten om het vuilnis weg te brengen maar het sneeuwt hier en het is ijskoudHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Veel sterkte morgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb er zelf les van gehad dus ga![]()
Sorry heb het gemist. Maar hoe ging de scan?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb er zelf les van gehad dus ga
Forum Opties Forumhop: Hop naar: