Reken maar op niks, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Derek Coulson v Jarred Cole, het wordt weer afzien @:wimderon .
Morgen nog een kans genotquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit zijn match-up 55 en 56. Q-School is echt walgelijk. Preis zit ook op dit bord.
Benjamin Pratnemer v Jimmy van Schie
Jurjen van der Velde v Alexander Merkx
Dacht ik net dat we van hem af waren.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze vullen de vrijgekomen plekken tegenwoordig op. Zo mag Burnett zich vandaag melden
Waarom zijn darters zo labiel. Zijn gemiddeldes waren niet zo dramatisch dat een goede run er niet in zat.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:42 schreef Poepz0r het volgende:
Besloten om straks richting huis te gaan. Mentaal even helemaal op! 2 jaar op de pro tour heeft ook niet echt meegeholpen aan mijn zelfvertrouwen. Ik weet wat ik kan en ik weet ook dat ik de laatste maanden goed sta te spelen. Maar mentaal ben ik momenteel een complete chaos! Het is wat het is. Dit jaar zal ik geen PDC toernooien meer spelen verder. Alleen nog WDF toernooien indien mogelijk. Ik snap dat mensen hun bedenkingen hierover hebben en dit is ook geen gemakkelijke keuze. Maar het word tijd om eens naar mijn hoofd te luisteren."
Ach Jitse vd Wal
Jitse heeft serieuze mentale problemen, al jaren trouwens. Kan hij niks aan doen, wel sneu. Veel traumas, onder andere pesten etcquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom zijn darters zo labiel. Zijn gemiddeldes waren niet zo dramatisch dat een goede run er niet in zat.
Ik zou dan eerder zoiets verwachten van die arme Bradley Roes.
Dat wist ik niet. Leek me gewoon een grote vriendelijke reus.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jitse heeft serieuze mentale problemen, al jaren trouwens. Kan hij niks aan doen, wel sneu. Veel traumas, onder andere pesten etc
Zeker maar bij hem zit het veel dieperquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:52 schreef mitt het volgende:
Ze worden ook wel gesloopt door het schema toch? Geldt blijkbaar voor alle lagen in de dartssport.
Dan heeft ie groot gelijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker maar bij hem zit het veel dieper
Heb je daar veel van meegekregen? Of is het een bekend geval in de scene?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker maar bij hem zit het veel dieper
Heb hem weleens gesproken ja bij ndb rankings. Hij gooide heren B en haalde eigenlijk te snel een tourkaart. Ken zijn oud management heel goed.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je daar veel van meegekregen? Of is het een bekend geval in de scene?
Er doen een hoop Hunts mee daar, als dat familie is hou ik mijn hart vastquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
103 gemiddeld voor Adam Hunt, houd je kinderen binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |