quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:47 schreef Ama het volgende:
Nu heb ik zin in een broodje warme beenham met honing mosterdsaus.
Met een koekje?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:16 schreef essnhills het volgende:
Maargoed
Rondje gelopen
Tijd voor warme chocomel
Daar heb ik ook wel zin in.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:16 schreef essnhills het volgende:
Maargoed
Rondje gelopen
Tijd voor warme chocomel
Jaquote:
oe, kom net van de supermarkt af en heb nog zo,n tony reep had een pak melk mee moeten nemen om er chocolademelk van te makenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:16 schreef essnhills het volgende:
Maargoed
Rondje gelopen
Tijd voor warme chocomel
Wist je dat niet eens, ook in Wisconsin is er een Frieslandquote:
Hmm ff kijken of ik geschikte koekjes hebquote:
nee dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Wist je dat ik hier een pot mosterdmayo heb staan?
Als je dat wel was (heb wel Fokkers over de vloer gehad) is die pot lang daarna aangeschaftquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee dat wist ik niet.
Hoe had ik dat moeten weten? Ik ben nooit bij jou thuis geweest.
Nu weer het vlaggetje ‘Scheer je weg!’ in de tuin?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaHet "best wishes" vlaggetje kan weer weg.
Dit is gewoon de Foqueville hive-mind aan het werkquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind dit wel een beetje eng hoor.
Toen ik vanmorgen tijdens het werken bedacht wat te eten straks, dacht ik meteen aan kip in honing-mosterdsaus...
Nee, "Welcome" op een winterse achtergrondquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu weer het vlaggetje ‘Scheer je weg!’ in de tuin?
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, "Welcome" op een winterse achtergrond
Heb ze voor elk seizoen, plus speciale gelegenheden zoals pasen, halloween, kerst en meerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En die heb je ook met een zomerse achtergrond?
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ze voor elk seizoen, plus speciale gelegenheden zoals pasen, halloween, kerst en meer
ik heb het gemist, was je laptop stuk en afgegeven bij een handig neefje?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Even de boze heks uithangen tegenover een neefje.
Wanneer moet ik dan over de vloer komen om die pot te inspecteren?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je dat wel was (heb wel Fokkers over de vloer gehad) is die pot lang daarna aangeschaft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |